Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol 4.2 от UK +/-

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Patrol 4.2 от UK +/-

    Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
    Този мотор въпреки слабата си динамика е издигнат в КУЛТ там където се кара offroad не само събота и неделя!

    Не е вярно. Има си модификация на двигателя TD42E с турбо. 155 к.с. и се е продавала стандартно в япония и австралия
    Турбокомпресора е РТ 4212М като на 3.3ТД
    Последно редактирано от tuni; 03-04-08, 20:16. Причина: недописване

    Коментар


    • #17
      До: Patrol 4.2 от UK +/-

      Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
      Турбокомпресора е РТ 4212М като на 3.3ТД
      Култовете са в резултат на добър комунизъм и малко социализъм-като газ-69 или лада Нива

      Коментар


      • #18
        До: Patrol 4.2 от UK +/-

        Добавете и около 1000 евро/паунда докато колата стигне България... ако всичко мине живот и здраве без проблеми...
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #19
          До: Patrol 4.2 от UK +/-

          АЗ СИ КУПИХ 4.2 БЕНЗИН ОТ UK СЕГА ГО ЧАКАМ ДА ПРИСТИГНЕ,А СЛЕД ТОВА ЗАПОЧВАМ МОНТАЖ ,4.2 ГО НАСАЖДАМ НА 2.8 ТД.АКО НЯКОЙ СЕ ИНТЕРЕСУВА ОТ МОТОР И КУТИЯ ЗА 2.8 ВПЕРФЕКТНО С-ИЕ...ЩЕ МИ БЪДАТ ИЗЛИШНИ И МНОГО ДР. ЧАСТИ.

          Коментар


          • #20
            До: Кой двигател на ЛК70 е по-подходящ.......

            Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
            Първоначално публикуван от Yaro
            ...Патроли 4.2 и бензин и дизел има в UK на прилични цени.
            Колега,не е точно така.има около 3 броя в цяла Амглия.
            Това нали не е константа за трите броя?
            Факт е, че като се появят особено за малко пари се купуват веднага, но излизат често.

            4.2Д без турбина е тромав, но въпреки по-малкото коне, според мойто скромно мнение върви по-добре от 4.2Д на Тойота.

            Коментар


            • #21
              До: Кой двигател на ЛК70 е по-подходящ.......

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              Това нали не е константа за трите броя? .
              Бъркаш, константа е. Но не е "3 броя", а "около 3 броя" в цяла Англия
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • #22
                До: Patrol 4.2 от UK +/-

                Още малко и ще ме откажете от крузер 4.2
                Човек се учи с много практика:D

                Коментар


                • #23
                  До: Patrol 4.2 от UK +/-

                  Първоначално публикуван от Plamen_varna Преглед на мнение
                  4,2 д на у-60 е един прехвален автомобил, но само толкова. такъв бе и първият ми нисан. много впечатляващо "добиче" уви само на прърво четене. факт е че това съоръжение е с неубиваем мотор. само че е с абсолютна липса на динамика. можеш да си тръгваш спокойно на старт от 2-ра, но толкова. има голям въртящ момент ама е заблуда. вярното е че се достига при по низки обороти от на 2,8 тд пак у-60. не е икономичен и е с доста тежък мотор. само главата е към 60 кг чист чугун. с долно разположен разпределителен вал е и с редова горивна помпа. надежден е но не е "невероятната" кола.
                  по друг начин седят нещата с 4,2 инжекцията. динамика, въртящ момент, максимална скорост 210км/ч изпълнението е като от висок клас. това бе 3-тия ми у-60, автомат, сега куплиран с механична кутия. чуден е!
                  ако се дават пари, то нека да е за бензиновия.
                  Пламене, без въобще да оспорвам твоя опит с Патрулите позволи ми да не се съглася изцяло.
                  - на 4.2Д въртящия момент е доста по-долу от на 2.8тд. Въобще 2.8тд е от дизелите, които развъртат по-горе (над 2000об.) от останалите. Мое мнение.
                  - да, 4.2-то няма динамика, тръгваш и на 3-та, но с една добра Австралийска турбина и интеркулер (има не малко фирми които правят това там) става точно 200 коня без няколко и това е вече една съвсем друга кола. При този Нисан, за разлика от 4.2 на Тойота, скоростите са доста по-здрави - чисто субективно, не от личен опит, така казват хората.
                  - средния разход на 4.2 сравнен с 2.8 на практика е индетичен. Наскоро се зачетох по Австралийски форума на тази тема, понеже взехме такава кола - масовите впечатления за среден разход са около 14-14.5/100 с гуми 32 и 33. Не мисля, че 2.8-цата ще даде принципно по-малко.
                  - да, двигателя е доста тежък и все пак както със всичко останало този Нисан си има кусури. За мен обаче това е безспорно най-добрия дизелов Нисан, без въобще да е най-невероятната кола, а и един от най-добрите дизели и избор (като здравина на двигател, трансмисия, мостове и т.н.) въобще. Проблема е, че такава кола изпада твърде рядко, твърде експлоатирана и на едни пари, което го обезмисля като покупка от "практична" гледна точка. Освен ако не ти се занимава с Restoration. За разлика от ТЛК80 4.2Д, където винаги можеш да намериш, стига да имаш парите, тук купуваш когато се появи..
                  - със всичко, което си написал за бензина съм абсолютно съгласен. Карал съм този на Венци и Пламен и съм впечатлен как върви - с автомат. Ако беше ръчни скорости - няма въобще какво да кажа.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Кой двигател на ЛК70 е по-подходящ.......

                    Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                    Бъркаш, константа е. Но не е "3 броя", а "около 3 броя" в цяла Англия
                    Е, стига де, миналата седмица, проверявах за един приятел и офертите бяха 4. И на четирите се обадих - 3 купени, един капариран.. единия беше с турбина

                    Коментар


                    • #25
                      До: Patrol 4.2 от UK +/-

                      Имам и още един въпрос мотор4.2 пасва ли на скоростната кутия на 2.8
                      Човек се учи с много практика:D

                      Коментар


                      • #26
                        До: Patrol 4.2 от UK +/-

                        МИСЛЯ ЧЕ НЕ,НО КАТО ЗАПОЧНА ДА ПРЕХВЪРЛЯМ ЩЕ ПИША

                        Коментар


                        • #27
                          До: Patrol 4.2 от UK +/-

                          Първоначално публикуван от hristo20000 Преглед на мнение
                          Имам и още един въпрос мотор4.2 пасва ли на скоростната кутия на 2.8
                          2.8тд пасва със сигурност на кутия от 4.2. Обратното е малко... как да кажа.. Ако си виждал кутията от 4.2 наживо ще разбереш...

                          Коментар


                          • #28
                            До: Patrol 4.2 от UK +/-

                            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                            но с една добра Австралийска турбина и интеркулер (има не малко фирми които правят това там) става точно 200 коня без няколко и това е вече една съвсем друга кола. При този Нисан, за разлика от 4.2 на Тойота, скоростите са доста по-здрави - чисто субективно, не от личен опит, така казват хората.
                            .
                            нещо преди 2 години ми се мярна пред погледа на тема :турбина за 4,2 д.
                            нещата седяха по следния начин:
                            -турбина 980лв;
                            -колектор всмукателен 2300лв;
                            -бутала 6х 320 лв;
                            -сегменти? 6х3х?(не помня);
                            -гарнитура и вал.

                            проблема с интеркулера е твърде банален, просто няма къде да се сложи читаво, достатъчно голям куулер за да е с правилнитя обем, както и е проблем да се наредят въздуховодите. за да се компенсира разликата между голяма и малка дупка с 1 см диференция е 15 см по дължина.

                            ако имаш свежа оферта дай да си помогнем, че имам в момента пациент точно по този случай.
                            Последно редактирано от ПЛАМЕН ТЕНЕВ; 03-04-08, 23:49.
                            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                            Коментар


                            • #29
                              До: Patrol 4.2 от UK +/-

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              2.8тд пасва със сигурност на кутия от 4.2. Обратното е малко... как да кажа.. Ако си виждал кутията от 4.2 наживо ще разбереш...
                              Понеже несъм в час-не са ли с различни предавателни числа и тем подобни?Само за информация?

                              Коментар


                              • #30
                                До: Кой двигател на ЛК70 е по-подходящ.......

                                Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                                Бъркаш, константа е. Но не е "3 броя", а "около 3 броя" в цяла Англия
                                Ако знаеш само колко телефони съм навъртял покрай тия джипове,колкото за едно старо Терано1(от острова разбира се) ще се получи сумата.Има много оферти,но има и хора ,които дебнат постоянно и повечето са там-в Англия-една прослойка от индийци и пакистанци там се занимава САМО със секънд хенд коли,да не говорим за поляците,мъйне дупамяза(румънците)руснаците и българите.Затова Ви казвам уважаеми колеги,че не е толкова лесно да си купиш джип по офертата,която си си харесал.Ако не ви се вярва-опитайте-напълнете малко гушките на мобилните оператори и ще се уверите.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X