Обява

Свий
Няма добавени обяви.

аксиален луфт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • аксиален луфт

    Патрола е в бокса, двигателя - на земята. Причината - замяна на глава и покрай това шлайф на блока. Та по същество: обаждам се на майстора да питам кой размер да е гарнитурата на главата, пък без да ме изчака да довърша каза, че трябвало да шлайфам и колянов вал, защото имал аксиален луфт.... И покрай това да сменям основни и биелни лагери..... Понеже си нямам представа какво аджеба представлява този "аксиален луфт" и дали има смисъл да се задълбочава толкова ремонта в смяна на основни и биелни лагери и шлайф на колянов вал, та реших да се допитам и до разбиращите тук.... Все пак 200 майстори могат да помогнат повече от един.... Или поне да ми дадат алтернативно предложение..... Ако има такова де.... Не ми казвайте за нов двигател - нямам къща за продаване....

    Всъщност аз се питам по скоро - не е ли нормално за двигател на почти 300 000 км (поне по километраж) да го има този луфт и непременно ли трябва да се "лекува"?

  • #2
    До: аксиален луфт

    Тоя луфт не се ли обира с аксиални "полумесеци" - това са пак вид лагери, продават се отделно. Чак пък шлайфане ?!

    Последно редактирано от jamiemirror; 17-03-08, 16:19.

    Коментар


    • #3
      До: аксиален луфт

      Твоя майстор как разбра че има аксиален луфт.Аксиален луфт на нашенски означава напред назад малко пада налягането на маслото но не е болк а за умиране
      К мирной жизни не пригоден.
      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

      Коментар


      • #4
        До: аксиален луфт

        ами точно това ми показа - напред назад..... Това че не е болка за умиране означава ли че мога да си пощядя от стъргане коляновия вал или по-добре така и така всичко е разкекерчено да се отремонтира...?

        Коментар


        • #5
          До: аксиален луфт

          Първоначално публикуван от stariat Преглед на мнение
          Твоя майстор как разбра че има аксиален луфт.Аксиален луфт на нашенски означава напред назад малко пада налягането на маслото но не е болк а за умиране
          Лесно се проверявя. Като бутнеш вала с ръка, например от към маховика и после го бутнеш назад, направо трака. Аз това упражнение го правих преди 10 дни. Ако не се сменят аксиалните пластини, нали се сещаш, че при всяко натискане на съединитела, вала ще ходи напред-назад. Което е ковти. Много ковти. И така е отворен мотора. Самите лагери, няма да са много добри, при положение, че има аксиален луфт. А едно отваряне на мотора е много по-скъпо от самите лагери. Най-добре ги сменяй овреме.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #6
            До: аксиален луфт

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            ... А едно отваряне на мотора е много по-скъпо от самите лагери. Най-добре ги сменяй овреме.
            Поддържам това мнение.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #7
              До: аксиален луфт

              малко се обърках обаче..... Разбрах че има аксиални пластини, които трябва да се сменят, но трябва ли да се шлайфа вала и да се подменят основни и биелни лагери.....??

              Коментар


              • #8
                До: аксиален луфт

                Първоначално публикуван от горби Преглед на мнение
                малко се обърках обаче..... Разбрах че има аксиални пластини, които трябва да се сменят, но трябва ли да се шлайфа вала и да се подменят основни и биелни лагери.....??
                Казвам, че ако вече имаш лувт в аксиалните пластини, това (най-вероятно) значи, че и ругите лагери са тръгнали. Просто свалете по 1 биелен и 1 основен лагер и вижте лагерите. Нали мотора е отворен. Що после да го мислиш и да те яде овътре?
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #9
                  До: аксиален луфт

                  Аксиалният луфт сам по себе си се обира с аксиалните полумесеци. Повечето производители дават той да е не повече от 0,2мм. Ако е каран с луфт доста време са тръгнали и останалите лагери а понякога ако е голям и втулките на буталните болтове. Не е толкова страшно. Всичко се оправя. В момента аз правя осн. ремонт на моя дзвер и шлайфа на КВ е 120лв. Толкова е и oversize на цилиндрите. (сменям и буталата) Лагерите не са скъпи. По-добре си го оправи защото ако сега си го спестиш после ще ти излезе доста... Все пак покажи го на някой който разбира и не се предоверявай на монтьора. Един кретен в сервиз беше обърнал полумесеците и това доведе до нов вал
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #10
                    До: аксиален луфт

                    аха, колкото и да съм тъп взех да разбирам....... мЕтаме всичко тогаз.... Явно си е в реда на нещата като се разкулачи мотора всичко да се проверява и където има притеснения да се ревизира..... Благодаря на всички за помоща....

                    Коментар


                    • #11
                      До: аксиален луфт

                      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                      Аксиалният луфт сам по себе си се обира с аксиалните полумесеци. Повечето производители дават той да е не повече от 0,2мм. Ако е каран с луфт доста време са тръгнали и останалите лагери а понякога ако е голям и втулките на буталните болтове. Не е толкова страшно. Всичко се оправя. В момента аз правя осн. ремонт на моя дзвер и шлайфа на КВ е 120лв. Толкова е и oversize на цилиндрите. (сменям и буталата) Лагерите не са скъпи. По-добре си го оправи защото ако сега си го спестиш после ще ти излезе доста... Все пак покажи го на някой който разбира и не се предоверявай на монтьора. Един кретен в сервиз беше обърнал полумесеците и това доведе до нов вал
                      И аз сменях колянов вал, щото не ми се правеше навреме. Добре, че имах резервен.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #12
                        До: аксиален луфт

                        аз въобще не мисля за икономии... Просто се притеснявам от интервенции по тия валове и лагери.....

                        Коментар


                        • #13
                          До: аксиален луфт

                          Ако претракат лагерите, ще се притесняваш повече Вервай ми.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #14
                            До: аксиален луфт

                            В случая могат просто да погледнат лагерите дали са ок и да сложат по-дебели полумесеци, в зависимост от луфта. Ако останалите лагери са добре няма смисъл да се заиграват. Просто трябва да озаптят вала аксиално, щото всяко натискане на съединител го мести. Дано само няма паднал в картера полумесец,че тогава ако мине само с вал ще е добре...
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #15
                              До: аксиален луфт

                              нямаше в картера нищо.....

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X