Патрола е в бокса, двигателя - на земята. Причината - замяна на глава и покрай това шлайф на блока. Та по същество: обаждам се на майстора да питам кой размер да е гарнитурата на главата, пък без да ме изчака да довърша каза, че трябвало да шлайфам и колянов вал, защото имал аксиален луфт.... И покрай това да сменям основни и биелни лагери..... Понеже си нямам представа какво аджеба представлява този "аксиален луфт" и дали има смисъл да се задълбочава толкова ремонта в смяна на основни и биелни лагери и шлайф на колянов вал, та реших да се допитам и до разбиращите тук.... Все пак 200 майстори могат да помогнат повече от един.... Или поне да ми дадат алтернативно предложение..... Ако има такова де.... Не ми казвайте за нов двигател - нямам къща за продаване....
Всъщност аз се питам по скоро - не е ли нормално за двигател на почти 300 000 км (поне по километраж) да го има този луфт и непременно ли трябва да се "лекува"?
Всъщност аз се питам по скоро - не е ли нормално за двигател на почти 300 000 км (поне по километраж) да го има този луфт и непременно ли трябва да се "лекува"?
Коментар