Здравейте колеги.Да се похваля и моята машина е вече с лебедка.Пътят беше дълъг с много чакане и проблеми при монтажа/тъй като си правих и нова броня/,нооо....те хубавите работи стават бавно.Та ето как протекоха събитията.
След около 2месеца чакане да пристигне контейнера на Явор,се сдобих с лебедка Т-макс,9500/модела който е с радио конрол/.Радостта ми беше неописуема и не само моята.Най-малкия офроудър веднага взеза дейно участие по разопаковането и даже по едно време взе да ми обяснява кое къде се монтирало
.




На другия ден след уговорки с мой приятел/Танко/който има сервиз,решихме да започнем с проекта и изпълнението на новата броня.И така рано рано сутринта аз бях на линия пред сервиза,нооо......Те работите ако ставаха така лесно....

Докато чаках Танко да се появи,без да притеснявам пазача
,направих последна снимка на Нисана в оригиналния му вид преди/както казаха някои да го развалим/.

Не след дълго моят човек се появи и .....се почна.

Мерене,мислене,идеи.Начинът на захват и разположение/макар и с някои компромиси от моя страна/,скоро беше измислен и.......планът се задвижи с пълна сила......големи обороти

Решихме да удължим малко рамата с подходящи по размер профили,като те да влизат вътре в самата рама.

След белязане ,последва и рабробиване на отворите с които ще се захваща към рамата.Скоро и 10-те отвора бяха разпробити.......


........последва заваряване на гайки от вътрешната страна.

Монтирахме ги ,за да имаме база за отрязване отпред и да им вземем мярка за формата в която искахме да ги направим.

Последва рязане и напасване,заварки и....удълженията започнаха да приличат на нещо.


Нещата започнаха да придобиват някакъв вид.


И при мен както при колегата V93,моят човек гледа ,гледа че....взе и ми оряза колицата......явно всички монтьори са еднакви навсякъде


Много скоро моделът се оформи макар и в много груб вид.




Пропуснах да кажа,че управлението му удължих кабелите и след направата на специална стойка,го монтирах под предния капак ,с цел да е да защитено от вода и кал место.

Последва яко шкурене на детайлите,боядисване и.....монтаж.Получи се това.


Както се вижда изрязах и отвори за Хай лифта/нещо много важно според мен/.



С това монтажа на лебедката завърши.Остава да се пробва в боя.За информация/при ново окачване,НО стандартно/,колата клекна отпред с 1см.В интерес на истината очаквах доста повече.Поздрави.
След около 2месеца чакане да пристигне контейнера на Явор,се сдобих с лебедка Т-макс,9500/модела който е с радио конрол/.Радостта ми беше неописуема и не само моята.Най-малкия офроудър веднага взеза дейно участие по разопаковането и даже по едно време взе да ми обяснява кое къде се монтирало

На другия ден след уговорки с мой приятел/Танко/който има сервиз,решихме да започнем с проекта и изпълнението на новата броня.И така рано рано сутринта аз бях на линия пред сервиза,нооо......Те работите ако ставаха така лесно....

Докато чаках Танко да се появи,без да притеснявам пазача

Не след дълго моят човек се появи и .....се почна.
Мерене,мислене,идеи.Начинът на захват и разположение/макар и с някои компромиси от моя страна/,скоро беше измислен и.......планът се задвижи с пълна сила......големи обороти

Решихме да удължим малко рамата с подходящи по размер профили,като те да влизат вътре в самата рама.
След белязане ,последва и рабробиване на отворите с които ще се захваща към рамата.Скоро и 10-те отвора бяха разпробити.......
........последва заваряване на гайки от вътрешната страна.
Монтирахме ги ,за да имаме база за отрязване отпред и да им вземем мярка за формата в която искахме да ги направим.
Последва рязане и напасване,заварки и....удълженията започнаха да приличат на нещо.
Нещата започнаха да придобиват някакъв вид.
И при мен както при колегата V93,моят човек гледа ,гледа че....взе и ми оряза колицата......явно всички монтьори са еднакви навсякъде

Много скоро моделът се оформи макар и в много груб вид.
Пропуснах да кажа,че управлението му удължих кабелите и след направата на специална стойка,го монтирах под предния капак ,с цел да е да защитено от вода и кал место.

Последва яко шкурене на детайлите,боядисване и.....монтаж.Получи се това.
Както се вижда изрязах и отвори за Хай лифта/нещо много важно според мен/.
С това монтажа на лебедката завърши.Остава да се пробва в боя.За информация/при ново окачване,НО стандартно/,колата клекна отпред с 1см.В интерес на истината очаквах доста повече.Поздрави.
Коментар