Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем скоростна кутия Нисан Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем скоростна кутия Нисан Терано 2

    Здравейте, имам Нисан Терано 2, 94г. и почна да включва трудно на 4-ра скорост, а от скоро почна и всички скоростти, които се включват назад /2,4 и задна/ почнаха да се включват по-трудно.
    Да ми препоръчате някой майстор?
    Смених маслото но няма ефект.
    Благодаря.

  • #2
    От: Проблем скоростна кутия Нисан Терано 2

    По-скоро се ориентирай към смяна с кутия от 2.7TDI. По моргите има на корем. По-здрава е.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      От: Проблем скоростна кутия Нисан Терано 2

      Ако можеш да разглобиш това заграденото , огледай за нещо откачено , счупено , износено ( голям луфт ? ). Това е друга ск. кутия , но принципно вероятно е същото и за твоята ск.к.





      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Sk-kutiq Terrano.jpg
Прегледи:1
Размер:114.5 КБ
ID:5813257

      Коментар


      • #4
        От: Проблем скоростна кутия Нисан Терано 2

        Има ли разлика между включването им на място и включването им в движение?Включват ли с двойно амбриране?
        Ако включват трудно само в движение можеш да минеш с минимални капиталовложения.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем скоростна кутия Нисан Терано 2

          Здравейте, моя джип е 2.7TDI - имам съмнение че нещо около ск. кутия ми прави проблема./тампон, или лоста или нещо др./. Но ще видя колко струват по моргите.
          Жеков - благодаря, ще разглобя от горе да видя.
          Не се включват с двоен амбряж. Това обаче, като не искат. По някога си влизат супер. Точно за това се чудя дали не е нещо друго.
          Някой майстор с опит в тези ск. кутии да знаете?
          Благодаря.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем скоростна кутия Нисан Терано 2

            TDI, т.е. с интеркулер се вгражда след 1997 г., с кръглия фар. И те са с по-новата кутия. 94-та трябва да си без интеркулер. Почвай от лостовата система, помпи на съединителя, нататък сваляте кутията и оглеждате внимателно съединителя... Макар, че от износен съединител изчезват първа и задна скорост, а останалите включват по-лесно.
            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • #7
              От: Проблем скоростна кутия Нисан Терано 2

              Ако джипа ти е 1994-та, както си писал в първи пост, няма как да е 2.7TDI, а е 2.7TD (без интеркулер и без компютър).

              Та, скоростите на 2.7TDI (след 1996-та година, с двойни кръгли фарове и с интеркулер) са по-здрави от тези на 2.7TD (с правоъгълни фарове и без интеркулер) и почти никога не правят проблеми. Тези на бензиновите и на 2.7TD особено при дизела са на ръба на възможностите си, и съответно при възрастта и навъртяните километри на возилата, които караме, често се случва да не са във форма. В същото време от здравите кутии за 2.7TDI по моргите има предостатъчно, именно защото не се трошат често, и пак заради това цените често са "народни" - 500лв и надолу.

              Тампон няма как да ти прави проблем. Лоста на скоростите влиза направо в кутията. Махни маншоните махни зегерките и извади лоста - ако там няма нещо очеизвадно, може да се опита да се махне горния капак на скоростите, в който влиза лоста, но не знам дали е възможно без махане на скорости. А стигне ли се до махане на скорости, работата вече ценово става дебела.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: Проблем скоростна кутия Нисан Терано 2

                Първоначално публикуван от Жеков Преглед на мнение
                Ако можеш да разглобиш това заграденото , огледай за нещо откачено , счупено , износено ( голям луфт ? ). Това е друга ск. кутия , но принципно вероятно е същото и за твоята ск.к.





                [ATTACH=CONFIG]986885[/ATTACH]
                Проблема на тези кутий е започват първо с износване на лагерите на първичния вал ,следва прогресивно разтящ луфт в вала ,следват лагерите на вторичния ,синхронизатори и тн.Ако проблема е в скоростната кутия ,тя започва освен да не включва някой предавки(първоначално)започва и да вие както в движение така и на място ,и при натискане на съединителя виенето изчезва.Ако се хване в начална фаза -ремонт и лагери горе долу бива.Но ако вият много варянта който ти пише Спарки е по бюджетен -скорости от2.7 ТДИ .
                "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                Кольо.

                Коментар


                • #9
                  Колеги здравейте!
                  За да не отварям нова тема, ще пиша тук...
                  Колата е Терано 2 / 3.0 двигател от 2003г / ръчни скорости.
                  Преди седмица затънах в една кал и с бавните скорости излезнах без проблем. Веднага след като излезнах от калта, изключих 4х4 и продължих по пътя.
                  Като стъпих на асфалта и засилих скоростта започнах да дочувам един странен шум от скоростната кутия... на 3та и 5та скорост... звучи все едно съм изпуснал монетка в скоростната кутия.
                  Скоростите се включват без проблем и без никакво усилие, но този звук ме притеснява. Някакви съвети? Място където да я закарам за проверка?

                  Благодаря предварително.

                  Коментар


                  • #10
                    Здравейте колеги,

                    Използвам темата за скоростна кутия за моето Терано 2 2.7 TDI.

                    Забелязвам, че след шофиране около 20 минути имам голямо количество топлина, идващо от областта на скоростната кутия, може да се усети главно през процепа около ръчната спирачка и дъното на скоростният лост - адски горещ.

                    Проверих под купето, скоростната кутия е много гореща. Кутията няма течове и няма проблем с превключването.
                    Досега не съм и сменял маслата отдолу, вече съм ги поръчал.

                    Въпросът ми е някой дали е имал подобен проблем и как се справил с него?

                    Благодаря предварително!
                    Toyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
                    Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp

                    Коментар


                    • #11
                      Духа топло, защото ти е скъсан маншона на скоростния лост - смени го и няма да имаш такъв проблем.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:мансхон.jpg
Прегледи:343
Размер:6.8 КБ
ID:6973424
                      Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                      Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                      Opel Campo 3,1 TD '99
                      Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                      Коментар


                      • #12
                        Колеги препоръчайте ми добро място в София за ремотн на ръчна скоростна кутия на Терано 2 3.0TD. Прегледах темите за ремонти, но не открих конкретна препоръка.
                        Проблема съм го описал два поста по-нагоре в тази тема. Шум при каране на 3та и 5та скорост. Реално няма проблем с превключването, но този шум (като рейс от грандския транспорт) започна много да ме тормози ментално
                        В един сервиз ми казаха, че вероятно били някакви лагери, но ми се иска да го оставя в ръцете на проверен майстор.

                        Коментар


                        • ogimaster
                          ogimaster коментира
                          Редактиране на коментар
                          Нормално е да почне да те тормози след 2 години (шегувам се)
                          Защо не вземеш втора употреба - така или иначе ще трябва да я сваляш, пък и смени съединителя.
                          Другия вариант е да наблъскаш някакви добавки - тъкмо ще разбереш дали помагат.

                        • Гаврил Груев Хлътев
                          Гаврил Груев Хлътев коментира
                          Редактиране на коментар
                          А проверил ли си нивото на малслото в кутията?

                        • KoBorg
                          KoBorg коментира
                          Редактиране на коментар
                          ogimaster притеснява ме, че ако взема втора употреба може да се окаже отново с проблем... същия или различне Но да, прав си... 2 години си го слушам това стържене... добре че не я карам много иначе щях да полудея
                          ако сваля кутията обезателно ще сменя и съединителя. Благодаря за съвета

                          Гаврил, честно казано не съм проверявал маслото в кутията. Като се замимсля, може би е добре да започна от там... благодаря за съвета.

                      • #13
                        Питай дядо Владо, ако не я вземе , поне ще препоръча някой.

                        Коментар


                      • #14
                        Вземи кутия от 2.7TDI (с онтеркулер, след 1996та). Същата е, но 2.7 няма достатчно сила да я съсипе въпреки упоритостта на водача. И съответно ги има по моргите и не са скъпи. Само трябва да си прехвърлиш датчиците от твоята. Няма кой да я реминтира качествено за вменяеми пари.

                        Дядо Владо няма да я вземе. Никога не е правил такива кутии.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X