Здравейте. Днес карах джипа за втори преглед откакто е при мен. Първия беше в КАТ, като го регистрирах, а тогава нито знаех, нито имах време да гледам как завъртат валовете като пробват спирачките.
За предния мост е ясно, като е изключено двойното е лагерна количка и няма проблем, отзад обаче нали са с ЛСД диференциал и трябва да е по-особено. Казах днес на момчетата на валовете, че е такъв диференциала, а те ми казаха, че няма проблем и ще го завъртят като постоянно зацепено 4х4 което аз си обяснявам единия вал, че върти в едната посока едната гума, а другият в обратната другата. Не се замислих много там, тестваха колата и си тръгнах,след което се замислих, че правилния начин е щом дифа е с някакъв вид блокаж, е правилно да се завъртят и двете гуми в една посока, а не в различна както при мен. Четох доста из форумите, но никъде не намерих отговор дали е възможно да се почупи нещо ако се завъртят двете колелета в различни посоки и това не ми дава мира сега. Никакви шумове не се чуха докато беше на валовете колата, после като я карах до вкъщи макар и за кратко растояние нямаше също шум, вибрации или каквито и да е било изменения от нормалната работа на диференциала.
За предния мост е ясно, като е изключено двойното е лагерна количка и няма проблем, отзад обаче нали са с ЛСД диференциал и трябва да е по-особено. Казах днес на момчетата на валовете, че е такъв диференциала, а те ми казаха, че няма проблем и ще го завъртят като постоянно зацепено 4х4 което аз си обяснявам единия вал, че върти в едната посока едната гума, а другият в обратната другата. Не се замислих много там, тестваха колата и си тръгнах,след което се замислих, че правилния начин е щом дифа е с някакъв вид блокаж, е правилно да се завъртят и двете гуми в една посока, а не в различна както при мен. Четох доста из форумите, но никъде не намерих отговор дали е възможно да се почупи нещо ако се завъртят двете колелета в различни посоки и това не ми дава мира сега. Никакви шумове не се чуха докато беше на валовете колата, после като я карах до вкъщи макар и за кратко растояние нямаше също шум, вибрации или каквито и да е било изменения от нормалната работа на диференциала.
Коментар