Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано 2 ,1998 , 2.7TDi , - смяна горивна система от елелтронна към механична помпа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Терано 2 ,1998 , 2.7TDi , - смяна горивна система от елелтронна към механична помпа

    Здравейте,

    Терано 2, 1998, 2.7TDi - с Bosch vp36 има проблем с така наречената "умна дюза" 166007F406 .

    Благодаря на Sparky - който на лично ме упъти къде да потърся.....

    НО,
    Оказва се че тези дюзи са свършили....или поне аз не мога да намеря. Познат в Bosch провери и каза,че в базата им данни има много заявки от цяла европа, но няма план и информация кога/и дали въобще , ще бъдат изпълнени. По складовете интернет магазините има обявени и то на доста високи цени , но на практика не могат да ми намерят такавя дюза.

    Посъветваха ме да търся други решения:

    1 - Да сложа от БМВ 2.5 TDI /доколкото съм запознат тези дюзи са умни и стават, но са с други характеристики... може ли да се преправи .... какво друго трябва да се смени и пренастрои ../

    2 - Да сменя цялата горивна система с друга такава с механична помпа и без умна дюза / знам ,че има Терано 2 с механична помпа и без умна дюза....как може да се преработи моето.......какво трябва да се смени освен помпата и дюзите .../


    Имам нужда от съвет от хора които знаят как се прави/са правили такива преработки кой е по-добрия вариянт ?

    Благодаря предварително !

  • #2
    От: Терано 2 ,1998 , 2.7TDi , - смяна горивна система от елеkтронна към механична по

    .... ако някой има такава работеща дюза втора употреба - да ми прати направо цена на лични.

    Коментар


    • #3
      От: Терано 2 ,1998 , 2.7TDi , - смяна горивна система от елелтронна към механична по

      Ако ще слагаш механична нищо освен помпата не се сменя. Е, и жило трябва да прекараш от педала до помпата, или по-скоро да го купиш със все педала и помпата. Теранотата преди 1996-та са с механична пома - тези с правоъгълните фарове.

      ...но вероятно някой ще трабва да я пипне за да "тръгне"както трябва - ония теранота са с по-малка мощност и без интеркулер.

      Относно дюзата - много автомобили са с дюзи с такъв корпус. Евентуално може на тая от BMW-то да се сложи разпръсквача от твоята и да се настрои налягането. Обикновена дюза съм отварял, но не знам каква е точно разликата между нея и умната, вътре. В обикновената има пружина и подложни шайби за налягането - всеки дизелджия би-трябвало да може да и докара налягането.

      Друг вариант - срежи и кабела примерно на сантиметър от дюзата - ако е прекъснал някъде по към конектора може да го възстановиш. Ако е прекъснала вътре бобинката обаче, без отваряне няма да стане, а и със отваряне не се знае - някога се чу че някакъв хаймана ги рециклира, ама нищо повече не знам.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        От: Терано 2 ,1998 , 2.7TDi , - смяна горивна система от елелтронна към механична по

        Докато намериш умна дюза може да пробваш един селски (Адрешковски) тарикатлък. Виж колко е съпротивлението на изправна дюза, бодни му едно такова съпротивление между двата кабела и няма да ти изписва грешка. Това като вариант за известно време . Въпреки ки че на един спринтер с 2,9 мотор от 3 години човека си го кара така ама то от мързел. Тук сега може да ме оплюят ама нали сме българина все откриваме топлата вода. по спомен беше май 100 ом май . Ще питам за дюза един приятел и ще ви пиша за да не правя реклама на автоморга

        Коментар


        • #5
          От: Терано 2 ,1998 , 2.7TDi , - смяна горивна система от елелтронна към механична по

          Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
          ...виж колко е съпротивлението на изправна дюза, бодни му едно такова съпротивление между двата кабела и няма да ти изписва грешка...
          ...и вместо една ще му изписва 3 грешки.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            От: Терано 2 ,1998 , 2.7TDi , - смяна горивна система от елелтронна към механична по

            Действаме, дюза от БМВ вече има........търсим кой, да настрои налягането...ще пиша какъв е резултата.

            Коментар


            • #7
              От: Терано 2 ,1998 , 2.7TDi , - смяна горивна система от елелтронна към механична по

              Не само налягането - и конуса трябва да е същия, макар че честно да си кажа не знам при тия дърти дюзи дали има съществени разлики в конусите на разпръскване.

              Като носиш на някой, носи и старата ти неизправна дюза да сравнява с нея и налягането, и конуса. По спомен нещо като 125 бава трябва да докарате на стара дюза. За нова е 130 или малко над (не помня точно вече че отдавна беше).
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: Терано 2 ,1998 , 2.7TDi , - смяна горивна система от елелтронна към механична по

                Бошовите умни дюзи се рецеклират за около 100лв.

                Коментар


                • #9
                  От: Терано 2 ,1998 , 2.7TDi , - смяна горивна система от елелтронна към механична по

                  Първоначално публикуван от Agresor41 Преглед на мнение
                  Бошовите умни дюзи се рецеклират за около 100лв.
                  Е кажи къде де. И аз съм чувал, но до там.
                  Nissan Terrano 2,7 TDI

                  Коментар


                  • #10
                    От: Терано 2 ,1998 , 2.7TDi , - смяна горивна система от елелтронна към механична по

                    Първоначално публикуван от Icaka875 Преглед на мнение
                    Действаме, дюза от БМВ вече има........търсим кой, да настрои налягането...ще пиша какъв е резултата.
                    Какво се случва с Тераното? Пригодихте ли дюзата от БМВ?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Терано 2 ,1998 , 2.7TDi , - смяна горивна система от елелтронна към механична по

                      Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                      Е кажи къде де. И аз съм чувал, но до там.
                      Във пловдив и в Сопот.Ако искаш да я правиш, ще попитам за адрез и ще ти кажа

                      Коментар


                      • #12
                        От: Терано 2 ,1998 , 2.7TDi , - смяна горивна система от елелтронна към механична по

                        При търсене на тази дюза в сайтове за авточасти излиза тази дюза,но с номер 0 432 217 306 .Не знам дали има някаква разлика.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Терано 2 ,1998 , 2.7TDi , - смяна горивна система от елелтронна към механична по

                          Знам че не е по темата , но искам да питам някой слагал ли е дюзи на по голямо налягане и съответно от какво стават . Извинявам се на колегата и Благодаря

                          Коментар


                          • #14
                            От: Терано 2 ,1998 , 2.7TDi , - смяна горивна система от елелтронна към механична по

                            Дюзи от ВАГ няма ли да станат, те са от VP37.
                            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                            Ford Fiesta 1.4 Tdci

                            Коментар


                            • #15
                              От: Терано 2 ,1998 , 2.7TDi , - смяна горивна система от елелтронна към механична по

                              Незнам за това питам ако някой е слагал за повече информация

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X