Първо действие:
Трудно включват първа и втора и задна. Мъкна се при МАЙСТОР 1 и той охлабва докрай реглажния болт ва педала, което решава проблема временно докато след седмица съединителя умира тотално. Следва влачене на въже при майстора. Сваля се скоростна кутия и се разглобява съединител. Паднала демпферна пружина и заклинила така, че да не може да отдели. Междувременно от напъване счупих вилката. Следва смяна на феродов диск и вилка. Вилката била от Навара. Уж ставала... Притискателния бил ОК. Вземам джипа съединителя работи и отделя някъде по средата. Питам да върна ли болта на педала както си е бил? Както искаш вика. Връщам го и съединител- ЙОК! Нагласям го криво ляво но болта е охлабен почти докрая. Карам - работи, викам си не барай щом работи!
Второ дейстивие:
Газ по магистралата за морето. Някъде там вече чувам странен шум на празен ход като пусна педала на съединителя. Като го натисна изчезва. Така докато умря в една локва в гората на кънда в дивия преди Резово. Псувни,... нерви, жени мрънкат, деца ревът...търся камион да ме тегли... та така...до сервиза на МАЙСТОР 2 в Царево. Следва второ сваляне и разглабяне. Феродото черно прегоряло, притискателя синьо-лилав. Викат всичко е аут. Съгласям се щот няма на къде и ревъ... Сменят феродов и притискателен, лагера незнайно защо не. Не ме и попитаха. Моят си бил ОК. Вероятно са го откраднали. Все тая, не мога да го върна. Въпроса е че пак тръгвам и карам и пак отделя някъде по средата. Питам за реглаж дали се прави. Не вика, тя вилката от навара, дето са ти я сложили беше дълга и ние малко я отрязяхме. Въздишам..., плащам и си тръгвам.
Трето действие:
Нещо все ме чопли как така, тоя болт на педала няма значение колко и отвит. Клякам и го завивам докрай. Тоест почти опря навътре в педала и става чудо- съединителя почва да отдаля долу, на два пръста от ламалината. Кеф. И си седя и си мисля Майстор 1, Майстор 2 или аз съм за трепане, щото тоя съединител до тук ми легна вече 850лв. и не знам какъв ще е финала на Трето действие?
Четох сервизното ръководство /на руски/ пишат че тоя болт регулирал само свободния ход на педала. Ама де да знам? Дали тоя първия съединител не го препекох от нерегулиране и чиста глупост? Дали не трябваше там в гората само да завия проклетия болт, вместо да влача машината в сервиз? Дали не трябваше отдавна да емигрирам от тая страна пълна с некадърнеци наричащи себа си МАЙСТОРИ.
Ами ако, просто бях блондинка... Ма не, тогава сигурно нямаше да се дерзая за такива глупости...
Трудно включват първа и втора и задна. Мъкна се при МАЙСТОР 1 и той охлабва докрай реглажния болт ва педала, което решава проблема временно докато след седмица съединителя умира тотално. Следва влачене на въже при майстора. Сваля се скоростна кутия и се разглобява съединител. Паднала демпферна пружина и заклинила така, че да не може да отдели. Междувременно от напъване счупих вилката. Следва смяна на феродов диск и вилка. Вилката била от Навара. Уж ставала... Притискателния бил ОК. Вземам джипа съединителя работи и отделя някъде по средата. Питам да върна ли болта на педала както си е бил? Както искаш вика. Връщам го и съединител- ЙОК! Нагласям го криво ляво но болта е охлабен почти докрая. Карам - работи, викам си не барай щом работи!
Второ дейстивие:
Газ по магистралата за морето. Някъде там вече чувам странен шум на празен ход като пусна педала на съединителя. Като го натисна изчезва. Така докато умря в една локва в гората на кънда в дивия преди Резово. Псувни,... нерви, жени мрънкат, деца ревът...търся камион да ме тегли... та така...до сервиза на МАЙСТОР 2 в Царево. Следва второ сваляне и разглабяне. Феродото черно прегоряло, притискателя синьо-лилав. Викат всичко е аут. Съгласям се щот няма на къде и ревъ... Сменят феродов и притискателен, лагера незнайно защо не. Не ме и попитаха. Моят си бил ОК. Вероятно са го откраднали. Все тая, не мога да го върна. Въпроса е че пак тръгвам и карам и пак отделя някъде по средата. Питам за реглаж дали се прави. Не вика, тя вилката от навара, дето са ти я сложили беше дълга и ние малко я отрязяхме. Въздишам..., плащам и си тръгвам.
Трето действие:
Нещо все ме чопли как така, тоя болт на педала няма значение колко и отвит. Клякам и го завивам докрай. Тоест почти опря навътре в педала и става чудо- съединителя почва да отдаля долу, на два пръста от ламалината. Кеф. И си седя и си мисля Майстор 1, Майстор 2 или аз съм за трепане, щото тоя съединител до тук ми легна вече 850лв. и не знам какъв ще е финала на Трето действие?
Четох сервизното ръководство /на руски/ пишат че тоя болт регулирал само свободния ход на педала. Ама де да знам? Дали тоя първия съединител не го препекох от нерегулиране и чиста глупост? Дали не трябваше там в гората само да завия проклетия болт, вместо да влача машината в сервиз? Дали не трябваше отдавна да емигрирам от тая страна пълна с некадърнеци наричащи себа си МАЙСТОРИ.
Ами ако, просто бях блондинка... Ма не, тогава сигурно нямаше да се дерзая за такива глупости...
Коментар