Днес реших да сменям на тераното задни накладки понеже сутрин чувах скърцане отзад но ме посрещна изненада.Накладлоте се оказаха с една идея с повече феродо от новите но на задно дясно колело имаше доста омазнено от масло примесено със метални стружки.Пролагам снимки да кажете лагер ли е или друго.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Омазнено барабан на Нисан Терано 2001година
Свий
X
-
От: Омазнено барабан на Нисан Терано 2001година
Стружките са или от барабана или от нещо което се е трило в полуоската,ако някоя част ти се струва съмнително лъскава и чиста - от нея са.Прекарай го хубавао с обезмаслител и провери отдушника на задния мост,може да ти се размине смяната на семеринг.
Коментар
-
От: Омазнено барабан на Нисан Терано 2001година
Колега,извинявам се че пиша в твоята тема,но аз го имам същия проблем и се налага смяна на семеринг.Ако си го сменил сподели как става,как се избива полуоската?Или ако някой колега е сменял моля да сподели? Благодаря!
Коментар
-
От: Омазнено барабан на Нисан Терано 2001година
Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнениеСтружките са или от барабана или от нещо което се е трило в полуоската,ако някоя част ти се струва съмнително лъскава и чиста - от нея са.Прекарай го хубавао с обезмаслител и провери отдушника на задния мост,може да ти се размине смяната на семеринг.
казваш в няколко теми , че им разбираш на железата...Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Омазнено барабан на Нисан Терано 2001година
Първоначално публикуван от Tosland Преглед на мнениеКолега,извинявам се че пиша в твоята тема,но аз го имам същия проблем и се налага смяна на семеринг.Ако си го сменил сподели как става,как се избива полуоската?Или ако някой колега е сменял моля да сподели? Благодаря!
Вадиш семеринга от полуоската (21) и слагаш нов. Ако проблема е само в семеринга, събираш, без да разглобяваш към лагера. Аз сложих срмеринг по размер, без канали за посока, нямах време и още държи. Има и един тънък семеринга м/у главината и ръкава, аз използвах стария. При монтажа на полуоската в дифа, без чукане и блъскане, повдигни страната с шлиците и ще влезне в дифа. Надявам се да съм бил полезен.
Коментар
-
От: Омазнено барабан на Нисан Терано 2001година
Семерингите са 2 - един за маслото (вътрешния) и един за греста на лагера (външния). При положение че е започнало да тече масло чак отвън, редно е да се сменят и двата. Лагера работи с грес, не с масло. И се регулира, впрочем.
Това ако е сигурно че тече масло, а не спирачна течност от цилиндърчето де...Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Омазнено барабан на Нисан Терано 2001година
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеСемерингите са 2 - един за маслото (вътрешния) и един за греста на лагера (външния). При положение че е започнало да тече масло чак отвън, редно е да се сменят и двата. Лагера работи с грес, не с масло. И се регулира, впрочем.
Това ако е сигурно че тече масло, а не спирачна течност от цилиндърчето де...
Коментар
-
От: Омазнено барабан на Нисан Терано 2001година
Откакто съществува задното предаване с цял мост, съществуват и само тези две причини за омасляване/омазняване на спирачните барабани - диференциално масло или спирачна течност. Диференциалното масло може да тръгне и без да е прецакан семеринга ако отдушника е затапен с нещо - гняс от несменявано масло или кал.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: Омазнено барабан на Нисан Терано 2001година
Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнениеА в снимките добре ли гледА ?
казваш в няколко теми , че им разбираш на железата...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар