Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Счупено терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Счупено терано

    Има разлика в шарнирите...преди време един познат смени и двата с грешните за модела и беше голЕма мъка после при реглажа...накрая сложи точните и всичко заспа.

    Коментар


    • #17
      От: Счупено терано

      Първоначално публикуван от ivanelenovo Преглед на мнение
      В тоя сайт няма нищо намалено, вЕрвай ми!

      Питай Patrol fen от форума на колко може да ти ги намери.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Счупено терано

        Първоначално публикуван от ivanelenovo Преглед на мнение
        Знае ли някой дали долните шарнири на терано 2 преди 1996 и след 1996 имат разлика.Възможно ли е ако не съм с правилния шарнир отляво,лявото колело при ляв завой горния му край да ляга навътре
        Има. Тия след 1996-та са с около сантиметър по-изнесени спрямо носача. Има и съответната разлика в шенкела.

        Невъзможно е да си с неправилния шарнир, освен ако не е сменен барбар с шенкела. Очеизвадна е разликата и няма начин за реглаж. Предницата стои като на камион TATRA, ама умножено по 3.

        Но ако е сменен с шенкела, проблем при завоя пак няма да имаш. Други проблеми ще имаш.

        Вероятно има нещо криво или изморено и при натоварване поддава. Или криво, и компенсирано с реглаж, или луфт в лагери, тампони и т.н.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Счупено терано

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          В тоя сайт няма нищо намалено, вЕрвай ми!

          Питай Patrol fen от форума на колко може да ти ги намери.
          Как да се свържа снего

          Коментар


          • #20
            От: Счупено терано

            Първоначално публикуван от ivanelenovo Преглед на мнение
            Как да се свържа снего
            https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=97674
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Счупено терано

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Има. Тия след 1996-та са с около сантиметър по-изнесени спрямо носача. Има и съответната разлика в шенкела.

              Невъзможно е да си с неправилния шарнир, освен ако не е сменен барбар с шенкела. Очеизвадна е разликата и няма начин за реглаж. Предницата стои като на камион TATRA, ама умножено по 3.

              Но ако е сменен с шенкела, проблем при завоя пак няма да имаш. Други проблеми ще имаш.

              Вероятно има нещо криво или изморено и при натоварване поддава. Или криво, и компенсирано с реглаж, или луфт в лагери, тампони и т.н.
              Не знам,ходих на стенд,сменяхме горни шарнири,тампони на горните носачи,кормилни накрайници и който кара зад мен казва,че ляво колело се накланя много.Сега ще се почва един филм,обаче втора серия.Първа серия беше повдигане,сега ще е сваляне-махане на подложки от задните пружини,скъсяване на напречната щанга,охлабване на торсиони,поставяне на предна и задна стабилизираща щанга,след това премахване и на бодилифта

              Коментар


              • #22
                От: Счупено терано

                Първоначално публикуван от ivanelenovo Преглед на мнение
                Не знам,ходих на стенд,сменяхме горни шарнири,тампони на горните носачи,кормилни накрайници и който кара зад мен казва,че ляво колело се накланя много.Сега ще се почва един филм,обаче втора серия.Първа серия беше повдигане,сега ще е сваляне-махане на подложки от задните пружини,скъсяване на напречната щанга,охлабване на торсиони,поставяне на предна и задна стабилизираща щанга,след това премахване и на бодилифта
                Само така колега.тогава ще разбереш каква машина имаш.а за мотора обадисе .видяхме се в Кърджали.колегата те вози.

                Коментар


                • #23
                  От: Счупено терано

                  Първоначално публикуван от ivanelenovo Преглед на мнение
                  Не знам,ходих на стенд,сменяхме горни шарнири,тампони на горните носачи,кормилни накрайници и който кара зад мен казва,че ляво колело се накланя много.Сега ще се почва един филм,обаче втора серия.Първа серия беше повдигане,сега ще е сваляне-махане на подложки от задните пружини,скъсяване на напречната щанга,охлабване на торсиони,поставяне на предна и задна стабилизираща щанга,след това премахване и на бодилифта
                  Последното което направихме в сервиза го продадохме в Пловдив човека остана много изненадан от поведението като бързина и мощност на мотора

                  Коментар


                  • #24
                    От: Счупено терано

                    С колко сте го повдигнали? Колко е разстоянието от долния ръб на джантата до ръба на предния калник? С какви джанти си? С какви гуми? Слагали ли сте подложки на носачите? Боди лифта с каква цел?

                    Махането на стаби щангите еднозначно е грешка. Като споделиш останалото ще ти кажа къде сте прекалили.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Счупено терано

                      Първоначално публикуван от acho71 Преглед на мнение
                      Само така колега.тогава ще разбереш каква машина имаш.а за мотора обадисе .видяхме се в Кърджали.колегата те вози.
                      Много се радвам,че се включи колега,нямам ти номера

                      Коментар


                      • #26
                        От: Счупено терано

                        Първоначално публикуван от acho71 Преглед на мнение
                        Последното което направихме в сервиза го продадохме в Пловдив човека остана много изненадан от поведението като бързина и мощност на мотора
                        Помпата сваляхте ли я?

                        Коментар


                        • #27
                          От: Счупено терано

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          С колко сте го повдигнали? Колко е разстоянието от долния ръб на джантата до ръба на предния калник? С какви джанти си? С какви гуми? Слагали ли сте подложки на носачите? Боди лифта с каква цел?

                          Махането на стаби щангите еднозначно е грешка. Като споделиш останалото ще ти кажа къде сте прекалили.
                          Спарки,трябва да премеря,но съм махнал пластмасите по калника,презацепвал съм торсионите и са натегнати,толкова,че м/у горния носач и тампона има около 1см. разстояние.Джантите са мисля нулево ЕТ,имам фланци 30 мм.,гумите СИЛВЪРСТОУН 31х10,5х15.Нямам подложки на носачите-имаш предвид м/у горния носач и шарнира,хубаво ли е да има и с каква дебелина?Бодилифта с цел по- големи гуми, но разбрах,че тераното трудно ще ги развърта и ще троши предница,то с тези гуми скъса полуоска.Бодилифта засега ще остава,понеже отстрани съм защитил праговете с тръби,а те са заварени към рамата.Сваля ли купето,а то е повдигнато с допълнителни 3см.,няма да мога да си отворя вратите.Отзад съм с пружини от дълго терано и подложки 3см. под пружините,тях вече ги изхвърлих.Разбрах,че сгреших с изхвърлянето на стабилизиращата щанга-предната,но ми омръзна да сменям биалетки,задната щанга я нямаше,като го купих,но ще сложа и отзад.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Счупено терано

                            Ако идваш във Велинград ще се видим ще бъдем с джипката .пък може и да покараме

                            Коментар


                            • #29
                              От: Счупено терано

                              Еми с нулевите джанти + фланците сте прекалили. Не ти е повдигането проблема - моето е по-вдигнато от това. Предницата на тераното без сериозни интервенции особено по кормилното управление понася най-много нулев офсет. С кекавите фабрични горни носачи + тия фланци и нулеви джанти картинката също не е хич розова. Подложки в никакъв случай. Просто попитах, защото ако са налични са първото нещо, което трябва изхвърлиш от тунинга. С тях и без друго слабите носачи се товарят още повече.

                              Прочети тая тема. Ще ти се изясни едно-друго.
                              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=101930
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Счупено терано

                                Първоначално публикуван от acho71 Преглед на мнение
                                Ако идваш във Велинград ще се видим ще бъдем с джипката .пък може и да покараме
                                Колега кога е във Велинград?Дай тел. да се чуем.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X