Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокаж на Нисан Патрол ГР

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Блокаж на Нисан Патрол ГР

    Здравейте колеги и честита баба Марта. Въпросът ми е следният, задният блокаж който се включва с копчето от вътре и се управлява посредством вакуум с клапанчетата при мотора, се чупи вече трети път. Знаете за какво говоря муфата и там кадето влиза тя. Та се замислих, че това става от недовключване според мен. Въпросът ми е някой намерил ли е решение на този въпрос и по-точно по-добро и надеждно включване от някакъв друг джип, или да се направи клапан и да работи под налягане с компресор на принципа на ARB. Ще съм благодарен на малко помощ.

  • #2
    От: Блокаж на Нисан Патрол ГР

    Чупи се защото имаш пропуски във вакуумната линия , системата си е много добра и просто трябва всичко да е изправно по цялата линия на вакуума . Системата не може за работи на налягане заради това че включването ще става "ударно"със всички последствия, и заради това че мембраната на вилката не е предвидена да работи на налягане и ще се скъса .
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • #3
      От: Блокаж на Нисан Патрол ГР

      Ами гледах как се правят блокажите като се маха вакуума и се слага пневматика. Мисля е добро решение. А относно пропуските по вакуумната линия мисля че нямам но все пак ако можеш да ме насочиш. Сменил съм всички тръби със силиконови маркучи. клапаните не съм пипал защото незнам как да ги прегледам.
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от dorian; 01-03-18, 20:21.

      Коментар


      • #4
        От: Блокаж на Нисан Патрол ГР

        Клапаните се проверяват с 12в и духане. Изначално са смотани. Тия за егр са същите. Или можеш да си купиш от магазина, даже и трипътен и ще стане с един.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #5
          От: Блокаж на Нисан Патрол ГР

          Първоначално публикуван от dorian Преглед на мнение
          Ами гледах как се правят блокажите като се маха вакуума и се слага пневматика. Мисля е добро решение. А относно пропуските по вакуумната линия мисля че нямам но все пак ако можеш да ме насочиш. Сменил съм всички тръби със силиконови маркучи. клапаните не съм пипал защото незнам как да ги прегледам.
          Това е много добро решение ,Йори и Соти - Nindja го измислиха,но при него за да задвижиш клапана трябва компресор и бутилка за въздух,и минуса е ,че трябва да им намериш място в джипката ...но пък има и други плюсове .
          "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
          Кольо.

          Коментар


          • #6
            От: Блокаж на Нисан Патрол ГР

            Само с компресор не става ли. Или ще е по бавен процеса на заключване и отключване.

            Коментар


            • #7
              От: Блокаж на Нисан Патрол ГР

              Първоначално публикуван от dorian Преглед на мнение
              Само с компресор не става ли. Или ще е по бавен процеса на заключване и отключване.
              Принципно може,те и АРБ блокажите са така,но където е компресора,там е и ресиверчето за въздух,което да подържа 2 атносвери.И аз съм чупил муфата на блокажа,от недозацепване е,Бакалов е прав че ако ти е изрядна оригиналната система и не губи вакуум,няма да има проблем.
              LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
              Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

              Коментар


              • #8
                От: Блокаж на Нисан Патрол ГР

                Ами честно казано като се замисля нямам място в джипа за компресор и бутилка. Но можете ли да ме насочите на какво да обърна внимание при проверката на линията за управление на блокажа. А дали ще се променят нещата ако сложа по-големи свери?

                Коментар


                • #9
                  От: Блокаж на Нисан Патрол ГР

                  Първоначално публикуван от dorian Преглед на мнение
                  Ами честно казано като се замисля нямам място в джипа за компресор и бутилка. Но можете ли да ме насочите на какво да обърна внимание при проверката на линията за управление на блокажа. А дали ще се променят нещата ако сложа по-големи свери?
                  Ако си подменил тръбичките със маркуч е проблем. Използвай медна тръба или pvc шлаух за пневматика.

                  Изпратено от моят StrongPhoneQ4 с помощта на Tapatalk
                  Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                  New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                  Коментар


                  • #10
                    От: Блокаж на Нисан Патрол ГР

                    Виж да не е обърната вилката, защото тогава се получава недовключване и се чупи блокажа- 2 случая имам такива. На едната страна не включва до края муфата и така я чупи.
                    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                    Коментар


                    • #11
                      От: Блокаж на Нисан Патрол ГР

                      Ами ще изчакам малко да се оправи времето и ще разглобявам. Ще сменя маркучите с медна или алуминиева тръба по препоръка на колегата макар че не знам каква е разликата и ще разглобя останалото. А как да позная дали не е обърната вилката, има ли някакъв белег или подобно нещо.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Блокаж на Нисан Патрол ГР

                        Първоначално публикуван от dorian Преглед на мнение
                        Само с компресор не става ли. Или ще е по бавен процеса на заключване и отключване.
                        Мисля ,че му трябват 4-5 атмосфери на този клапан за да се задвижи ,но въпреки налягането включва блокажа плавно не с удар .
                        "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                        Кольо.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Блокаж на Нисан Патрол ГР

                          Първоначално публикуван от dorian Преглед на мнение
                          Ами ще изчакам малко да се оправи времето и ще разглобявам. Ще сменя маркучите с медна или алуминиева тръба по препоръка на колегата макар че не знам каква е разликата и ще разглобя останалото. А как да позная дали не е обърната вилката, има ли някакъв белег или подобно нещо.
                          Трябва ти PVC шлаух за пневматика , за вилката виж как е на снимката по горе . Този блокаж е предвиден да работи на вакуум за да няма ударно включване , при включване с налягане ( ARB блокажа включва с 6.2 атм ) винаги ще имаш проблем с муфата ...
                          VEREYA MOTORSPORT TEAM

                          Коментар


                          • #14
                            От: Блокаж на Нисан Патрол ГР

                            Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                            Трябва ти PVC шлаух за пневматика , за вилката виж как е на снимката по горе . Този блокаж е предвиден да работи на вакуум за да няма ударно включване , при включване с налягане ( ARB блокажа включва с 6.2 атм ) винаги ще имаш проблем с муфата ...
                            Ясно значи ще сменя маркучите с пвц само ме притеснява че те са на бързи връзки и не знам дали това ще е надеждно в гората. може някои клон да ги закачи и пак проблем

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X