Здравейте колеги и честита баба Марта. Въпросът ми е следният, задният блокаж който се включва с копчето от вътре и се управлява посредством вакуум с клапанчетата при мотора, се чупи вече трети път. Знаете за какво говоря муфата и там кадето влиза тя. Та се замислих, че това става от недовключване според мен. Въпросът ми е някой намерил ли е решение на този въпрос и по-точно по-добро и надеждно включване от някакъв друг джип, или да се направи клапан и да работи под налягане с компресор на принципа на ARB. Ще съм благодарен на малко помощ.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Блокаж на Нисан Патрол ГР
Свий
X
-
От: Блокаж на Нисан Патрол ГР
Чупи се защото имаш пропуски във вакуумната линия , системата си е много добра и просто трябва всичко да е изправно по цялата линия на вакуума . Системата не може за работи на налягане заради това че включването ще става "ударно"със всички последствия, и заради това че мембраната на вилката не е предвидена да работи на налягане и ще се скъса .VEREYA MOTORSPORT TEAM
-
От: Блокаж на Нисан Патрол ГР
Ами гледах как се правят блокажите като се маха вакуума и се слага пневматика. Мисля е добро решение. А относно пропуските по вакуумната линия мисля че нямам но все пак ако можеш да ме насочиш. Сменил съм всички тръби със силиконови маркучи. клапаните не съм пипал защото незнам как да ги прегледам.Последно редактирано от dorian; 01-03-18, 21:21.
Коментар
-
От: Блокаж на Нисан Патрол ГР
Клапаните се проверяват с 12в и духане. Изначално са смотани. Тия за егр са същите. Или можеш да си купиш от магазина, даже и трипътен и ще стане с един.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Блокаж на Нисан Патрол ГР
Това е много добро решение ,Йори и Соти - Nindja го измислиха,но при него за да задвижиш клапана трябва компресор и бутилка за въздух,и минуса е ,че трябва да им намериш място в джипката ...но пък има и други плюсове .Първоначално публикуван от dorian Преглед на мнениеАми гледах как се правят блокажите като се маха вакуума и се слага пневматика. Мисля е добро решение. А относно пропуските по вакуумната линия мисля че нямам но все пак ако можеш да ме насочиш. Сменил съм всички тръби със силиконови маркучи. клапаните не съм пипал защото незнам как да ги прегледам."Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
-
От: Блокаж на Нисан Патрол ГР
Принципно може,те и АРБ блокажите са така,но където е компресора,там е и ресиверчето за въздух,което да подържа 2 атносвери.И аз съм чупил муфата на блокажа,от недозацепване е,Бакалов е прав че ако ти е изрядна оригиналната система и не губи вакуум,няма да има проблем.Първоначално публикуван от dorian Преглед на мнениеСамо с компресор не става ли. Или ще е по бавен процеса на заключване и отключване.LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
-
От: Блокаж на Нисан Патрол ГР
Ами честно казано като се замисля нямам място в джипа за компресор и бутилка. Но можете ли да ме насочите на какво да обърна внимание при проверката на линията за управление на блокажа. А дали ще се променят нещата ако сложа по-големи свери?
Коментар
-
От: Блокаж на Нисан Патрол ГР
Ако си подменил тръбичките със маркуч е проблем. Използвай медна тръба или pvc шлаух за пневматика.Първоначално публикуван от dorian Преглед на мнениеАми честно казано като се замисля нямам място в джипа за компресор и бутилка. Но можете ли да ме насочите на какво да обърна внимание при проверката на линията за управление на блокажа. А дали ще се променят нещата ако сложа по-големи свери?
Изпратено от моят StrongPhoneQ4 с помощта на TapatalkToyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
Коментар
-
От: Блокаж на Нисан Патрол ГР
Ами ще изчакам малко да се оправи времето и ще разглобявам. Ще сменя маркучите с медна или алуминиева тръба по препоръка на колегата макар че не знам каква е разликата и ще разглобя останалото. А как да позная дали не е обърната вилката, има ли някакъв белег или подобно нещо.
Коментар
-
От: Блокаж на Нисан Патрол ГР
Мисля ,че му трябват 4-5 атмосфери на този клапан за да се задвижи ,но въпреки налягането включва блокажа плавно не с удар .Първоначално публикуван от dorian Преглед на мнениеСамо с компресор не става ли. Или ще е по бавен процеса на заключване и отключване."Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
-
От: Блокаж на Нисан Патрол ГР
Трябва ти PVC шлаух за пневматика , за вилката виж как е на снимката по горе . Този блокаж е предвиден да работи на вакуум за да няма ударно включване , при включване с налягане ( ARB блокажа включва с 6.2 атм ) винаги ще имаш проблем с муфата ...Първоначално публикуван от dorian Преглед на мнениеАми ще изчакам малко да се оправи времето и ще разглобявам. Ще сменя маркучите с медна или алуминиева тръба по препоръка на колегата макар че не знам каква е разликата и ще разглобя останалото. А как да позная дали не е обърната вилката, има ли някакъв белег или подобно нещо.VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
От: Блокаж на Нисан Патрол ГР
Ясно значи ще сменя маркучите с пвц само ме притеснява че те са на бързи връзки и не знам дали това ще е надеждно в гората. може някои клон да ги закачи и пак проблемПървоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнениеТрябва ти PVC шлаух за пневматика , за вилката виж как е на снимката по горе . Този блокаж е предвиден да работи на вакуум за да няма ударно включване , при включване с налягане ( ARB блокажа включва с 6.2 атм ) винаги ще имаш проблем с муфата ...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар