Здравейте,
Заглеждам едно Терано, но понеже няма по-скъпа обява в БГ и ми е доста над първоначалния бюджет ми се иска всичко да му е наред, поне на първо време.
Продавача го има от 3 месеца, като за това време му е рециклирал ГНП-то (защото протекло) и умната дюза.
Днес го покарах и след включване на климатика светна чека. Докато светеше не можеше да се изфорсира над 3 оборота. При рестартиране угасна.
"Изпратих" го да му прочетат грешката и ми изпрати прикаченото. Не знам дали ще се справя с качването - записана е грешката от заглавието на темата.
Казали за му че е дюза на 2-ри цилиндър (?!). Не съм технически грамотен, но след като изчетох тези две теми:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=207647
http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=%C4%FE%E7%E0
Ми се струва, че не са знаели какво говорят.
А ако наистина не са знаели какво говорят ми става тъпичко, 'щото в същия сервиз са правили и ГНП-то.
Та в този ред на мисли ако може някой да хвърли един боб и да даде съвет ще съм много благодарен.
Иначе педала на съединитела прищраква (държащата го планка е разхлабена), не работи ел прозореца на шофьорската седалка, счупени са щипките на десния фар и е увиснал, хванат с някакви ламаринени планки и има тук там някоя счупена пластмаса, ама това предполагам са бели кахъри.
Предварително благодаря на всички отзовали се и вееееесело посрещане и изкарване на празниците.
Заглеждам едно Терано, но понеже няма по-скъпа обява в БГ и ми е доста над първоначалния бюджет ми се иска всичко да му е наред, поне на първо време.
Продавача го има от 3 месеца, като за това време му е рециклирал ГНП-то (защото протекло) и умната дюза.
Днес го покарах и след включване на климатика светна чека. Докато светеше не можеше да се изфорсира над 3 оборота. При рестартиране угасна.
"Изпратих" го да му прочетат грешката и ми изпрати прикаченото. Не знам дали ще се справя с качването - записана е грешката от заглавието на темата.
Казали за му че е дюза на 2-ри цилиндър (?!). Не съм технически грамотен, но след като изчетох тези две теми:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=207647
http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=%C4%FE%E7%E0
Ми се струва, че не са знаели какво говорят.
А ако наистина не са знаели какво говорят ми става тъпичко, 'щото в същия сервиз са правили и ГНП-то.
Та в този ред на мисли ако може някой да хвърли един боб и да даде съвет ще съм много благодарен.
Иначе педала на съединитела прищраква (държащата го планка е разхлабена), не работи ел прозореца на шофьорската седалка, счупени са щипките на десния фар и е увиснал, хванат с някакви ламаринени планки и има тук там някоя счупена пластмаса, ама това предполагам са бели кахъри.
Предварително благодаря на всички отзовали се и вееееесело посрещане и изкарване на празниците.
Коментар