Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко помощ - Терано II 2.7 грешка P1206 F/INJ F/B 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Малко помощ - Терано II 2.7 грешка P1206 F/INJ F/B 2

    Здравейте,
    Заглеждам едно Терано, но понеже няма по-скъпа обява в БГ и ми е доста над първоначалния бюджет ми се иска всичко да му е наред, поне на първо време.

    Продавача го има от 3 месеца, като за това време му е рециклирал ГНП-то (защото протекло) и умната дюза.

    Днес го покарах и след включване на климатика светна чека. Докато светеше не можеше да се изфорсира над 3 оборота. При рестартиране угасна.
    "Изпратих" го да му прочетат грешката и ми изпрати прикаченото. Не знам дали ще се справя с качването - записана е грешката от заглавието на темата.
    Казали за му че е дюза на 2-ри цилиндър (?!). Не съм технически грамотен, но след като изчетох тези две теми:
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=207647
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=%C4%FE%E7%E0

    Ми се струва, че не са знаели какво говорят.
    А ако наистина не са знаели какво говорят ми става тъпичко, 'щото в същия сервиз са правили и ГНП-то.

    Та в този ред на мисли ако може някой да хвърли един боб и да даде съвет ще съм много благодарен.

    Иначе педала на съединитела прищраква (държащата го планка е разхлабена), не работи ел прозореца на шофьорската седалка, счупени са щипките на десния фар и е увиснал, хванат с някакви ламаринени планки и има тук там някоя счупена пластмаса, ама това предполагам са бели кахъри.

    Предварително благодаря на всички отзовали се и вееееесело посрещане и изкарване на празниците.
    Прикачени файлове

  • #2
    От: Малко помощ - Терано II 2.7 грешка P1206 F/INJ F/B 2

    А, и още нещо - Тераното пали на трето завъртане. Преди рециклажа на помпата палел от четвърт. Майсторът (не се разбра кой - свалилия помпата в Мировяне или правилия я в Горна Баня) му казал, че е въпрос на настройка. И винаги може да я направи да пали от "четвърт", ама така е по-добре.
    Не ми се смейте, казах, че съм пълен техно профан. Т.е. - може и да е въпрос на настройка, ама нещо не ме кефи. Имам ли основание да съм подозрителен?

    Коментар


    • #3
      От: Малко помощ - Терано II 2.7 грешка P1206 F/INJ F/B 2

      При положение, че в обявата пише:

      Джипа е в отлично състояние, без нито една забележка! Няма никъде ръжда...
      ,а излиза ,че:

      Първоначално публикуван от Janko Преглед на мнение
      Здравейте,
      Заглеждам едно Терано, но понеже няма по-скъпа обява в БГ...
      Днес го покарах и след включване на климатика светна чека. Докато светеше не можеше да се изфорсира над 3 оборота. ...

      Иначе педала на съединитела прищраква (държащата го планка е разхлабена), не работи ел прозореца на шофьорската седалка, счупени са щипките на десния фар и е увиснал, хванат с някакви ламаринени планки и има тук там някоя счупена пластмаса,
      А, и още нещо - Тераното пали на трето завъртане.
      ...
      Вижда се една малка на пръв поглед ръждица над помпата на АБС-а

      Продавачът пише, че спешно му трябват пари, обаче го пуска на нереално висока цена. Това само три месеца след като го е купил, правил му е ремонти и явно не го е дооправил ...

      Как мислиш, дали имаш основание да си подозрителен?

      Човек, който спешно се нужда е от пари продава на загуба, а не с 2-3 бона чиста печалба

      Извинявам се, че не е по темата. Джипката може да е добра, но не и на тази цена. Джипката може и да струва толкова пари, но не и с тези проблеми и в напълно стандартен вид.

      Аз самия търсих Терано 3-4 месеца и знам колко скрап се продава на пазара. Но също знам и каква бройка "откраднах" за много по-малко от 10800 лв.
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • #4
        От: Малко помощ - Терано II 2.7 грешка P1206 F/INJ F/B 2

        Нисан Терано е голям боклук явно, щом на няма и 170 хил. му протича помпата и му дава фира умната дюза............
        Човек, когато се купува най скъпия джип на пазара, освен, че трябва да е без забележки, трябва да е и сервизно подържан и придружен със съответните сервизни документи!

        Коментар


        • #5
          От: Малко помощ - Терано II 2.7 грешка P1206 F/INJ F/B 2

          Благодаря колеги!

          И мен ми се въртят подобни мисли в главата, но търся от доста време и явно започвам да се примирявам : (
          Иначе джкпката е много стегната и върви добре. Не ми се искаше да я подмина заради запушена цедка или спукана тръбичка, ако грешката е от нещо такова.
          Ще продължавам с търсенето.

          Коментар


          • #6
            От: Малко помощ - Терано II 2.7 грешка P1206 F/INJ F/B 2

            Свали му цената

            Коментар


            • #7
              От: Малко помощ - Терано II 2.7 грешка P1206 F/INJ F/B 2

              Колега за тези пари има много добри бройки,не бързай да купуваш този,изчакай,ще излезе и твоят джип.Не знам при бош как е,но при зексел пали от четвърт оборот,а по автосалоните ме убеждаваха,че при Терано е нормално да завърти няколко оборота преди да ревне

              Коментар


              • #8
                От: Малко помощ - Терано II 2.7 грешка P1206 F/INJ F/B 2

                Грешка P1206 значи вкратце че са се осрали с ремонта на помпата. Което говори едно-друго. Даже да са свършили всичко по помпата перфектно, със сигурност най-малкото не са настроили цикловата порция.

                Тераното пали в 10% от случаите от четвърт. В останалите случаи пали на между 3/4 оборота и оборот и половина (за оборот имаш по 2 цилиндъра в компресия). Средностатистически имаш "виу-виу-бръм" или "виу-виу-виу-бръм", тоест след 2 или 3 цилиндъра в компресия. Говоря за гарантирано перфектен в техническо състояние мотор (моя). При сегашните температури се изчаква и 3-4 секунди след изгасване на лампата за подгряване и тогава се върти, за да имаш споменатия резултат.

                Сега за помпата - като ще се сваля помпа за уплътнения, всеки нормален сервизен техник в час би разглобил всичко и почистил от стружки, стига собстеника да е навит. Това е единствения проблем на тая помпа - натрупване на стружки на "подходящи" места, и като резултат клатене на оборотите в някои режими, а на по-късен етап и натрупването на споменатата грешка. Щом грешката продължава да се появява или нещо от всичкото това не е свършено, или цикловата порция не е настроена както трябва. Това означава или собственик-циция, или сервизен техник, дето не е в час с тия помпи. Оправданието че можело и да се настрои, ама така било по-добре, говори най-малкото за сервизен техник, дето определено не е в час.

                Не на последно място - моето терано е на реални 171000км и на 19 (деветнадесет) години и помпата ми не тече и не прави проблеми. Да протече помпа на тия километри и тия години е хипер изключение и най-малкото означава че е карано с калпаво гориво, калпав гориевн филтър или комбинация от двете. И пак много трудно би протекла на тия километри. Тоест можеш да си на 99.99% сигурен че пробега не е този. Да сдаде умна дюза на тия километри също е малко вероятно.

                Поне годината му е горе-долу реална. Познава се по казанчето за чистачките - доколкото ми е известно накъде в края на 2001-ва започват да го слагат откъм шофьора. Обаче пък предната броня и корите на вратите са от старите, което пак насочва към тия години.

                Може и да си струва закупуването, ама не и за тая цена. Аз повече от 8000 не бих дал, и то ако откъм ръжди е перфектен. Ръждата върху подкалника в ляво от помпата на ABS-а не е болка за умиране и не е типично място, където гният, тъй че сама по себе си не е показател за нещо съществено.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Малко помощ - Терано II 2.7 грешка P1206 F/INJ F/B 2

                  Сърдечно благодаря!!!
                  Иначе е юбилейна версия. Има плочка с номер. Което би трябвало да е 2001-ва. Според италианския талон е първа рег. 12.2002 г.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Малко помощ - Терано II 2.7 грешка P1206 F/INJ F/B 2

                    Здравейте колеги,

                    Да не отварям нова тема - да ме насочите към някой колега в Разград, при когото да закарат едно Терано за оглед преди покупка. Срещу съответното заплащане разбира се.
                    Благодаря предварително на отзовалите се.

                    Коментар


                    • #11
                      Да побутна и аз малко темата - къде могат да ми настроят цикловата порция - имам същия проблем - Р1206.
                      Помпата е ревизирана и според сервиза е направен реглаж (ама не ми се вярва много)

                      И един друг въпрос - какво представлява този реглаж на цикловата порция - да не е с преместване на блока който е върху помпата с едно шантаво болтче?
                      Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                      Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                      Opel Campo 3,1 TD '99
                      Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                      Коментар


                      • #12
                        Това представлява. Мести се целия електронен блок. Ти лек проблем имаше още като го купи.
                        Последно редактирано от sparkybg; 19-12-22, 08:26.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          Така си беше още като я взех.
                          Очаквах да се подобри след сервизиране на помпата, но явно съм се заблудил че могат да регулират цикловата порция при свалена помпа.

                          Сега търся къде могат да го направят реглаж на цикловата порция по живи данни

                          Приемам всякакви идеи и предложения - стига да са работещи
                          Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                          Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                          Opel Campo 3,1 TD '99
                          Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                          Коментар


                          • #14
                            Дай дефиниция на "сервизиране на помпата". Щото от пълно разглобяване до смяна на уплътнения не е като да няма разлика.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              Имало ремонтен комплект за тия помпи (гарнитури, някакви пружинки и "бормички").
                              Това били сменили, плюс реглаж (идея си нямам какво са правили).
                              Като цяло не усетих някаква съществена промяна в работата на двигателя, освен че започна по често да се пали и гасне "check engine".

                              Причината да направя сервизиране е започнало омазняване на помпата.
                              В последствие открих, че маркуча за обратната нафта е остарял и се беше напукал и течеше (смених го).
                              Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                              Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                              Opel Campo 3,1 TD '99
                              Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X