Здравейте колеги,реших да огледам по обстойно терано 2.7 тди автоматик дайте съвет къде да насоча вниманието по време на огледа ,ходова част,двг,предварително благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
нисан терано 2 тди
Свий
X
-
От: нисан терано 2 тди
Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеКъм ръждите.
Коментар
-
От: нисан терано 2 тди
Първоначално публикуван от Мсларен Преглед на мнениеджипа е италиянец но търся други кусури -тека да се каже
Това че е италианец не значи задължително че не е ръждив. Покрай голяма част от Италия е море все пак.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: нисан терано 2 тди
+1 - това, че е италианец не значи, че не е ръждив, ама никак.
Старото ми беше италианец - пред полуразпад. Преди време, като си избирах "новото" терано, гледах няколко италианеца. Не знам къде ги бяха карали, но бяха ръждиви и издрани, с доста удари отдолу. Гледай за следи от ремонти след ПТП, че те са си еднозначни на ръжди (макар и след година-две). Търси си някое, което е карано по-цивилизованоЛичат си. Е, и обикновенно са малко по-скъпи.
За ръжди гледай:
- арките на калниците под пластмасите. Предните се гледат през дупките откъм вратата и двигателния отсек. Задните през капачетата на стоповете и този на крика.
- В двигателния отсек - връзката между предната маска и калниците, особено тази под акумулатора.
- Заварките на носещите профили на капака
- Отпред - гредата, която носи радиатора, особено в двата й края към предната маска.
- Предни калници - към предницата там има едни крила на профила, който носи бронята и много обичат да гният. Към купето също обичат да гният. Като гледаш там, виж и захватите от рамата към носачите.
- Задни калници - към купето отпред, към купето по средата (там на захвата на задната седалка е любимо, към купето отзад между пластмасите.
- под задната броня навсякъде
- праговете, особено отзад
- под задната седалка
- захватите на степенките към купето
- задната врата в долния й край и покрай пръскалката горе
- вратите около пантите
- рамата при задната гума (там има едни големи отвори)
- защитата картера и на резервоара (ако не е пластмасова)
- купето в зоните на захватите към рамата.
- цялата рама, доколкото можеш да я огледаш. Покрай захватите към нея особено.
и списъкът може да продължи доста
Гледай колко (и дали) е ровено по кабелните снопове по двигателя.
Кормилна кутия (дали си е неговата или е присаждана с теслата).
Хидравличните тръби между кормилнта кутия и хидравличната помпа. Долу, при носещата греда на радиатора обичат да гният.
Огледай интеркулера по възможност в долната страна към купето (там по-трудно се мие). Ако е омаслен външно, вероятно турбината е заминала (което не е голяма драма за ремонт, за разлика от по-новите турбини)
Състоянието на биалетките на предните носачи (слабо място и ако са карани в гората си им личи, ако изобщо са там)
По предните носачи има бъмп-стопове и ограничителни тампони - добър знак е да ги има всичките
Задните ограничителни тампони от купето към рамата, също са добър знак.
Състоянието на шайбите и тампоните между предните носачи и рамата (шайбите обикновенно са скъсани)
Височина на предната арка спрямо гумата (колко са заминали торсионите. Подлежат на презацепване, но може и да са посвършили курса)
Виж го дали е с помпа Бош или Зексел (тук ще намериш повече инфо за бош-овските версии - та е с гумени маркучета между дюзите. Зекселът е с метални тръбички). Не казвам, че зекселът е по-лош. Просто май е по-малко разпространен.
Автоматик не съм карал, така че по скоростите не мога да дам акъл.
Раздатката трябва да се превключва с два пръста между режимите си (на 4L се включва с натискане надолу и на неутрална).
Ако е с автоматични хъбове - дали включват и изключват.
По километража, дали всичко свети и мърда
Останалите "детски болести" по мотора надали можеш да ги хванеш визуално. Покрай маслоотделителя много често обичат да омасляват, ама вероянто ще е измито, а и не е драма - сменят се О-рингове тук-таме и и заспива. Дебитомерите са малко консуматив, но тях ще ги видиш с диагностика после.
От време на време се пускат теми за оглед и мнения за конкретни джипки. Можеш да ги разгледаш тях, или пък да добавиш твоето питане. Още един чифт очи и мнение никога не е излишен.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар