Обява

Свий
Няма добавени обяви.

нисан терано 2 тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • нисан терано 2 тди

    Здравейте колеги,реших да огледам по обстойно терано 2.7 тди автоматик дайте съвет къде да насоча вниманието по време на огледа ,ходова част,двг,предварително благодаря.

  • #2
    От: нисан терано 2 тди

    Към ръждите.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #3
      От: нисан терано 2 тди

      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
      Към ръждите.
      джипа е италиянец но търся други кусури -тека да се каже

      Коментар


      • #4
        От: нисан терано 2 тди

        Първоначално публикуван от Мсларен Преглед на мнение
        джипа е италиянец но търся други кусури -тека да се каже
        Други кусури надали ще намериш, освен ако не го е карал някой тотален талибан и да е проявил супер постоянство за да го строши (мотора).

        Това че е италианец не значи задължително че не е ръждив. Покрай голяма част от Италия е море все пак.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: нисан терано 2 тди

          +1 - това, че е италианец не значи, че не е ръждив, ама никак.
          Старото ми беше италианец - пред полуразпад. Преди време, като си избирах "новото" терано, гледах няколко италианеца. Не знам къде ги бяха карали, но бяха ръждиви и издрани, с доста удари отдолу. Гледай за следи от ремонти след ПТП, че те са си еднозначни на ръжди (макар и след година-две). Търси си някое, което е карано по-цивилизовано Личат си. Е, и обикновенно са малко по-скъпи.
          За ръжди гледай:
          - арките на калниците под пластмасите. Предните се гледат през дупките откъм вратата и двигателния отсек. Задните през капачетата на стоповете и този на крика.
          - В двигателния отсек - връзката между предната маска и калниците, особено тази под акумулатора.
          - Заварките на носещите профили на капака
          - Отпред - гредата, която носи радиатора, особено в двата й края към предната маска.
          - Предни калници - към предницата там има едни крила на профила, който носи бронята и много обичат да гният. Към купето също обичат да гният. Като гледаш там, виж и захватите от рамата към носачите.
          - Задни калници - към купето отпред, към купето по средата (там на захвата на задната седалка е любимо, към купето отзад между пластмасите.
          - под задната броня навсякъде
          - праговете, особено отзад
          - под задната седалка
          - захватите на степенките към купето
          - задната врата в долния й край и покрай пръскалката горе
          - вратите около пантите
          - рамата при задната гума (там има едни големи отвори)
          - защитата картера и на резервоара (ако не е пластмасова)
          - купето в зоните на захватите към рамата.
          - цялата рама, доколкото можеш да я огледаш. Покрай захватите към нея особено.
          и списъкът може да продължи доста

          Гледай колко (и дали) е ровено по кабелните снопове по двигателя.
          Кормилна кутия (дали си е неговата или е присаждана с теслата).
          Хидравличните тръби между кормилнта кутия и хидравличната помпа. Долу, при носещата греда на радиатора обичат да гният.
          Огледай интеркулера по възможност в долната страна към купето (там по-трудно се мие). Ако е омаслен външно, вероятно турбината е заминала (което не е голяма драма за ремонт, за разлика от по-новите турбини)
          Състоянието на биалетките на предните носачи (слабо място и ако са карани в гората си им личи, ако изобщо са там)
          По предните носачи има бъмп-стопове и ограничителни тампони - добър знак е да ги има всичките
          Задните ограничителни тампони от купето към рамата, също са добър знак.
          Състоянието на шайбите и тампоните между предните носачи и рамата (шайбите обикновенно са скъсани)
          Височина на предната арка спрямо гумата (колко са заминали торсионите. Подлежат на презацепване, но може и да са посвършили курса)
          Виж го дали е с помпа Бош или Зексел (тук ще намериш повече инфо за бош-овските версии - та е с гумени маркучета между дюзите. Зекселът е с метални тръбички). Не казвам, че зекселът е по-лош. Просто май е по-малко разпространен.
          Автоматик не съм карал, така че по скоростите не мога да дам акъл.
          Раздатката трябва да се превключва с два пръста между режимите си (на 4L се включва с натискане надолу и на неутрална).
          Ако е с автоматични хъбове - дали включват и изключват.
          По километража, дали всичко свети и мърда

          Останалите "детски болести" по мотора надали можеш да ги хванеш визуално. Покрай маслоотделителя много често обичат да омасляват, ама вероянто ще е измито, а и не е драма - сменят се О-рингове тук-таме и и заспива. Дебитомерите са малко консуматив, но тях ще ги видиш с диагностика после.

          От време на време се пускат теми за оглед и мнения за конкретни джипки. Можеш да ги разгледаш тях, или пък да добавиш твоето питане. Още един чифт очи и мнение никога не е излишен.

          Коментар


          • #6
            От: нисан терано 2 тди

            Наблегни на Автомата.
            Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
            ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X