Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Патрол Y61 facelift и 33 гуми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Патрол Y61 facelift и 33 гуми

    Патрола можел да кара с големи гуми. Да бе да. Шегичка, но днес видях нещо, на което нямаше да повярвам ако не го бях видял на живо, та споделям за мнение.

    Джипа е Y61, къс, 2006г., 3.0 дизел. 2" лифт на Iron man, 16"/8J/-20 джанти с гуми 285/75/16 Дуратрак. Както се вижда на една от двете снимки при навит волан гумата се разминава с подкалника (в задната част на калника, към вратата) на милиметри, под сантиметър. Не го намирам никак за нормално.

    Идеи?


  • #2
    От: Патрол Y61 facelift и 33 гуми

    Неподходящ избор на офсет на джанта и ширина на гума.
    В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
    В. Иванов

    Коментар


    • #3
      От: Патрол Y61 facelift и 33 гуми

      И какъв е проблема те гумите ще си направят място!Аз така преди време а моя стария патрол изкъртих целия калник с едни 34ки супер суомпъри.....
      driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

      Коментар


      • #4
        От: Патрол Y61 facelift и 33 гуми

        Първоначално публикуван от Жоро Байкушев Преглед на мнение
        Неподходящ избор на офсет на джанта и ширина на гума.
        А какви трябва да са според теб?

        Коментар


        • #5
          От: Патрол Y61 facelift и 33 гуми

          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          А какви трябва да са според теб?
          Според Питагор, де да знам аз. 33 гуми са на аватара и още може.
          В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
          В. Иванов

          Коментар


          • #6
            От: Патрол Y61 facelift и 33 гуми

            9Х16
            "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

            Коментар


            • #7
              От: Патрол Y61 facelift и 33 гуми

              Първоначално публикуван от Жоро Байкушев Преглед на мнение
              Според Питагор, де да знам аз.[emoji2] 33 гуми са на аватара и още може.
              Не виждам патрол за първи път, знам че още може. Защо според теб офсета и размера са неправилни?

              Коментар


              • #8
                От: Патрол Y61 facelift и 33 гуми

                Предполагам, доста е широка и като е изнесена навън при навит волан може и да е близо до калника. Без да съм мерил. Погледнах в сервизната книжка, за джанта 16х8 оригиналните гуми са 265 /70 или 275/70. Аз карам с 255/85 и всичките пластмаси по калниците са си на место. Странно, има доста место....
                Последно редактирано от Жоро Байкушев; 14-12-17, 21:32.
                В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                В. Иванов

                Коментар


                • #9
                  От: Патрол Y61 facelift и 33 гуми

                  Не съм мерил, но на око ми се струва, че арките на фейслифта са по-малки. Яро, а при сгънато положение на окачването и навит волан закача ли?
                  Y61

                  Коментар


                  • #10
                    От: Патрол Y61 facelift и 33 гуми

                    Първоначално публикуван от Жоро Байкушев Преглед на мнение
                    Предполагам, доста е широка и като е изнесена навън при навит волан може и да е близо до калника....
                    Аз също мисля, че това е проблемът. Имал съм такъв казус на Тойота 80-ка. С фланци и джанти около -40 не можеше да завива. Беше само за проба.
                    Но от друга страна на Патрола джанти -20 не би трябвало да са проблем и по-широки гуми. Явно нещо с арките на фейслифта. Да не е "приклекнал" поради някаква причина?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Патрол Y61 facelift и 33 гуми

                      Оригиналния размер джанта за тая версия го намирам 8Jx16 ET10. Може в комбинацията 9J с ЕТ -20 да се приближава повече.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Патрол Y61 facelift и 33 гуми

                        Бърза проверка с различни източници показва, че ситуацията си е именно тази. Вътрешната задна част на подкалника е аха да опре с гуми 33/33+ и налага корекция с от 35 нагоре. Това е по-изразено при фейслифт (явно) и не толкова в моделите до 2004-2005г.

                        Нищо широко няма в гума която е 285 на 33 инча, да знаете. Още повече, че щатния размер, както бе цитиран по-горе е 275/32". Широка гума е от 12,5 инча нагоре.

                        А относно коментара, че офсета на джантата не е правилен, но не се каза кой е правилния, мисля, че е редно при лифт да се промени и офсета.

                        Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                        ... Имал съм такъв казус на Тойота 80-ка. С фланци и джанти около -40 не можеше да завива.
                        Не е ли прекалено? И фланци (предполагам 35мм) и -40 джанта...

                        Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                        ... Да не е "приклекнал" поради някаква причина?
                        Нали писах, че е с ново окачване, Iron Man 2".

                        Коментар


                        • #13
                          От: Патрол Y61 facelift и 33 гуми

                          Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                          Може в комбинацията 9J с ЕТ -20 да се приближава повече.
                          Не "може" а със сигурност се приближава повече.

                          Яро, ако при всякакво положение на окачаването е под сантиметър но близо до сантиметър, аз лично не бих го пипал. Особено ако е с полиуретанови тампони на окачването, никога няма да опре.

                          Алтернативата е или по-тесни гуми, или джанти с по-малък офсет, или големия чук, или флекса. При тераното е същата простотия там - на подкалника има ръбче и 33-ка минава на милимунди, ако е с офсет по-изнесен от оригиналните. Най-бързия лек е подгъване на ръбчето с чук и после искривяване на пластмасите с пистолет за горещ въздух по новия "профил" на подкалника. Ако се обработи добре и ръжда няма да тръгне.

                          Друг начин предполагам (говоря наизуст) е да се сложат по-дебели шайби на тампоните на пушките към шасито, или по-дебел преден тампон и по-тънък заден. Това ще изнесе моста напред.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Патрол Y61 facelift и 33 гуми

                            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение


                            Не е ли прекалено? И фланци (предполагам 35мм) и -40 джанта...
                            Определено е прекалено Не съм я карал така повече от пробата и в никакъв случай не го препоръчвам.


                            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                            Нали писах, че е с ново окачване, Iron Man 2".
                            Мой пропуск. Но пък съм виждал лифт на 61-ца да доближи гумите към задната част на калника. Но 4 или даже 6 инча, не 2. Затова това решение ми се вижда удачно, ако се настоява за точно тези джанти:


                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                            Друг начин предполагам (говоря наизуст) е да се сложат по-дебели шайби на тампоните на пушките към шасито, или по-дебел преден тампон и по-тънък заден. Това ще изнесе моста напред.
                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Не "може" а със сигурност се приближава повече.
                            Не съм се изразил правилно, знам че е със сигурност

                            Коментар


                            • #15
                              От: Патрол Y61 facelift и 33 гуми

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              ... Яро, ако при всякакво положение на окачаването е под сантиметър но близо до сантиметър, аз лично не бих го пипал. Особено ако е с полиуретанови тампони на окачването, никога няма да опре.

                              Алтернативата е или по-тесни гуми, или джанти с по-малък офсет, или големия чук, или флекса. При тераното е същата простотия там - на подкалника има ръбче и 33-ка минава на милимунди, ако е с офсет по-изнесен от оригиналните. Най-бързия лек е подгъване на ръбчето с чук и после искривяване на пластмасите с пистолет за горещ въздух по новия "профил" на подкалника. Ако се обработи добре и ръжда няма да тръгне.

                              Друг начин предполагам (говоря наизуст) е да се сложат по-дебели шайби на тампоните на пушките към шасито, или по-дебел преден тампон и по-тънък заден. Това ще изнесе моста напред.
                              Спарки, Патрола е със 285/75/16 Дуратрак зимата и 255/85/16 БФГ МТ2 лятото. В момента не опира, но моя приятел има желание да ползва вериги в дълбок сняг, когато според мен със сигурност ще задере. Разстоянието е под сантиметър, на око. Говорих с Влади (Раденков) и ще види на място, евентуално за леко подстригване на подкалника, за да сме safe отвсякъде.

                              По спомен, полиуретанови са само кастор тампоните, останалите са оригинал. Джипа е на реални под 100К км.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X