Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с мощността на Терано 2.7 tdi автоматик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с мощността на Терано 2.7 tdi автоматик

    Здравеите,дойде време да пусна и първата си тема в този форум.От десетина дни имам въпросното терано и съм възхитен от пъргавината на този двигател,но всичко това до вчера.... закарах джипа до един сервиз за смяна на маслото на двигателя и когато отидох да си го взема забелязах,че от предишната динамика няма и помен.Преди като съм на D и като отпусна спирачката и подам газ джипа излиташе,сега не е така,чуди се.Забелязах,че когато нещо не е вред с двигателя от към мощност се отразява и на работата на автоматика,сега са необходими по-високи обороти за превключване.Та върнах се аз в сервиза и момчето забеляза два вакуумни маркуча от турбото да си висят свободно,явно са ги откачили,докато са сваляли масления филтър
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ramdisk_crop_174843314_5DmF.jpg
Прегледи:1
Размер:69.3 КБ
ID:6139322
    гледаха,чудиха се какво да ги направят и ги свързаха,е да ама проблема си остана и сега незнам какво да правя.Лошото е,че не обърнах внимание преди смяната кое къде е било.Виждам,че има един вакуумен соленоид,който е празен и може би тези маркучлета са били вързани там,но му няма буксата горе.Горивната система е Зексел и никъде не видях в нета нещо по темата,повечето на които попадам са Бош.Надявам се,че ще ми помогнете,защото много си харесвам джипката.Благодаря предварително

  • #2
    От: Проблем с мощността на Терано 2.7 tdi автоматик

    никой ли няма идея така ли трябва да е този маркуч,при вас как е,нямам време да обикалям сервизите,затова пиша тук.Питах моя "майстор" за свободния клапан от снимката и ми казва,че той е за предните хъбове (моята е без хъбове от завода) Кажете някой майстор от Пловдив,където е наясно с тези двигатели (последен вариант е нисан) Колата просто няма мощност едвам 140 с доста зор

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с мощността на Терано 2.7 tdi автоматик

      Мойто е такова.Утре на светло ще погледна кое,как е закачено...
      Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
      ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с мощността на Терано 2.7 tdi автоматик

        Благодаря много

        Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с мощността на Терано 2.7 tdi автоматик

          Гледах на фенерче-от турбото излиза едно маркуче,което в края ставана Yобразно и влиза в датчиците до въздушния филтър-на снимката ти,от които излизат снопове с кабели.Отгоре червенеят.Третото,което е само черно,при мен липсва,т.е. не личи някога да е имало.
          Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
          ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с мощността на Терано 2.7 tdi автоматик

            Благодаря,при мен от тия два датчика отива маркуч към егр клапана,нещо са ми разместили,може ли да ми пратиш снимка утре.Иначе при мен маркуча от егр се раздвоява с Y и влиза в двата соленоида

            Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с мощността на Терано 2.7 tdi автоматик

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20171116_001[1].jpg
Прегледи:2
Размер:294.0 КБ
ID:5772595

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с мощността на Терано 2.7 tdi автоматик

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20171116_001[1].jpg
Прегледи:2
Размер:294.0 КБ
ID:5772596

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с мощността на Терано 2.7 tdi автоматик

                  И мойто е по същият начин,търси проблема другаде.
                  0 8 76 36 8 542

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с мощността на Терано 2.7 tdi автоматик

                    Тези са като моите,червения е за турбото,жълтия за егр,при мен егр влиза във двата(червен и жълт) червения отдолу взима вакуум от сервото,а жълтия отдолу е запушен.Според мен маркучите на турбото ърябва да минат през първия клапан,но как точно е схемата на свързване незнам.Някой има ли схема на вакуумите на терано?Натиснете снимката за да я уголемите

Име:s-l500.jpg
Прегледи:1
Размер:19.5 КБ
ID:5772604

                    Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с мощността на Терано 2.7 tdi автоматик

                      ЪЪЪ, какви маркучи на турбото??? Турбото на 2.7 е абсолютно автономен и неуправлявм възел.

                      Нямам EGR, и съответно нямам тия маркучи. Турбото ми е същото обаче.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с мощността на Терано 2.7 tdi автоматик

                        Ми на мен защо са ми пуснати маркучи,чиято дължина достига до тези клапани

                        Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с мощността на Терано 2.7 tdi автоматик

                          На входа на всмукателния колектор / под интерколера/ има една клапа , която май се управляваше от там.
                          Виж дали не стои затворена непрекъснато.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с мощността на Терано 2.7 tdi автоматик

                            сега намерих сервизно ръководство за td27ti какъвто е моя и всичко изглежда наред.Маркуча на егр влиза в двата соленоида,а този свободния е за управлението на клапата във всмукателния колектор,която аз нямам явно.Въпроса,който ме тормози е защо са пуснати толкова дълги маркучи от турбото,при условие,че то си е самостоятелен възел без управление.Незнам еднакви ли са нещата при Зексел и Бош,но определено има разлика във вървежа преди и след посещението на сервиза другото,което забелязвам е,че при потегляне понякога изпушва кълбо от черен пушек.
                            п.с. лостчето на турбото (уестгейта) при форсиране на място трябва ли да се движи? турбото при форсиране не се чува изобщо
                            Последно редактирано от koprio; 17-11-17, 09:40.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с мощността на Терано 2.7 tdi автоматик

                              Откъм турбо и вакууми са еднакви нещата.

                              Лостчето на турбото на място не може да го раздвижиш. Не може да качи налягане за да се движи.

                              Гледай сервизното и си възстанови системата по него. Другото е хвърляне на боб.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X