Здравейте на всички колеги на офролда имам един проблем имам терано 2 автоматик смених му термостат, водната помпа и капачката на радиатора и ми загрява като тръгна за балкана но ми е интересно че като го карам под двехиляди оборота не загрява толкова но като му вдигна оборотите почва да загрява.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с терано 2 автоматик
Свий
X
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Да попитам един елементарен въпрос. В България на коли които няма място за обездушаване викат сама се обездушава, хай да ми обясните как става тази далавера, изключете варианта с клапана в капачката защото този клапан е за минимални изпарения и само въздух не може да отвори клапана.
Коментар
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Ако случайно не помниш - физика за 8 клас - механика на течности и газове - закон на Архимед ..... и за да сработи тоя закон в случая имаме циркулационна помпа.
Ако пък си бегал от час и си толкоз любознателен се самообразовай.
Коментар
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Това не е отговор на моя въпрос. Не съм питал за законите на физиката за да не спамя темата.Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеАко случайно не помниш - физика за 8 клас - механика на течности и газове - закон на Архимед ..... и за да сработи тоя закон в случая имаме циркулационна помпа.
Ако пък си бегал от час и си толкоз любознателен се самообразовай.
Как става далаверата с автоматичното обездушаване.
Колега много агресивно го раздаваш ще спами темата по този начин.
Няма такъв момент автоматично обездушаване.
Коментар
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Автоматично обезвъздушаване,такова животно нема.Ако става дума за самообезвъздушаване тогава е вече друга бира.Примерно аз на моя кола или камион никога несъм обезвъздушавал.Източвам стария антифриз наливам новия и повече нищо не барам.0 8 76 36 8 542
Коментар
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Да речем че е така, но какво правим, ако само не успеее д се обездши? Помагаме да се обездуши. Кога не може да се обездуши само? Когато въздушната възглавница е в повече в системата и не може да излезе само от клапана. Ако някой е обърнал внимание във всички капачки на казанчета има 2 нива на отваряна и точно първото ниво е за обездушаване.Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнениеАвтоматично обезвъздушаване,такова животно нема.Ако става дума за самообезвъздушаване тогава е вече друга бира.Примерно аз на моя кола или камион никога несъм обезвъздушавал.Източвам стария антифриз наливам новия и повече нищо не барам.
Сега вече закона на Архимед може да действа.
А за по сигурно хората са измислили и уред за тази работа.
Andro таз циркулациона помпа не е ли е за течности?
Коментар
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Ако терано 2.7 не успее само да се обезвъздуши отговора е много прост - нещо не е в ред. Какво се прави при смяна на антифриз пише в сервизното ръководство. Ако всичко е изпълнено и всичко е в ред, се обезвъздушава само най-късно след второто загряване и изстиване, а най-често още след първото. Пробвано вече 7-8 пъти на собственото ми. Парно има още при първото загряване.Първоначално публикуван от emo80 Преглед на мнениеДа речем че е така, но какво правим, ако само не успеее д се обездши?
Как да помогнем да стане по-бързо - след първо загряване отваряш капака и стискаш няколко пъти горния маркуч. Толкоз. Може и при работещ мотор, може и при изгасен. 5 минути след като е загряла и си и настискал маркуча може да се кара с всичката газ по баир със 140. Пробвано последно преди месец, и няколко пъти в годините преди това.
ПП: С тоя уред горе освен да премериш налягането на системата не виждам какво повече можеш да свършиш и не виждам как ще помогнеш на нещо с него да се обезвъздуши, при положение че после трябва да го махнеш (тоест да отвориш системата).Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Не очакван този отговот точно от теб от всички да, но не и от теб. Точно този уред служи за наливане на антифриза в системата, не е само за измерване на налягането. Както надува системата така и изсмуква въздуха има си специален маркуч който се слага в течност и само дърпа течноста в охладителната система на колата.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеАко терано 2.7 не успее само да се обезвъздуши отговора е много прост - нещо не е в ред. Какво се прави при смяна на антифриз пише в сервизното ръководство. Ако всичко е изпълнено и всичко е в ред, се обезвъздушава само най-късно след второто загряване и изстиване, а най-често още след първото. Пробвано вече 7-8 пъти на собственото ми. Парно има още при първото загряване.
Как да помогнем да стане по-бързо - след първо загряване отваряш капака и стискаш няколко пъти горния маркуч. Толкоз. Може и при работещ мотор, може и при изгасен. 5 минути след като е загряла и си и настискал маркуча може да се кара с всичката газ по баир със 140. Пробвано последно преди месец, и няколко пъти в годините преди това.
ПП: С тоя уред горе освен да премериш налягането на системата не виждам какво повече можеш да свършиш и не виждам как ще помогнеш на нещо с него да се обезвъздуши, при положение че после трябва да го махнеш (тоест да отвориш системата).
Коментар
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Таз циркулационна помпа е т.н. водна помпа и върти охл. течност, разбирай и мехура с въздух заседнал някъде по системата. Заседнал е не къде да е, а точно на място, където от двете му страни действа еднакво по сила хидростатичното налягане. При движението на охл. течност и мехура с въздух, хидростатичното налягане действащо от двете страни на мехура се променя, при което той се движи по посока на по малкото хидростатично налягане и в крайна сметка заема място в най високата част на охл. система. Мястото което освобождава съответно се заема от охл. течност и така с помоща на физика и циркулационна помпа системата се самообезвъздушава.Първоначално публикуван от emo80 Преглед на мнениеДа речем че е така, но какво правим, ако само не успеее д се обездши? Помагаме да се обездуши. Кога не може да се обездуши само? Когато въздушната възглавница е в повече в системата и не може да излезе само от клапана. Ако някой е обърнал внимание във всички капачки на казанчета има 2 нива на отваряна и точно първото ниво е за обездушаване.
Сега вече закона на Архимед може да действа.
А за по сигурно хората са измислили и уред за тази работа.
[ATTACH=CONFIG]934516[/ATTACH]
Andro таз циркулациона помпа не е ли е за течности?
От там на там има особенности на всяка кола, но конкретно на Терано не помня да има някаква драма с обезвъздушаването.
Иначе, някой модели искат каране, отваряне на термостат и т.н.Последно редактирано от Аndro 160; 16-10-17, 09:11.
Коментар
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Съгласен съм колега, това е точно какти го описал, но този начин действа само при минимални количества въздух които могат да излизат при първото отваряне на термостата.Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеТаз циркулационна помпа е т.н. водна помпа и върти охл. течност, разбирай и мехура с въздух заседнал някъде по системата. Заседнал е не къде да е, а точно на място, където от двете му страни действа еднакво по сила хидростатичното налягане. При движението на охл. течност и мехура с въздух, хидростатичното налягане действащо от двете страни на мехура се променя, при което той се движи по посока на по малкото хидростатично налягане и в крайна сметка заема място в най високата част на охл. система. Мястото което освобождава съответно се заема от охл. течност и така с помоща на физика и циркулационна помпа системата се самообезвъздушава.
От там на там има особенности на всяка кола, но конкретно на Терано не помня да има някаква драма с обезвъздушаването.
Иначе, някой модели искат каране, отваряне на термостат и т.н.
Какво става при голяма въздушна възглавница? Тераното побира 10 литра, слагаш му течност 8 литра в системата имаш 1 литър и ти остава 1 литър въздух този 1 литър ще може ли да излезе изведнъж при първото отваряне на термостата? Не няма даможе.
Все пак караме стари коли никой незнае вътре в системата какво е и вероятноста да не миже да се обездуши си е голяма.
Къде е гаранцията, щче на колегата не е станало същото?
Аз този филм съм го играл не с тераното де предната ми кола която уж по нашите майстори са самобездушава, но уви не е било така.
Веднъж ми го обездушиха в София с капачката нанказанчето, както писах първата степен на капачката е за обездушаване и втория път с този уред на снимката.
Този уред както е за надуване такан е и за зареждане на течност в системата с очите съм видял как става.
И накрая да попитам лошо ли ще е, ако нашите майстори в България работят със съвремена техника по нашите коли?
Този уред може да си го позволи всеки сервиз не е нещо скъпо. Не е ли по добре да имаме сервизи с техника отколкото майстори с чукни гаечен ключ?
Малко грешно подходи отнало, но ето това ми беше мисълта. Аз едно терано изхвърлих заради майстори и ми писна от нашите майстори.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар