Здравейте, мислите ли, че си струва да се сменят патролските мостове с такива от лапландер ? Намерил съм два моста в много добро състояние за 3900 евро, в същото време смятам да слагам два блокажа АРБ на моите мостове, което ще е около 5000 лева с работата. Та ако се инвестират още +-3000 лева ще имам мостове, които са си с блокажи и са редукторни. Въобще колко сложна би била процедурата по смяна на мостовете и струва ли си? Имам го само като идея, понеже видях няколко руски и австралийски патрола с лапландерски мостове и ми се стори интересно.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мостове от лапландер на патрол
Свий
X
-
От: Мостове от лапландер на патрол
Струва си.
Сложна, колко да е сложна.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
-
От: Мостове от лапландер на патрол
Това клипче е една от причините да се замисля за лапландерски мостове понеже пича обясни, че за 7 години не е правил нищо по мостовете освен масло, а в същото време е карал по най-тежките им пътеки.Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
Коментар
-
От: Мостове от лапландер на патрол
Да, ако го бяха пипнали така че като влизам и слизам да не си трескам главата щях да си купя.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Мостове от лапландер на патрол
Дай Боже всекиму такава дилема...
Изобщо не се замисляй, слагай лапландерските.
Ако аз имах такива, малиииййй... Досега щяха да са монтирани на някаква адска конструкция.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Мостове от лапландер на патрол
От Малтийците знам че и тези мостове се чупят, а частите са малко кът. Този мост няма адекватни спирачки, ще има известен инженеринг, готови китове има за Тойота и ЛР, но за Нисан не знам. Да имате предвид. Успех.
Коментар
-
От: Мостове от лапландер на патрол
Мостовете от Лапландер във стоковият си вариант не са по здрави от Патрулските , но има афтърмаркет усилени компоненти за тях , като струват едни други пари... Не си посочил каква е целта на преработката , но със Лапланерските мостове Патрула ще става почти само за гората . Имай предвид че ще се вдигне предавателното число на главното предаване и ще падне доста максималната скорост , също така ще се влоши пътното поведение по асфалт . Лапландерските мостове със спирачни барабани , ще трябва да се преработят със дискове от Тойота и двубутални спирачни апарати . Всичко това плюс монтажа трябва да бъде направено кадърно , иначе няма да можеш да удържиш Патрола в пътя ... Помисли си добре дали си струва само заради един клиренс и преден блокаж ( ако машината не се пуска по състезания ) да влизаш във такъв филм ...VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
От: Мостове от лапландер на патрол
Дилемата между АРБ на настоящите ми мостове или лапландерски идва точно от там, че всеки мост има вероятност някога да се чупи, а части за лапландерски се намират много трудно. В момента се намират, но не се знае до кога. Общо взето видях голям зор с частите за двигателя(4.2 бензин) и не съм сигурен дали ми трябва такъв зор и с мостовете. Спирачките могат да се сменят с дискови. Като гледам има не един и два патрола с такива мостове, така че предполагам инжинерните решения са вече измислени. Работата е такава, че много ме кефят тия мостове, но се притеснявам да ме станат таралеж в гащите [emoji1]Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеОт Малтийците знам че и тези мостове се чупят, а частите са малко кът. Този мост няма адекватни спирачки, ще има известен инженеринг, готови китове има за Тойота и ЛР, но за Нисан не знам. Да имате предвид. Успех.
Коментар
-
От: Мостове от лапландер на патрол
Половината писали в тая тема можем.
Но имай предвид че тунинга е безкраен процес и като такъв още по-безкрайна яма за пари
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Мостове от лапландер на патрол
Целта на занятието е само и единствено проходимост, поведението на асфалт ме засяга до колкото да стигна до съответната гора. Запознах се с особеностите на мостовете( спирачки, предавателно число). Гледам колегите руснаци карат с 42" на лапландерски мостове(което аз не искам да правя), чисто информативно патрулския мост каква гума може да носи без да има голям риск? Нямам никакви намерения за състезания. Както казва и колегата търтей- тунинга е един безкраен процес. В момента смятам, че джипа ми е доста добре подготвен за по-тежки разходки единствено остава да се сдобие с блокажи.Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнениеМостовете от Лапландер във стоковият си вариант не са по здрави от Патрулските , но има афтърмаркет усилени компоненти за тях , като струват едни други пари... Не си посочил каква е целта на преработката , но със Лапланерските мостове Патрула ще става почти само за гората . Имай предвид че ще се вдигне предавателното число на главното предаване и ще падне доста максималната скорост , също така ще се влоши пътното поведение по асфалт . Лапландерските мостове със спирачни барабани , ще трябва да се преработят със дискове от Тойота и двубутални спирачни апарати . Всичко това плюс монтажа трябва да бъде направено кадърно , иначе няма да можеш да удържиш Патрола в пътя ... Помисли си добре дали си струва само заради един клиренс и преден блокаж ( ако машината не се пуска по състезания ) да влизаш във такъв филм ...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар