Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Леко съдействие при избор на джипка втора цедка!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Леко съдействие при избор на джипка втора цедка!

    Колеги двоумя се какъв джип да си взема, трябва да избирам между Нисан Терано 1999, бензин 116 коня и Хюндай Галопер 2.5 ТДИ 99 коня,2001 година. Основното ми колебание се заключава в това, че Нисана е парт -тайм 4х4 ЛСД блокаж, докато Хюндая си е с междуосев диференциал и си е пълен 4х4-т.е. теоретично е по-проходим на тежки терени. Моля дайте ми съвет, ще го ползвам основно за лов на силно пресечен балкански терен! Кое е по-добро според вас и откъм резервни части, консумативи и обслужване?
    Благодаря предварително.

  • #2
    От: Леко съдействие при избор на джипка втора цедка!

    Първоначално публикуван от ivakakorn Преглед на мнение
    Колеги двоумя се какъв джип да си взема, трябва да избирам между Нисан Терано 1999, бензин 116 коня и Хюндай Галопер 2.5 ТДИ 99 коня,2001 година. Основното ми колебание се заключава в това, че Нисана е парт -тайм 4х4 ЛСД блокаж, докато Хюндая си е с междуосев диференциал и си е пълен 4х4-т.е. теоретично е по-проходим на тежки терени. Моля дайте ми съвет, ще го ползвам основно за лов на силно пресечен балкански терен! Кое е по-добро според вас и откъм резервни части, консумативи и обслужване?
    Благодаря предварително.
    Нещо сте се объркали.
    И галопера и Тераното са си парт тайм.
    За подобни пари ако се иска фул тайм може да се разгледат:
    1. ЛР Дисковери 1/2
    2. Джип Чероке/Гранд Чероке

    Друг е въпроса във стоков вид дали всички от изброените стават за тежка експлоатация и дали фултайма изобщо е необходим.

    Защо не кажете другите от ловната дружинка какви машини ползват?

    Поздрави
    Последно редактирано от rosen_offroad; 14-07-17, 18:43.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

    Коментар


    • #3
      От: Леко съдействие при избор на джипка втора цедка!

      Първоначално публикуван от ivakakorn Преглед на мнение
      ... Основното ми колебание се заключава в това, че Нисана е парт -тайм 4х4 ЛСД блокаж, докато Хюндая си е с междуосев диференциал и си е пълен 4х4-т.е. теоретично е по-проходим на тежки терени. ...
      Някой яко те е излъгал, че фултайм 4х4 е "по-проходим на тежки терени". Точно обратното. При тежки условия, като правило налагащи използването на бавни, дори и джиповете, които са с фултайм 4х4, заключват междуосевия диференциал.
      А джипките, които са работни добичета за кофти условия, са си по правило парт тайм.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        От: Леко съдействие при избор на джипка втора цедка!

        И не всички фултайм имат бавни.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #5
          От: Леко съдействие при избор на джипка втора цедка!

          Ако изборът се свежда до споменатите две машини, по-малко изгнилата...
          Животът е харизан кон според мен...

          Теди

          Коментар


          • #6
            От: Леко съдействие при избор на джипка втора цедка!

            Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
            Ако изборът се свежда до споменатите две машини, по-малко изгнилата...
            + включване в списъка на Паджеро 2. Тоя филм съм го гледал вече . И накрая избора е Ваш...
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • #7
              От: Леко съдействие при избор на джипка втора цедка!

              Ами по малко изгнил е Нисан Терано, Галопера е доста по ръждив отдолу и вътре е яко занемарен. Нисана е грундиран отдолу и изглежда добре, има биелетки за смяна отзад, при движение по леко неравен асфалт яко друса и трака нещо отзад. Предполагам да е от амортисьорите, иначе е леко по-вдигнат от заводската версия, може би торсионите са натегнати повече. Разбит му е зъбния механизъм за задвижване на шибедаха и не може да се ползва-но общо взето това са му забележките. Има удар в долния край на радиатора на климатика и леко сълзи от там, но си духа студено засега, явно ще се сменя по-натам ако го взема. Иначе Галопера е доста очукан и ръждив, и има доста повече проблеми.

              Коментар


              • #8
                От: Леко съдействие при избор на джипка втора цедка!

                Първоначално публикуван от ivakakorn Преглед на мнение
                Има удар в долния край на радиатора на климатика и леко сълзи от там, но си духа студено засега, явно ще се сменя по-натам ако го взема. .
                Залагам литър домашна , че бъркаш радиаторите.

                Коментар


                • #9
                  От: Леко съдействие при избор на джипка втора цедка!

                  я кажи къв ти е бюджета, че имам някои съображения като ти гледам дилемата
                  ________________________________________________
                  Subaru OUTBACK 2,5
                  Hyundai TUCSON 2.0

                  Коментар


                  • #10
                    От: Леко съдействие при избор на джипка втора цедка!

                    Първоначално публикуван от ivakakorn Преглед на мнение
                    ... Нисана е грундиран отдолу и изглежда добре..
                    Хм...Въпроса е, какво има под това "доре изглеждащото"...А и не са малко забележките, които изреждаш, прави сметка, че има още толкова на брой, които не виждаш и ще разбереш после..Струва ми се, че се целиш в доста нисък ценови диапазон, а това обикновено означава- доста последващи разходи . Тегли калема още един път...
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар


                    • #11
                      От: Леко съдействие при избор на джипка втора цедка!

                      Разгледайте Нисан Терано,но 2.7 дизел.Мисля че е по-добре от галопер 2.5.По-издръжлив е,по-икономичен,по-бърз е не изморява на дълъг път и още редица причини.Късата база на Терано е и по-проаторна.Но важно е кое е повече на вас на сърце.Успех с избора.
                      Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Леко съдействие при избор на джипка втора цедка!

                        Ами колеги, цената за която предлагат въпросните джипове е 5000 за Нисан Терано (с регистрация, застраховка, винетка и платен данък) и 4200 нерегистриран Хюндай Галопера. Не са евтини и двата, освен това и двата са със скапани гуми и ще се налага да се купуват нови. Но това по-натам ще е, ако има сделка все пак.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Леко съдействие при избор на джипка втора цедка!

                          Първоначално публикуван от ivakakorn Преглед на мнение
                          ще го ползвам основно за лов на силно пресечен балкански терен! Кое е по-добро според вас и откъм резервни части, консумативи и обслужване?
                          Първоначално публикуван от ivakakorn Преглед на мнение
                          5000 за Нисан Терано (с регистрация, застраховка, винетка и платен данък) и 4200 нерегистриран Хюндай Галопера. Не са евтини и двата
                          Помисли пак, дали имаш възможност да поддържаш джип, особено за условията, в които ще го ползваш.
                          JEEP CHEROKEE '86 XJ 4.0

                          Манол Денев

                          Коментар


                          • #14
                            От: Леко съдействие при избор на джипка втора цедка!

                            Колега, от 2014 г. карам терано2 2000г 2,7ТДИ.Аз съм доволен , от към двигател е железен предницата е по уязвима но ако не се кара джелатски с добри гуми ще ти върши работа.Скоро сменях каре на предна лява полуоска строших го от простотия, смяната ми коства 56 лв.Труда е мой аз съм механик, успех с избора всичко е до късмет.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Леко съдействие при избор на джипка втора цедка!

                              Аз по принцип се грижа винаги за колите си и няма да го карам като за последно, според повечето колеги поддръжката на Терано е по-улеснена заради не толкова високите цени на резервни части и наличието им в търговската мрежа. Затова клоня повече към него, въпреки малко по-високата цена.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X