Здравейте,
колата ми е Terrano 2, 2.7TDi, 2000г "фейслифт". Вървеше си нормално, докато веднъж изгасна и не запали. Майстор каза, че проблема е в помпата и я свали, прати я на друг майстор, който отвори помпата и каза, че и няма нищо и я затвори. Оказа се, че проблема е в скъсан маркуч за гориво до резервоара. Подмени и се и колата запали ... дотук добре, НО ... джипа взе да гасне в движение при което не пали освен ако не върна ключа на боша и не дам на ново контакт. Има гориво (сложих прозрачен маркуч и го изкарах до стъклото за да го наблюдавам) горивния филтър е нов. Според мен джипа дава някаква грешка явно и помпата спира и след рестарт (с ключа на боша) се оправя все едно няма нищо и пали още от първото завъртане. В помпата ли да търся проблема или просто е съвпадение, че след отваряне на помпата, взе да се случва това? Друго нещо е че не ми свети лампата за проблем в двигателя (според мен е изгоряла защото като дам на контакт също не свети)
колата ми е Terrano 2, 2.7TDi, 2000г "фейслифт". Вървеше си нормално, докато веднъж изгасна и не запали. Майстор каза, че проблема е в помпата и я свали, прати я на друг майстор, който отвори помпата и каза, че и няма нищо и я затвори. Оказа се, че проблема е в скъсан маркуч за гориво до резервоара. Подмени и се и колата запали ... дотук добре, НО ... джипа взе да гасне в движение при което не пали освен ако не върна ключа на боша и не дам на ново контакт. Има гориво (сложих прозрачен маркуч и го изкарах до стъклото за да го наблюдавам) горивния филтър е нов. Според мен джипа дава някаква грешка явно и помпата спира и след рестарт (с ключа на боша) се оправя все едно няма нищо и пали още от първото завъртане. В помпата ли да търся проблема или просто е съвпадение, че след отваряне на помпата, взе да се случва това? Друго нещо е че не ми свети лампата за проблем в двигателя (според мен е изгоряла защото като дам на контакт също не свети)
Коментар