Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

    Лошото е,че търпението е на изчерпване и по неволя се върнахме на това с което започнахме наченките на оф-роуда през далечната 2002г.Вече 3 месеца без джип и резултатът....

    Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk

    Коментар


    • #77
      От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

      Горката Лада, какво е имала да пати
      Спарки - на дизеляка всички предавки са сметнати за оптимално движение, само и единствено когато надува турбината. Няма ли турбина /разбирай ниски обороти/ колата просто умира.
      Мотора реално е ефективен между 2000 и 3000 об, под - няма никой, над - смисъл няма, т.е. в тесен диапазон от обороти.
      И аз карам дизеляк, и си знам защо, ама за конкретния въпрос...не!
      Панайот Бърдарски
      0887 60 77 22

      Коментар


      • #78
        От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Ако дизеловото не може да треъгне на под 2000 оборота, бензиновото ще трябва да го изпържиш на 4000. Това имам предвид.
        Това категорично не е вярно. До вкъщи е баир, горе има стоп и от почти спряло положение на колата с бензиновите тръгвам на 2-ра, с два дизела пробвах на 2-ра - и двата изгаснаха, под 800-1000 оборота дизела е дори по-зле от бензина. Бензина единия е 1,3 63к.с., а дизелите са 2,5TDI на ауди А6 и Пунто 1,9 към 90к.с. май.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • #79
          От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

          Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
          Това категорично не е вярно. До вкъщи е баир, горе има стоп и от почти спряло положение на колата с бензиновите тръгвам на 2-ра, с два дизела пробвах на 2-ра - и двата изгаснаха, под 800-1000 оборота дизела е дори по-зле от бензина. Бензина единия е 1,3 63к.с., а дизелите са 2,5TDI на ауди А6 и Пунто 1,9 към 90к.с. май.
          Малко трудно ще е на втора и за двата типа двигатели на наклон с повече пържене на съединителите , но няма смисъл въобще от такива експерименти.На почти равни участъци съм склонен да ти повярвам че ще потегли лесно, между другото Шумен го познавам като релеф, служил съм там през далечната 1983-та.,като шофьор на к-ра на поделението и доста съм кръстосвал шуменска околия и Лудогорието с УАЗ-469.

          Коментар


          • #80
            От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

            Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
            Това категорично не е вярно. До вкъщи е баир, горе има стоп и от почти спряло положение на колата с бензиновите тръгвам на 2-ра, с два дизела пробвах на 2-ра - и двата изгаснаха, под 800-1000 оборота дизела е дори по-зле от бензина. Бензина единия е 1,3 63к.с., а дизелите са 2,5TDI на ауди А6 и Пунто 1,9 към 90к.с. май.
            Говоря за конкретни двигатели и лични впечатления от тях. Карал съм и трилитрова бензинка терано, и трилитрова бензинка тойота. Абсолютно аналогичен случай. Не говоря за 800-1000 оборота а от 1500 нагоре. А бензина поне до 2500 никакъв го няма. Конкретните бензини срещу конкретния дизел. Обратния момент е че където на дизела му свършва силата (на конкретния при скорост 130-140км/ч), въпросното терано 1 (другите със 140 не съм ги карал) тъкмо започваше да върви. Ама за какво ми е джипка от тоя калибър да започва да върви при 140? То това и е безопасния предел като скорост.

            ПП: Не държа да съм прав. Това се вижда от моята камбанария и толкоз, при навъртяни на въпросния дизел около 80000км като евридейка. Паджерото съм го карал 100-ина километра, от които 20-ина градско, другите 2 само градско и за кратко. Ако ги покарам по 2 седмици може и друго да започна да мисля, но при въпросните "проби" просто не ме впечатлиха никак.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #81
              От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              ...
              Ама за какво ми е джипка от тоя калибър да започва да върви при 140?
              ...
              Предполагам, въпроса ти е риторичен, но се сещам към кой може да бъде отправен конкретно.

              ... а отделно, че секи бордюр засилен с над 100-120 почва да пие яко.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • #82
                От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                Пр но се сещам към кой може да бъде отправен конкретно.
                Може ли аз да го кажа, а???
                Може ли другарко? Много ви моля, искам аз, искам аз... Нека да го кажа, нали може, само аз се сетих кой е...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #83
                  От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                  Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                  Предполагам, въпроса ти е риторичен, но се сещам към кой може да бъде отправен конкретно.

                  ... а отделно, че секи бордюр засилен с над 100-120 почва да пие яко.
                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Може ли аз да го кажа, а???
                  Може ли другарко? Много ви моля, искам аз, искам аз... Нека да го кажа, нали може, само аз се сетих кой е...
                  Mи, хайде...Освободете чувствата...без срам...и гузност Той еееее....Неговото име еееее...
                  0899 шест5313нула
                  За всекиго по нещо

                  Коментар


                  • #84
                    От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                    Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение

                    ... а отделно, че секи бордюр засилен с над 100-120 почва да пие яко.
                    ... и се управлява като бордюр. Прости физични закони, които за да се преодолеят струват едни огромни пари извън фабричната цена.
                    В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                    В. Иванов

                    Коментар


                    • #85
                      От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                      Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                      Mи, хайде...Освободете чувствата...без срам...и гузност Той еееее....Неговото име еееее...
                      Гошолюб Тубич.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #86
                        От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                        Джипките на тубич имат прекалено малко общо с коментираните тук.

                        За пиенето - не ме интересува твърде, щом е под 20. Но от 100 нагоре, за всеки 10 километра моето добавя по литър.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #87
                          От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                          Аз поне мисля, че горско-градска джипка е по-добре да е печка, а за дълго бензин, и при положение, че малките бензини, като ги напънеш, харчат колкото големите, по-добре голям.
                          На голям (а и малък) бензин за в гората му трябва пълен багажник с бутилки, та не мисля, че е удачен вариант.

                          Не е лошо Янко да помисли в/у дизеловата алтернатива.
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • #88
                            От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                            Хич да не мисли за печки. Добре се ориентира към бензиново Паджерото. Само да намери читаво, едни гуми и в боя. Спрямо Кия и Нива е на светлинни години.
                            Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                            Drag Grand Canyon Daily
                            Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                            LZ1JYM

                            Коментар


                            • #89
                              От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                              Мхм-това се и търси.За Дизел въобще и не коментирам.Неслучайно съм поставил и такова заглавие на Темата.

                              Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk

                              Коментар


                              • #90
                                От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                                Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                                Хич да не мисли за печки. Добре се ориентира към бензиново Паджерото. Само да намери читаво, едни гуми и в боя. Спрямо Кия и Нива е на светлинни години.
                                Ти като се намесваш в темата, защо не си предлагаш Тойотата? Все си мисля, че Янко ако вземе Паджеро на 6500, обслужи го, лифтне го и нови гуми, ще стигне цената на твоята Тойота ...
                                Nissan Terrano 2,7 TDI

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X