Здравейте,
От скоро и аз съм от щастливите собственици на Нисан Патрол Y61.
Подтикнат от много колеги тук, реших да ревизирам машинката (а тя определено имаше нужда), както и да сменя окачването и добавя лебедка (макар и някой колеги да казват, че този Нисан е толкова проходим, че не му трябват). Заварих теч на всевъзможни течности, изгнили предни калници, скъсана рама в предната част в резултат, на което скъсани тампони държащи рамата за купето, изгнила в задната част рама и подкалници. Като изключим проблема отпред, другото не е сериозно.
Машината е Y61, 2001, 3.0 diesel, автоматик.
Предварително правя уточнението, че колата искам да я направя сигурна за разходки, а не за състезания и "истински" оффроуд. Искам да се разхождаме с децата в планината (живеем в Люлин планина все пак.
Това с което започнах.... може да видите състоянието в началото.
След няколкодневен престой в един от официалните сервиззи на Нисан, напрактика на 80% отстранихме течовете. Сменихме всички масла (двигател, хидравлика, скорости, мостове, раздатка), ремък, антифризи и всички филтри....
Започна разглобяването с цел закърпване, първоначално на гредата под радиаторите, както и профилактика на останалите части от шасито.
И свирките не работят - ще го снабдя с акива от Audi
Предния десен фар е счупен, а аз се чудих защо е ръждясъл рефлектора. Чак след като реших да го сваля за да си го рециклирам открих причината.
Дали това не е потенциална причина да греят много от Нисаните? Моят нямаше този проблем, защото го карах на студено, но все пак.....
Някаква идея как да го почистя с най-малък шанс да го пробия - моля за съвет.
Заготовка за домашно производство на малко тампони - като за начало на задните щанги, които държат моста.
И така,
Кърпенето продължава, чакам и новото окачване и лебедка.
От скоро и аз съм от щастливите собственици на Нисан Патрол Y61.
Подтикнат от много колеги тук, реших да ревизирам машинката (а тя определено имаше нужда), както и да сменя окачването и добавя лебедка (макар и някой колеги да казват, че този Нисан е толкова проходим, че не му трябват). Заварих теч на всевъзможни течности, изгнили предни калници, скъсана рама в предната част в резултат, на което скъсани тампони държащи рамата за купето, изгнила в задната част рама и подкалници. Като изключим проблема отпред, другото не е сериозно.
Машината е Y61, 2001, 3.0 diesel, автоматик.
Предварително правя уточнението, че колата искам да я направя сигурна за разходки, а не за състезания и "истински" оффроуд. Искам да се разхождаме с децата в планината (живеем в Люлин планина все пак.
Това с което започнах.... може да видите състоянието в началото.
След няколкодневен престой в един от официалните сервиззи на Нисан, напрактика на 80% отстранихме течовете. Сменихме всички масла (двигател, хидравлика, скорости, мостове, раздатка), ремък, антифризи и всички филтри....
Започна разглобяването с цел закърпване, първоначално на гредата под радиаторите, както и профилактика на останалите части от шасито.
И свирките не работят - ще го снабдя с акива от Audi
Предния десен фар е счупен, а аз се чудих защо е ръждясъл рефлектора. Чак след като реших да го сваля за да си го рециклирам открих причината.
Дали това не е потенциална причина да греят много от Нисаните? Моят нямаше този проблем, защото го карах на студено, но все пак.....
Някаква идея как да го почистя с най-малък шанс да го пробия - моля за съвет.
Заготовка за домашно производство на малко тампони - като за начало на задните щанги, които държат моста.
И така,
Кърпенето продължава, чакам и новото окачване и лебедка.
Коментар