Обява

Свий
Няма добавени обяви.

200 000 км. Патрол?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 200 000 км. Патрол?

    Искам да ви попитам това ли е капацитета на Нисан Патрол?
    Всичко което се продава (независимо от годината) е на около 200 000км.
    След тези ли км. започват проблемите? Може би V93 има ясна представа по въпроса за което ще му благодаря ако вземе отношение по въпроса.
    Поздрави

  • #2
    До: 200 000 км. Патрол?

    Верния отговор е:
    Преди и след 200 000 км. ..!! мда ...!

    Няма такова нещо.То да не е салам да го отрежеш ....
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #3
      До: 200 000 км. Патрол?

      Струва ми се ненормално почти всички да са от 180 000 до 220 000км

      Коментар


      • #4
        До: 200 000 км. Патрол?

        в България са на толкова
        и джипа е каран от една бабичка само зимата да ходи да си взема пенсията
        а ако попаднеш на някой артист може и бастуна на лелката да ти извади дето го е забравила в багажника
        няма такъв цирк
        гледаш състояние и решаваш
        километрите не те интересуват
        BMW X6

        Коментар


        • #5
          До: 200 000 км. Патрол?

          Първоначално публикуван от misho22 Преглед на мнение
          Искам да ви попитам това ли е капацитета на Нисан Патрол?
          Всичко което се продава (независимо от годината) е на около 200 000км.
          След тези ли км. започват проблемите? Може би V93 има ясна представа по въпроса за което ще му благодаря ако вземе отношение по въпроса.
          Поздрави
          Първо, не мисля, че аз съм чак толкова компетентен относно "капацитета на Патрулите". Все пак карам такъв само от няколко месеца и съм минал 10-на хиляди. Има хора с доста по-богата практика.

          Второ, изобщо не бих приемал сериозно показанията на километражите на това, което се продава в България. Фалшифицирането им е масово разпространена практика, а на коли, които са минали през повече от един собственик, може да е пипано и повече от един път. Така че само един Господ знае колко са в действителност.

          И накрая, аз не мисля, че, дори и да са истински, показанията на километража са най-важния показател за състоянието на една машина.
          Със сигурност всяка машина и нейните части си имат определен ресурс при някаква "нормална" или "типична" експлоатация. Ама това е доста разтегливо и несигурно понятие.

          Така че, поне за мен, е по-важно как е каран и как е поддържан един джип. Какво като не са му много километрите, ако предишните собственици са икономисвали от консумативи и са си спестявали задължителни процедури по поддръжката, или пък редовно са напъвали двигателя с обороти в червеното?

          Т.е. казано накратко, за мен не може да се тегли някаква черта и да се каже - дотук ще е добре, а след това става друго. Просто си зависи от състоянието конкретната машина.

          А моята представа аз лека-полека си я изграждам, ама още е рано за категорични изказвания и обобщения.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            До: 200 000 км. Патрол?

            Беше се събрал доста прах в таблото на моя Патрол и аз го разглобих за да го почистя. Оказа се че имам лесен достъп до броячите и си върнах километража на 000 000км. ей така за майтап. Беше на 270000км. но километража не е работил дълго!
            VARADERO SD2

            Коментар


            • #7
              До: 200 000 км. Патрол?

              Аз между другото напатил се от няколко дизелови автомобила и достигнал вече границата от 260 000км реших да проверя, как стоят нещата и отидох на стенд да измеря компресията на двигателя и се оказа, че си е съвсем в нормата. Моя беше на 150 000 като го купих преди 6г. и до сега ядове с този двигател не съм имал. Само за уточнение двигателя е 3.3ТД. Виж електрическата инсталация беше пълна със саморъки майсторски изпълнения, но това не е от колата.

              Коментар


              • #8
                До: 200 000 км. Патрол?

                първият ми мотор 2,8 тд бе на незнайно-колко километра . само при мен отнесе към 80хил. мъчих го на градско, извънградско и на хард-офроуд с 33-ки гуми.
                реших да отворя мотора за да видя какво има вътре.
                1. буталата бяха като нови
                2.сегментите със сериозен "ключ" (разход на масло около литър на 1000)
                3.коляновия вал бе крив за 3-ти ремонт
                4.турбото искаше нов кертридж и лопатки.
                5. главата имаше пукнатини но не надуваше (проварена).
                6.цилиндровите втулки влизаха на 1-ви ремонт.

                и всичко това за кола за която занаех, че и предишния собственик се е отнасял доста юнашки с нея.

                в заключение мога да споделя, че 200 000 км за патрул са доста подценени като граница на лимита, да не говорим и за това че аз за 2,5 год спокойно си навъртях 100 000 км на новия.
                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                Коментар


                • #9
                  До: 200 000 км. Патрол?

                  Първоначално публикуван от Веселин (linux.lab) Преглед на мнение
                  Аз между другото напатил се от няколко дизелови автомобила и достигнал вече границата от 260 000км реших да проверя, как стоят нещата и отидох на стенд да измеря компресията на двигателя и се оказа, че си е съвсем в нормата. Моя беше на 150 000 като го купих преди 6г. и до сега ядове с този двигател не съм имал. Само за уточнение двигателя е 3.3ТД. Виж електрическата инсталация беше пълна със саморъки майсторски изпълнения, но това не е от колата.
                  и аз така
                  ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                  Коментар


                  • #10
                    До: 200 000 км. Патрол?

                    Значи 200 000 км. са му малко щом всички слагат броячите на около тези км., както 120 000 за лека кола. Сигурно е 1 000 000 като Мерцедес 2,5D. Има ли някой който да каже че го е карал примерно 800 000км.?
                    Поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      До: 200 000 км. Патрол?

                      Първоначално публикуван от rosslan Преглед на мнение
                      Беше се събрал доста прах в таблото на моя Патрол и аз го разглобих за да го почистя. Оказа се че имам лесен достъп до броячите и си върнах километража на 000 000км. ей така за майтап. Беше на 270000км. но километража не е работил дълго!
                      Написах горното за да подкрепя мнението си, че при тези автомобили по-важно е моментното състояние, отколкото какво показва километража. Очевидно всеки лумпен може да го върне.
                      Наблюденията ми в германския сайт са, че продаваните Патроли са с доста разнообразен пробег и обикновено желаната цена не е свързана с изминатите километри!
                      VARADERO SD2

                      Коментар


                      • #12
                        До: 200 000 км. Патрол?

                        Като го купих, километража на моя показваше 470 000, а на колко беше реално - само един Господ знае! Компресията на единия цилиндър беше около 25, а на останалите 27-28 ат. Не се стърпях и му направих ремонт, наскоро минах за регулировка на помпата и вече ми харесва как върви. Мисля, че за джип над 15г. по-важно е да гледаш състоянието на купето, двигател се ремонтира по-лесно.
                        NISSAN PATROL 2.8TD

                        Коментар


                        • #13
                          До: 200 000 км. Патрол?

                          Първоначално публикуван от petio-beliata Преглед на мнение
                          Като го купих, километража на моя показваше 470 000, а на колко беше реално - само един Господ знае! Компресията на единия цилиндър беше около 25, а на останалите 27-28 ат. Не се стърпях и му направих ремонт, наскоро минах за регулировка на помпата и вече ми харесва как върви. Мисля, че за джип над 15г. по-важно е да гледаш състоянието на купето, двигател се ремонтира по-лесно.
                          Мда достойните коли ''не камиони'' трябва при нормална експлотация да изкарват поне 500 000 км само с замяна на консумативи. Не споменавам марки да не стане разправия но имам няколко примери в гаража

                          Коментар


                          • #14
                            До: 200 000 км. Патрол?

                            Първоначално публикуван от petio-beliata Преглед на мнение
                            Като го купих, километража на моя показваше 470 000, а на колко беше реално - само един Господ знае!.
                            би трябвало това да е реалното - който го връща /ако е връщан/, ще го върне под 200К със сигурност...
                            определено пробега не е 100% свързан с цената и състоянието... ако се купува от Европа и продавачът е стабилен /фамилията му не завършва на "-ич" или "-ан" /, вероятноста километрите да са истински е доста голяма...
                            Виждал съм автомобили /например ТЛК80/ на по над 500хил. км да се продават за 5-цифрени суми в евро и да са в отл. състояние, а на Горубляне кола на "112000км" да изглежда като изкопана от египетска пирамида...

                            Виждал съм и БМВ 1-ца /1,5-годишно/ на 204000км - просто е било уч. кола

                            Теоретично на 200-250хкм би трябвало турбото да се замени с ново...
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #15
                              До: 200 000 км. Патрол?

                              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                              ... Теоретично на 200-250хкм би трябвало турбото да се замени с ново...
                              искам да кажа, наистина турбото е един непрежалимо скъп агрегат на патрула и в действителност честите смени на масло (6-9000км) при това качествено, се препоръчват именно заради съхраняването на турбината. има вариан за замяна с концепция 360-градусови лагери но за целта се сменя всичко без охлювите. висок разход на масло в повечето случаи са дължи на "заминалите" сегментчета на вала на турбото. те са от някакъв вид бронз и там където ремонтират си ги правят на място.

                              за това че трябва да се смени цялото май си прав, тъй като доста често чугунения корпус е пукнат в 8 0т 10 случая.
                              Последно редактирано от Yaro; 11-12-07, 13:35.
                              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X