Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KA24e 140HP?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KA24e 140HP?

    Здравейте колеги! От известно време ме гложди въпросът с мощността на тиранозавъра и как мога малко да я вдигна Уж се рових бая и гугъл ии нищо конкретно не намерих, та затова се допитвам до Вас. Така, KA24e за европейския пазар се предлага с мощност от 118 коня, какъвто е в нашите теранота. Същия двигател се слага и в някой пикапи за американския пазар и там е с горе-долу същата мощност. Оообаче в Нисан 240sx S13 отново за американския пазар двигателят е същия по обем но конете са 140. Разлика на пръв поглед има във всмукателите, но дали е само тя? Дали има някой тук по-запознат с тези двигатели? Малко мощност отгоре никога не е излишна
    Последно редактирано от dryordanov; 02-01-17, 22:44.
    Децата се възпитават 20 години преди да се родят.

  • #2
    От: KA24e 140HP?

    По сайтовете на чиптунингистите обикновено има разни таблици кой двигател какво постига преди и след "тунинга". Колко са верни тия таблици е едно на ръка и не искам да коментирам. Но бензиновия двигател за Терано въобще не фигурира там.

    По опит от мой роднина, който е авто ентусиаст общо взето чипирането на бензинов атмосферен двигател е почти безмислено. Неговата кола с 4.2 бензин вдигна мощността си с 15-ина коня и това според стенда на въпросните тунингисти. Представям си, че ефекта от двигател с половината кубатура също би бил наполовина Може да греша, не знам.

    Иначе нищо чудно да има разлики в газоразпределението, пълненето и т.н, може би с леко променена глава.

    При този случай не виждам как можеш да си вдигнеш мощността, поне не и достатъчно лесно, че да си струва разправията.

    Макар моето Терано да се чипира лесно и евтино все още не съм прибегнал до там. Честно казано не знам дали ще усещам разлика в рамките на 10-15%. А и нямам доверие на БГ тунингистите. Да, за някои има преобладаващо положителни мнения, но за всички без изключения има и няколко мнения крайно негативни.

    А и не на последно място не съм сигурен, че ако не ми хареса ефекта поради кой знае каква причина (разход, пушене и т.н.) могат да ми върнат фабричните карти. Не говоря за връщане на пари, говоря за връщане на колата във вида, в който е била преди това.

    Коментар


    • #3
      От: KA24e 140HP?

      Първоначално публикуван от dryordanov Преглед на мнение
      Здравейте колеги! От известно време ме гложди въпросът с мощността на тиранозавъра и как мога малко да я вдигна Уж се рових бая и гугъл ии нищо конкретно не намерих, та затова се допитвам до Вас. Така, KA24e за европейския пазар се предлага с мощност от 118 коня, какъвто е в нашите теранота. Същия двигател се слага и в някой пикапи за американския пазар и там е с горе-долу същата мощност. Оообаче в Нисан 240sx S13 отново за американския пазар двигателят е същия по обем но конете са 140. Разлика на пръв поглед има във всмукателите, но дали е само тя? Дали има някой тук по-запознат с тези двигатели? Малко мощност отгоре никога не е излишна
      Без да си правя изобщо труда да търся информация, просто предполагам, че на лекия автомобил максималната мощност и въртящ момент е при значително по-високи обороти от на джипа, съответно в ниските е по-зле, което при джипа би се усетило, за разлика от колата която е наполовина като килограми и загуби на мощност по предаването към колелата. Това почти сигурно се постига с други ъгли на разпределителния вал и от там множество разлики по двигателя като цяло.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • #4
        От: KA24e 140HP?

        Първите Терано R20 с малкия правоъгълен фар, са 124 коня. След 1997, с кръглите фарове, мощността е намалена на 118 к.с. Предполагам за да покрива някакви еко норми. Двигателят е с 12 клапана и един разпределителен вал.

        Някои хора сменяха главата с такава от KA24DE, която е с два вала и 16 клапана.
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • #5
          От: KA24e 140HP?

          Двигателя на SX или на Терано доста успешно се турбинира и сравнително лесно вади 300+ коня и 400-500 нютона.Интересното е че въртящия момент идва някъде около 3-те хиляди оборота...
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #6
            От: KA24e 140HP?

            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
            Двигателя на SX или на Терано доста успешно се турбинира и сравнително лесно вади 300+ коня и 400-500 нютона.Интересното е че въртящия момент идва някъде около 3-те хиляди оборота...
            Човека каза, че иска малко допълнителна мощност. Малко бре, малко.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #7
              От: KA24e 140HP?

              Хахаха и този варянт обмислях. Готови китове от ибей дори на low boost би трябвало да изкарат едно 180-200 коня, говорим за дълъг период от време. Друг е въпросът за съединителят на джипката Чат пат ще търся неща из нета и като намеря нещо, ще го споделя. То и сега тиранозавъра си върви. Темата която почнах не е свърана с проблем а просто ей така от любопитство
              Децата се възпитават 20 години преди да се родят.

              Коментар


              • #8
                От: KA24e 140HP?

                Но сигурно този 2.4 при Терано е с повече въртящ момент.
                Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X