Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нужда от съвет - Нисан

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нужда от съвет - Нисан

    Привет на колегите от форума....знам, че има доста изписано и казано по темата, но опитите да се справим до момента с проблема остават безуспешни. Става въпрос за следното: от близо 2 месеца Нисанът ми прави сериозен проблем....след кратко каране почва да свети чека на двигателя, започва едно давене и хвърляне на сивкаво-бели пушеци.....минахме по ред през всички светила на техниката и нищо.....почнахме със двигател за изхвърляне, турбини ,ГНП-та, последно умната дюза и дебитомера, но никой не каза какво е конкретно и не направи нищо, защото от слушането на приказките им ме достраша да го оставя в ръцете на когото и да било..сменихме само интрколера, защото казаха че е спукан и вероятно е било така, но отново нищо.
    Ще се радвам да получа съвети и мнения как да се справя с проблема и какво точно да правя, защото си харесвам колата и не искам да се разделям с нея.
    Благодаря предварително на всички и спокойни почивни дни.
    Колата е Нисан Терано 2, 2.7 тди, 2001г.

  • #2
    От: нужда от съвет, спешно

    Хвърлям боб: запушен филтър за гориво или горивопровод.

    Колко "малко" каране му трябва докато направи проблем?

    Коментар


    • #3
      От: Нужда от съвет - Нисан

      Даже не нужно да е запушен а само да е менте. Едно такова менте ме е докарвало до тиха лудост и понеже е нов беше последното в което се усъмних.

      Коментар


      • #4
        От: Нужда от съвет - Нисан

        Здравейте,
        Мой приятел имаше същия проблем през лятото - то не бяха помпи, то не бяха управления на помпи, а накрая - калпав филтър.
        Аз имах същият проблем на скоро - ама там аз съм си виновен. Смених филтъра и с малко магия нещата се оправиха (но аз съм с 2.7TD).

        Коментар


        • #5
          От: нужда от съвет, спешно

          Точно менте имах пред вид (или калпав) - филтъра бе на 3 месеца и нафта само от призната верига бензиностанции.

          Коментар


          • #6
            От: Нужда от съвет - Нисан

            Тая работа с признатата бензиностанция нищо не значи. Веднъж ще сипят лайна и ще го запушат напълно. Предишния и следващия ден нафтата там ще е нормална.

            Имал съм такива проблеми с газ - за една бутилка (40л) отидоха две филтърчета.

            Освен филтъра, някои ГНП имат малка цедка непосредствено в щутцера който влиза в помпата. Ама не знам на Нисан има ли такава.

            Коментар


            • #7
              От: Нужда от съвет - Нисан

              Няма какво да не знаеш - има цедка, в много теми баш за тоя модел е коментирана.
              Но светенето на чека, не би трябвало да е от нея. А за да свети чека, има грешка която трябва да се прочете. Диагностика трябва, може и с живи данни, най-добре. Имаше нещо и за четене на кодове на грешки с мигане на ламБа, но Спарки да каже, че може и да бъркам.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #8
                От: Нужда от съвет - Нисан

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Освен филтъра, някои ГНП имат малка цедка непосредствено в щутцера който влиза в помпата. Ама не знам на Нисан има ли такава.
                Имал съм проблем с тази цедка, и на Нисана и на Галопера я имаше намира се дълбоко в самия щуцер на входящата нафта в горивната помпа

                Аз я вадих с една мека пружинка с близък диаметър леко разтягам пружинката и развивам до диаметър малко по голям от вътрешния на щуцера , след това внимателно я вкарвам в отвора му с леко въртеливо движение . Пружинката влиза леко стегнато в цедката и с леко изтегляне я вади.

                При мен и двата пъти дето съм вадил цедка от това място беше замърсена от фини власинки и след продухване с въздух белия пушек и прекъсването изчезваха.
                Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                Място и хора към които да принадлежи ...

                Коментар


                • #9
                  От: Нужда от съвет - Нисан

                  Първоначално публикуван от Николай Колев Преглед на мнение
                  Имал съм проблем с тази цедка, и на Нисана и на Галопера я имаше намира се дълбоко в самия щуцер на входящата нафта в горивната помпа

                  Аз я вадих с една мека пружинка с близък диаметър леко разтягам пружинката и развивам до диаметър малко по голям от вътрешния на щуцера , след това внимателно я вкарвам в отвора му с леко въртеливо движение . Пружинката влиза леко стегнато в цедката и с леко изтегляне я вади.

                  При мен и двата пъти дето съм вадил цедка от това място беше замърсена от фини власинки и след продухване с въздух белия пушек и прекъсването изчезваха.
                  Аз,играх в същия филм преди година и нещата си дойдоха на место!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нужда от съвет - Нисан

                    Като за начало, за да не хвърлям боб, кажи дали е с маркучета между дюзите или с метални тръбички. Единия от вариантите има типичен проблем със същите симптоми, ама ще ти кажа когато споделиш дали е с маркучета или с тръбички.

                    ...и при конкретните майстори по-добре не го води повече.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нужда от съвет - Нисан

                      Минах по този път. Вода в нафтата и горивен филтър за смяна.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нужда от съвет - Нисан

                        Не знам дали си минал по тоя път, карайки терано с тоя мотор, ама болшинството при вода в нафтата светкат лампа много преди да е станала проблем за работата на мотора, а и количеството вода, дето тоя мотор може да поеме преди да се стигне до сервизен режим, е доста по-сериозно в сравнение с модерен дизел. Технологично е на нивото на технологиите в Golf 2 дизел, с тая разлика че даже и ангренажен ремък/верига няма. Доста трябва да се постараеш та да умориш тоя мотор с калпаво гориво до там че да прави описаното, стига гориво изобщо да стига до него.

                        Към пусналия темата: Оправихте ли проблема? Ако не - кажи поне за тръбичките/маркучетата между дюзите, пък после ще ти кажа къде да гледаш в зависимост от вариантите. До тук през годините са излекувани поне 4-5 със същите симптоми. Не е зле и някой (или ти сам) да му прочете грешките - щом светка лампата за грешка, поне ще даде някакъв ориентир (може и далечен, но пак върши работа) какво го боли.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X