Здравейте,
Има ли начин да разбера дали въпросната джаджа работи коректно?
Питам, защото имам подозрение, че е сдала багажа. Понеже се оказа, че е цепнат маркуча преди кулера и оттам явно пуска въздух, за около 400км оттам се беше стекла малка вадичка чак до студената част на турбото. Понеже турбото е с цяла нова централна част, оригинална на Гарет, изключвам то да хвърля толкова масло. Още повече, че има омасляване и на входа преди перката...не много, но има. Също и не ми се вярва двигателя да е скрап, поне не пълна, защото си пали от раз дори на -20 и върви доста доволно. Не ми прави впечатление и да пуши.
Единствения извод, който правя е, че масления отделител не работи ама хич. Преди време го бях чистил...не помня с какво, ама май и с бензин. Има ли нещо в него, което би се скапало от тоя бензин? Имам бегли спомени, че в подобно устройство (не помня дали беше нисанска част) имаше някаква гумена мембрана. Дали може да е дала фира?
По това което знам и на базата на разсъждения би трябвало маркуча, който идва от капака на клапаните да е носителя на маслени пари. Оттам в идеалния случай въздуха излиза от тръбата ходеща преди турбото, а в тръбата отиваща към картера се изтича отделеното масло.
Само че в моя маслен отделител като духна през "входната" тръба въздух излиза основно от тази, която ходи към картера, което не ми се струва нормално. Също така не усещам никакво съпротивление, което елиминира възможността да работи като клапан, каквото мисля, че би трябвало да прави. Сега реално се е превърнала в един тройник и вероятно турбото си дърпа масло от него. Прав ли съм в разсъжденията?
Питането ми е породено от това, че цената на нова такава част е към 200 кинта. Т.е. да го купя за проба дали ще има подобрение е...хм, неоправдано
Мога да търся от морга, но не знам за какво да гледам, а и не знам дали дори на моето му има нещо. Естествено най-лесно е да пусна отдушника в атмосферата като на стар Икарус, а другите маркучи да затапя, но предпочитам нещата да са направени като хората.
Всякакви разсъждения по темата ще са ми полезни в момента.
Поздрави
Има ли начин да разбера дали въпросната джаджа работи коректно?
Питам, защото имам подозрение, че е сдала багажа. Понеже се оказа, че е цепнат маркуча преди кулера и оттам явно пуска въздух, за около 400км оттам се беше стекла малка вадичка чак до студената част на турбото. Понеже турбото е с цяла нова централна част, оригинална на Гарет, изключвам то да хвърля толкова масло. Още повече, че има омасляване и на входа преди перката...не много, но има. Също и не ми се вярва двигателя да е скрап, поне не пълна, защото си пали от раз дори на -20 и върви доста доволно. Не ми прави впечатление и да пуши.
Единствения извод, който правя е, че масления отделител не работи ама хич. Преди време го бях чистил...не помня с какво, ама май и с бензин. Има ли нещо в него, което би се скапало от тоя бензин? Имам бегли спомени, че в подобно устройство (не помня дали беше нисанска част) имаше някаква гумена мембрана. Дали може да е дала фира?
По това което знам и на базата на разсъждения би трябвало маркуча, който идва от капака на клапаните да е носителя на маслени пари. Оттам в идеалния случай въздуха излиза от тръбата ходеща преди турбото, а в тръбата отиваща към картера се изтича отделеното масло.
Само че в моя маслен отделител като духна през "входната" тръба въздух излиза основно от тази, която ходи към картера, което не ми се струва нормално. Също така не усещам никакво съпротивление, което елиминира възможността да работи като клапан, каквото мисля, че би трябвало да прави. Сега реално се е превърнала в един тройник и вероятно турбото си дърпа масло от него. Прав ли съм в разсъжденията?
Питането ми е породено от това, че цената на нова такава част е към 200 кинта. Т.е. да го купя за проба дали ще има подобрение е...хм, неоправдано

Всякакви разсъждения по темата ще са ми полезни в момента.
Поздрави
Коментар