Обява

Свий
Няма добавени обяви.

черна седмица с куче, терано, прахосмукачка и компютър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • черна седмица с куче, терано, прахосмукачка и компютър

    Здравейте приятели,
    имап една много,много гадна седмица....
    изгоря прахосмукачката - реших проблема
    тераното пали тегаво... вероятно свещи, или филтър - горивен - не голям проблем
    тераното - не ще да сменя скорости на автомата - не знам какво му е, ама - превключва до 2 или 3-та, след това , да набира, но за сметка на високи обороти и не превключва нататък. Говорим за терано 2.7 TD. В последствие - спирам на паркинг на околовръстното и почвам ръчно 1, 2 и D... проблема се оправи, но имам съмнение,че ще е временно. Моля дайте координати на хора от Пловдив, които разбират от автоматични скоростни кутии.
    п.с. маслото е бистро и в доволно количество.
    Изгоря захранването на РС-то
    Кучето ми се разболя...

    Днес трябваше да се кача до Белащица, да взема жената -- баир около 1-1,5км... температурата на средата. Спирам, след 10 мин.паля и темп. е на 4 милиметра преди червения сектор..
    Казвам си ОК...пускам на долу само на обороти.... няма оправяне.
    влизам в няколко дупки - Т се оправя... около средата.
    Стигам в града едни павета - Т на мах.
    .. след това влизам в дупка ...нарочно .. и след 20 метра Т е на средата.

    Като за начало смятам да започна с виското - блокиране, следва смяна на термостат...

    Моля За Помощ И Дайте Акъл!

    Благодаря Предварително!

  • #2
    От: черна седмица с куче, терано, прахосмукачка и компютър

    Като за начало започни от капачката на радиатора, после датчика за температурата (малкия, с една жица), после термостата, (до тук преко сили 80лв, ама и това е много) и най-накрая мисли виското. Ама то не се блокира, а се сменя барабар с помпата. Иначе на някой баир и водна помпа ще хвърлиш и ще пускаш тема за друга черна седмица.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      От: черна седмица с куче, терано, прахосмукачка и компютър

      Защо не се блокира виско?

      Коментар


      • #4
        От: черна седмица с куче, терано, прахосмукачка и компютър

        Ако температурата се оправя с дупка, по-вероятен виновник за високото показание е датчикът или някой кабел. Според мен трябва да се започне с термометър. Ако при нормална температура на двигателя таблото показва прегряване, да се търси електрически проблем.

        Съчетано с другите проблеми по колата прилича на компрометирана връзка за маса между силов блок и купе (не знам Терано страда ли от такива неща) или умиращ алтернатор.

        На прахосмукачката явно и е дошло времето, на кучето - дано да не е.

        Коментар


        • #5
          От: черна седмица с куче, терано, прахосмукачка и компютър

          Първоначално публикуван от Ivan Terziev Преглед на мнение
          Защо не се блокира виско?
          Защото дори виско в ред, никога не е блокирано на 100%, а превърта. Колкото по-голямо е натоварването (в случая оборотите), толкова повече превърта. Като го зацепиш на 100%, едни работи се товарят повече. То не случайно се продава барабар с водната помпа. Това без хич да споменаваме че без да има нито нужда, нито смисъл, обдухваш двигателя допълнително със студен въздух, и пак без да споменаваме че при високи скорости може да се окаже че потока върти перката, а не перката потока, и токава пак ще прегрее и пак ще се чудиш защо, а то е защото перката пречи, като е зацепена, и пречи още повече, като е на 100% зацепена.

          Ако питаш как да правиш кръпки вместо да решиш проблема - не съм аз човека, който може да ти даде акъл. Аз като се развали нещо го сменям, а не го кърпя. И до сега на път не съм оставал.

          @Ясен: тераното (поне мойто) е страдало от прекъснати кабели и до двата термодатчика От целия сноп единстено тия 2 кабела, през примерно 6 месеца. Явно лелята, правила жиците, нещо е окепазила - нямам друго обяснение. Изолацията си е гъвкава, просто някъде се появява пукнатина (единия случай, предполагам някъде е била драсната изолацията), или прекъсва медта вътре (другия случай). И в двата случая откак ги ремонтирах с поялника, грижи няма, вече бая над 5 години. Ама и в двата случая термометъра показваше по-малко, а не повече. Оригиналният датчик за стрелката също страда от разхлабване на нита, който държи обувката към датчика. Оправя се с кръстато битче за отвертка и леко почукване на нита да се посмачка. Или запояване. Или смяна с нов, ама поръчания като за оригинален показваше едни 20 градуса надолу, та се принудих да ремонтирам стария.
          Последно редактирано от sparkybg; 19-09-16, 00:28.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            От: черна седмица с куче, терано, прахосмукачка и компютър

            за автоматични скорости в Пловдив, колегата sspeed
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • #7
              От: черна седмица с куче, терано, прахосмукачка и компютър

              Благодаря Спарки, ще процедирам както каза. Съмнявам се и аз в някакви ел. проблеми, защото преди около 15-20 дни свалях въздушния колектор и беше едно разкачване на букси и едно усукване на жици, та не е за разправяне.
              По скоро ще започна с кабелите и буксите, датчици и т.н.. Термостата съм решил да го сменям така или иначе, както и антифриза, че вече му е време.
              Относно кръпките - аз също не съм привърженик - предложи ми го един познат майстор и аз се сетих,че навремето така лекуваха Сиерите.
              Ясене -от около 5-6 месеца се занимаван с регенериране на акумулаторни батерии - генератор не е, защото имам достатъчно уреди (различни от мултицет) с които мога да го замеря - дава над 14.5V. Но предположението за разхлабена маса ми допада.
              Благодаря на Иван за контакта на sspeed.
              Поздрави на всички!

              Коментар


              • #8
                От: черна седмица с куче, терано, прахосмукачка и компютър

                Още не е късно, Оди някъде и с нещо трОши карък, с това се почва. Кученце да се оправи, другото е сигурно.
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника
                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                Коментар


                • #9
                  От: черна седмица с куче, терано, прахосмукачка и компютър

                  А бе то кучето се оправи, щото то на него, май най-много внимание се обръща,пък е и порода която рядко боледува (като не броим прословутата им лакомия и лошота). Другото ще се нареди.... за сега проблемите са концентрирани само около тераното, пък го ползвам и като ежедневна кола, та съм постоянно на тръни. Мислих си да изкарвам мотора да ходя на работа и тям подобни, но в града е немислимо за мен и определено ме е страх, защото никой не те отразява на 2 колела.... то на моменти разни селчовци и с тераното не ме отразяват, та един голф си се саморазглоби при един контакт, ама...

                  Коментар


                  • #10
                    От: черна седмица с куче, терано, прахосмукачка и компютър

                    Честно да ти кажа-най се радвам за хайванчето!!!!
                    Иначе успех с тераното!
                    Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
                    0888854582
                    Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
                    Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

                    Коментар


                    • #11
                      От: черна седмица с куче, терано, прахосмукачка и компютър

                      Първоначално публикуван от ananievd Преглед на мнение
                      А бе то кучето се оправи, щото то на него, май най-много внимание се обръща,пък е и порода която рядко боледува (като не броим прословутата им лакомия и лошота). Другото ще се нареди.... за сега проблемите са концентрирани само около тераното, пък го ползвам и като ежедневна кола, та съм постоянно на тръни. Мислих си да изкарвам мотора да ходя на работа и тям подобни, но в града е немислимо за мен и определено ме е страх, защото никой не те отразява на 2 колела.... то на моменти разни селчовци и с тераното не ме отразяват, та един голф си се саморазглоби при един контакт, ама...
                      Какъв кошмар е станало с шофирането в Пловдив, не е истина.
                      Чак на моменти и аз се питам- какво стана с китния ми и хубав Пловдив.

                      Коментар


                      • #12
                        От: черна седмица с куче, терано, прахосмукачка и компютър

                        Първоначално публикуван от Avas Преглед на мнение
                        Какъв кошмар е станало с шофирането в Пловдив, не е истина.
                        Чак на моменти и аз се питам- какво стана с китния ми и хубав Пловдив.
                        Ааа, уелкъм у София !
                        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                        Коментар


                        • #13
                          От: черна седмица с куче, терано, прахосмукачка и компютър

                          Въпрос към Sparky (като моля да бъда извинен за невежеството) - каква е функцията на капачката на радиатора (нямам загуба на охлаждаща течност) и защо да започна от нея?
                          Още един въпрос - ако пусна едни кабели и принудителен ключ на перката на радиатора на климатика - ще ли помогне? ... аз така и така това лято го изкарах без климатик, та въпроса ми е само и относно охлаждането на ДВГ.
                          Последно редактирано от ananievd; 19-09-16, 22:33.

                          Коментар


                          • #14
                            От: черна седмица с куче, терано, прахосмукачка и компютър

                            Капачката на радиатора има клапан който определя работното налягане на охладителната уредба. Ако е ниско получаваш парни тапи и охлаждането се влошава. Ако е високо (ама това рядко става) нещо се пука или протича.

                            Коментар


                            • #15
                              От: черна седмица с куче, терано, прахосмукачка и компютър

                              Първоначално публикуван от ananievd Преглед на мнение
                              Още един въпрос - ако пусна едни кабели и принудителен ключ на перката на радиатора на климатика - ще ли помогне?
                              Маргинално. Пак - не прави кръпки и побългарявания. Установи повредата и смени каквото трябва. В завода каквото трябва са направили, и при конкретния двигател (2.7TDI) са го направили както трябва, за да изкара поне половин милион километра, когато се експлоатира и поддържа човешки.

                              Тераното, когато е с изправна охладителна система, е трудно прегреваемо, независимо от условията, пуснатия климатик, колко стръмен е баира, колко е натъпкан багажника и т.н. При градско каране стрелката ми е дежурно на 3-4мм под средата. При педала до метала по магистралата (130-150км/ч) вдига най-много 5-6мм над средата, и то само на моменти. Обикновено се мота около средата или малко над нея.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X