Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да "оправя" возията на Патрола?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Как да "оправя" возията на Патрола?

    А защо не купиш 4 нови оригинални пружини, заедно с 4 амортесьора /пак Нисански/ ? Този пружинен джип не е създаден заводски, за да друса, последствие от "модификации" е това явление..
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #17
      От: Как да "оправя" возията на Патрола?

      Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
      А защо не купиш 4 нови оригинални пружини, заедно с 4 амортесьора /пак Нисански/ ? Този пружинен джип не е създаден заводски, за да друса, последствие от "модификации" е това явление..
      Щото ще са по-скъпи от Каяба или Кони, а едва ли по-добри.
      Конито в България е на по-добра цена от всякъде.
      Е, ако ги няма в наличност се чака малко, но пък са с две години гаранция.

      Пружините ако са някакъв мунинг, също са проблем,
      не случайно всички роверисти си имат по един чисто нов жълт комплект в мазето или склада.
      На няколко мои познати им го казах, ама нали не могат да ми кажат марката на джипа, и не ме послушаха, та си взеха.
      Сега и те са колекционери.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #18
        От: Как да "оправя" возията на Патрола?

        Благодаря на всички отзовали се по темата. От част от съветите няма как да се възползвам, като например да си купя ново оригинално окачване на Нисан или друго ново марково окачване, защото за тия пари бих купил на жената едно Рено, да си и вози меко. Да ама на тоя етап две коли ми идват в повече. Заради това си продадох и Импрезата. Тя возеше меко.
        Гумите са ми 31-ци. Още утре ще ги спадна до 1,8атм. но това надали ще промени нещо съществено.
        Реалният въпрос е, когато една кола друса виновни за това са пружините или амортисьорите? Склонен съм да се доверя на колегите посъветвали ме да разкарам газовото Монро отпред. Но пружините Ему наистина са по-дебели от оригиналните и вероятно доста по-корави. Не са ли те всъщност проблема? Или комбинацията пружини-амортисьри е индивидуална? Колкото до целите мостове не е в тях проблема, защото съм се возил на Рейндж Ровър Класик, който беше по дърт от моя джип и возеше като лодка, а пак е на цели мостове и на пружини.
        Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

        Коментар


        • #19
          От: Как да "оправя" возията на Патрола?

          Решението е ,обикновени aмортесьори и по леки гуми .При моятa Фронтерa ДБ с ресори отзaд.и торсьони отпред нещaтa се успaхa с едни Дуелерки зa лятото ,които кaрaм и по Бaлкaнa ,возиятa е коренно рaзличнa от предишните КуМо с които возеше с комфортa нa булдозер,зa зимaтa съм с AТ Гудрич те сa добре кaто возия.
          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

          Коментар


          • #20
            От: Как да "оправя" возията на Патрола?

            Човека е с органичен бюджет и ултиматум от съпругата. ....а на бас че скоро ще продаде Патрола!
            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

            Коментар


            • #21
              От: Как да "оправя" возията на Патрола?

              Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
              Благодаря на всички отзовали се по темата. От част от съветите няма как да се възползвам, като например да си купя ново оригинално окачване на Нисан или друго ново марково окачване, защото за тия пари бих купил на жената едно Рено, да си и вози меко. Да ама на тоя етап две коли ми идват в повече. Заради това си продадох и Импрезата. Тя возеше меко.
              Гумите са ми 31-ци. Още утре ще ги спадна до 1,8атм. но това надали ще промени нещо съществено.
              Реалният въпрос е, когато една кола друса виновни за това са пружините или амортисьорите? Склонен съм да се доверя на колегите посъветвали ме да разкарам газовото Монро отпред. Но пружините Ему наистина са по-дебели от оригиналните и вероятно доста по-корави. Не са ли те всъщност проблема? Или комбинацията пружини-амортисьри е индивидуална? Колкото до целите мостове не е в тях проблема, защото съм се возил на Рейндж Ровър Класик, който беше по дърт от моя джип и возеше като лодка, а пак е на цели мостове и на пружини.
              Ако си до 2.2т с 1.8 става, но ако си 2.4т по-скоро 2, но не повече с този размер гуми.
              Ако масата не ти е разпределена 50/50 трябва да се съобразиш и с това.
              С изкъртен манометър в измислена гумаджийница няма да стане, дори и да ти разправят, че е верен.
              Само с хубав, нов, проверен и калиброван.
              За бензиностанции забравяш.

              За другото, кратката версия на готово:
              Дългоходови меки пружини с корави двутръбни амортесьори.
              Марки по твой избор, но с трици маймуни не се ловят,
              ма като си взимал Нисан (пък и за всичко що е джип), би трябвало да си наясно.

              Друг вариант е, в името на семейното щастие,
              удобни маратонки и газ, ма зависи и от дестинацията.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • #22
                От: Как да "оправя" возията на Патрола?

                Някой може ли да даде препратка към статии или теми откъдето да се запозная с различните видове и конструкций амортисьори, защото понастоящем не съм съвсем наясно какво се слага заводски на джипа, какво е това газово Монро дето съм му го турил, кажи речи по случайност и какви са тези двутръбни амортисьори дето сега трябва да му сложа. Знам че, майката му е ровене и четене, но все пак ако някой може да пусне линк, ще ми спести време. Благодаря предварително.
                Пък, дали ще продам Патрола или не, времето ще покаже... Ама аз не бих се хванал на бас на повече от галонче бира...
                Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

                Коментар


                • #23
                  От: Как да "оправя" возията на Патрола?

                  Прочети тази тема, ще ти е полезна.

                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...ghlight=Kayaba
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #24
                    От: Как да "оправя" возията на Патрола?

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Джип 2 тона и кусур, на рама, и с цели мостове, и да не друса...
                    Може, но с цената на многохилядна инвестиция с неясен резултат.
                    Каквото и да сториш-патрола ще си друса(поне за жената де), и няма оправия.Те джиповете не са мислени за комфортно возене на дълъг път. Другаде им е силната страна.

                    Има два варианта-или се сдобиваш с лека кола за да е комфортно на половинката, или и казваш, че е голямо гевезе, и ако те иска-да свиква с возията на патрула, и да те приеме такъв какъвто си.
                    Аз що се оставих с моята-щото тя иска ремонт на банята, а аз ремонт на Франко...
                    Така, че или играеш по свирката на жената, или я отсвирваш.
                    Решението е твое.

                    А патрола няма да го накараш да вози като хидравличен ситроен, ако ще и гъза си да скъсаш.

                    Та решението е твое.
                    Кооольооооо, ти карал ли си Патрол въобще с оригинално окачване и гуми , аз съм имал такъв съвсем скоро и мога да кажа, че си вози съвсем прилично и вървеше също така.
                    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                    Коментар


                    • #25
                      От: Как да "оправя" возията на Патрола?

                      Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
                      ...Склонен съм да се доверя на колегите посъветвали ме да разкарам газовото Монро отпред. Но пружините Ему наистина са по-дебели от оригиналните и вероятно доста по-корави. Не са ли те всъщност проблема? ...
                      Напълно е възможно и пружините да не са подходящи. Тунинговите пружини се предлагат в различни варианти, предназначени за различно натоварване. Ако на джипа са сложени пружини, позволяващи по-голям товар, при липсата на такъв ще си друса като стой та гледай.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Как да "оправя" возията на Патрола?

                        Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
                        ...От част от съветите няма как да се възползвам, като например да си купя ново оригинално окачване на Нисан ...
                        Лошо тогава, с методи проба-грешка ще ти излезе по-скъпо и безрезултатно. Хората, които са създрали тази кола, са измислили и окачването ѝ...
                        0899 шест5313нула
                        За всекиго по нещо

                        Коментар


                        • #27
                          От: Как да "оправя" возията на Патрола?

                          Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
                          Кооольооооо, ти карал ли си Патрол въобще с оригинално окачване и гуми , аз съм имал такъв съвсем скоро и мога да кажа, че си вози съвсем прилично и вървеше също така.
                          Кольо не знам, ма аз съм и то повече от един. Еми не мега хипер ултра върха на сладоледа.


                          Та вкратце - като лека кола няма да почне да вози. Дървено си е. Естествено, ако се оправят някои неща по окачването ще се подобри возията. Това дали ще задоволи булката е съвсем отделна тема.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #28
                            От: Как да "оправя" возията на Патрола?

                            Не гaзови,a обикновени aмортесьори и по -меки гуметa ,може дa сa си с вaляков рaзмер ,не пречи.Возиятa ще е сто пъти по добрa .Фронтерaтa е с по дървено окaчвaне от Пaтрулa ,къде сa пружини,къде торсьони и ресьори.
                            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Как да "оправя" возията на Патрола?

                              Като най ниско бюджетно решение да ти дам за една седмица късата 260тка ,повози половинката ...като се качи след това в ГРа ще и се стори ,че се вози в Кадилак Елдорадо!
                              Дългата база с заводското окачване не е толкова зле от към возия , газови амортисьори и на лек автомобил втърдяват возията ,както и 0,3-0,4 разлика в налягането на гумите.
                              "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                              Кольо.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Как да "оправя" возията на Патрола?

                                Не се мъчи не стават тия патроли ела да ти дам една лека кола да се мъча азе
                                088455338две
                                "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
                                Джамбазов 2010г..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X