Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматик при Патрол и като цяло при Нисан. Въпрос!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Автоматик при Патрол и като цяло при Нисан. Въпрос!

    Здравейте, харесал съм си един Патрол в Германия.
    Добро попадение според мен, от баш Немец, добре описващ камиончето си с историята му.
    GR 3.0 2002-ра година на 220 000км. Реални. Немеца е познат на познат на познат...та верно си е инфото.

    Та въпроса ми как се представят Автоматичните скоростни кутии при Нисан Патрол при правилно обслужване и сравнително правилна експлоатация при километри и години над 220 000 и 2002-ра? Чупят ли се, какво се чупи, защо се чупи и къде се ремонтират ако някой е патил?

    Ако имате информация не за Патрол а за друг модел с такава кутия моля споделете мнение.

  • #2
    От: Автоматик при Патрол и като цяло при Нисан. Въпрос!

    С една дума - дуракоусточива . Достатъчно здрава е и ако джипа е на толкова километри реално, няма какво да те притеснява.
    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

    Коментар


    • #3
      От: Автоматик при Патрол и като цяло при Нисан. Въпрос!

      Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
      С една дума - дуракоусточива . Достатъчно здрава е и ако джипа е на толкова километри реално, няма какво да те притеснява.
      Абе....отивай да ми правиш моя нисан, стига си седял по форумите

      Коментар


      • #4
        От: Автоматик при Патрол и като цяло при Нисан. Въпрос!

        Проблема на тоя патрол не са скоростите, а това дето ги върти.

        Знам че скоростите не са проблемен или кекав възел. Ама не знам в България кой ги прави.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Автоматик при Патрол и като цяло при Нисан. Въпрос!

          Това дето го върти не е толкова лошо, колкото се говори. От вече няколко направени такива мотори и доста разглобени причината винаги е била заради зле свършена или неправилно свършена работа. На последния такъв мотор, който правих- два пъти преди това му бяха правили основен ремонт и как го изкарат блокира. Блокира, защото някой навил по-дълъг болт в предния край на картера точно под маслената помпа и е спукал корпуса и, а пък за по-лесно бяха откачили и лампата за маслото, защото явно е светила на ниски обороти, с което са решили че проблема е решен . В крайна сметка клиента се е видял в чудо- два пъти купува някакви ремонтни бутала(за този мотор ремонтни бутала не се предлагат от Нисан) и набиват ризи(пак глупост). На този мотор, като се изолира ЕГР-а и се изхвърли катализатора си върви доста прилично и разхода му за такъв параход е отличен. Ето и снимка на маслената помпа:
          Прикачени файлове
          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

          Коментар


          • #6
            От: Автоматик при Патрол и като цяло при Нисан. Въпрос!

            Потвърждавам ! 2.8 тд е страхотен мотор с достатъчно мощност за GR .Имаме 2 такива в групата ,единия е 35-ци Силвърстоун .е няма умаляване .Естествено ЕГР изхвърлен ,гориво и въздух коригирани.
            По темата да кажа ,даже и в по хард разходки автомата за мен е чудесен избор
            РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

            0895шест29410 .

            Коментар


            • #7
              От: Автоматик при Патрол и като цяло при Нисан. Въпрос!

              Младежа обаче пита за 3.0
              Автоматите всъщност са два, единия е кекав.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #8
                От: Автоматик при Патрол и като цяло при Нисан. Въпрос!

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Младежа обаче пита за 3.0
                Автоматите всъщност са два, единия е кекав.
                Имам номер на рама, JN1TFSY61UO100706 може ли да се провери с кой автомат е?

                Относно по горните мнения...харесват ми, но смятам че леко се отклонявате от въпросите ми. Дали 2.8 дали 3, дали ЕГР-и и др теми...за тях после.
                Темата е Автомат и ремонтите му.

                Коментар


                • #9
                  От: Автоматик при Патрол и като цяло при Нисан. Въпрос!

                  Първоначално публикуван от dj_nako Преглед на мнение
                  Имам номер на рама, JN1TFSY61UO100706 може ли да се провери с кой автомат е?

                  Относно по горните мнения...харесват ми, но смятам че леко се отклонявате от въпросите ми. Дали 2.8 дали 3, дали ЕГР-и и др теми...за тях после.
                  Темата е Автомат и ремонтите му.


                  Карам 3.0 автомат. На 230 000 км. е , никакав проблем с автомата и двигателя. Това е наи здравя автомат от всички джипове,вземаи с автомат ,защото до ниякаква степен пази и двигателя, успех.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Автоматик при Патрол и като цяло при Нисан. Въпрос!

                    Опитах се да ти отговоря на съобщението ,но не ми позволи. Изписа ми,че кутияата със съобщения ти е пална и немога да ти пратя ново .

                    Коментар


                    • #11
                      От: Автоматик при Патрол и като цяло при Нисан. Въпрос!

                      Първоначално публикуван от dj_nako Преглед на мнение
                      Чупят ли се, какво се чупи, защо се чупи
                      Като изключим компютъра и датчиците които му казват как да работи, и като включим надеждата за "правилно обслужване и експлоатация", не е толкова до "чупене" колкото до "раздрънкване", в смисъл загуба на координация между отделните движещи компоненти. Вината е основно на задкормилното устройство (начин на шофиране тип "Бързи и яростни"), но успокоителното тук е че Патрулът не предразполага към такъв тип каране Евентуално причина за "раздрънкване" може да е навикът да се набиват рязко спирачки, което мачка тампоните дето държат всичко на място и постепенно двигателния момент тръгва да бута не накъдето трябва. Но пък това че набелязаният екземпляр е каран в Немско стопява и тези опасения (липсата на пешеходци които изневиделица решават да претичат през Цариградско шосе... ). Крайния резултат от "раздрънкването" е че идва момент в който кутията трябва да се разглоби, напасва и (евентуално) да се сглоби отново, което е сръткава часовникарска работа, евентуално ако се смени някой чарк започва да става равностойно на цената на автомобила. Като километраж, някъде 250хил км е горната граница след което трябва да се чувстваш особено късметлия.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Автоматик при Патрол и като цяло при Нисан. Въпрос!

                        Аз карам 3.0д автомат 2001ва, превъртян, не си знае километрите... като го взех смених маслото и на автомата, и се държи супер засега. Според мен, и този както и много други автомати страдат единственно от душманско каране и неправилно сервизиране.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X