Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кормилен хебел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кормилен хебел

    Въпроса ми е за кормилния хебел на Патрол 160-260,така и така трябва да ремонтирам кормилните щанги на Патролчето много отдавна се замислям каква е ролята на този хебел и какво ще се случи ако го махна и си сложа една щанга от кормилната кутия директно на шенкела на главината,и на нея ухо за демфера
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160801_175622.jpg
Прегледи:1
Размер:139.0 КБ
ID:6118401Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160801_175636.jpg
Прегледи:1
Размер:143.3 КБ
ID:6118402
    "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
    Кольо.

  • #2
    От: Кормилен хебел

    Волана ще стане по твърд, ще блъска повече и евентуално ще върти на обратно (ама не помня на изуст как са щангите и за последното не съм сигурен)
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #3
      От: Кормилен хебел

      Няма да върти на обратно -само за това съм сигурен,а блъскането и твърдоста с друг демпфер дали няма да се излекува ???При 60-61 щангата е директно от кормилния шенкел на шенкела на главината,верно там моста други желаза го държат....Между другото тази (новата) щанга идва успоредна на моста и на другата кормилна щанга(тази между двете главини).
      "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
      Кольо.

      Коментар


      • #4
        От: Кормилен хебел

        Ако ме питаш - батисай една стара щанга и виж как е на живо. Иначе теории можем да развиваме много.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #5
          От: Кормилен хебел

          То е ясно че това е начина да разбера (проба-грешка),проблема е че трябва да батисам две ,и да не са толкова стари,шарнирите трябва да са здрави за да стане ясен филма.На ясно съм ,че в БГ едва ли някои го е правил ,но горе-долу исках да си изясня теорията.
          "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
          Кольо.

          Коментар


          • #6
            От: Кормилен хебел

            Ми аз на стария си Патрол съм го правил и не е имало проблеми. Забелязах че са качени ресорите върху моста и е преправен шенкела, така че действай смело. Тези промени се отразяват винаги на управлението, но при теб ще са едва доловими.
            0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

            Коментар


            • #7
              От: Кормилен хебел

              Ок разбрах те! Между другото управлението съм го дойскусорил и не е никак зле,а си мисля,че като ги докарам двете щанги максимално успоредни трябва да е още по добре.Ще направя щангата и ще пиша.
              "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
              Кольо.

              Коментар


              • #8
                От: Кормилен хебел

                Точно!
                0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                Коментар


                • #9
                  От: Кормилен хебел

                  Готова е щангата ,и леко тествана.Като начало ,волана е много малко по тежък ,но сцеплението към пътя е доста по добро,волана реагира много по точно и адекватно към неравностите ,като демфера още не съм го зачил .До 100 км/ч шими няма.Имах съмнение,че може да опира отдясно в шасито ,но доколкото успях да го поразчекна нямаше никакви проблеми .
                  Прикачени файлове
                  "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                  Кольо.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Кормилен хебел

                    Тая щанга в някой по голям коловоз, ще се скърши като солетка. Тоя реглаж е излишен според мене, щом накрайниците са регулируеми.
                    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                    Коментар


                    • #11
                      От: Кормилен хебел

                      Тази е пробна ,исках да видя как ще работи,ще правя нов хебел (този на главната)сега съм с уазков ,но стърчи нагоре и навътре от центъра на шенкела,ще ми трябва е по дълга щангата с около 6-7 см който няма как да ги извадя от накрайниците.Ползвал съм междуколесна от у60 а за винта по средата шестограм 24 ,идва доста нагоре над моста ,така че за по нормална употреба бива.Н о няма да е такава на финала,ще е цяла и по дебелостенна.
                      ПП.оказа се ,ччена у 60 междуколесната щанга е почти два пъти по тънкостенна тръбата от колкото на 160-260 , 3,5мм срещу 6мм,може би защото на ГР а е зад моста а на 160-260 отпред?
                      "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                      Кольо.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Кормилен хебел

                        Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
                        Тази е пробна ,исках да видя как ще работи,ще правя нов хебел (този на главната)сега съм с уазков ,но стърчи нагоре и навътре от центъра на шенкела,ще ми трябва е по дълга щангата с около 6-7 см който няма как да ги извадя от накрайниците.Ползвал съм междуколесна от у60 а за винта по средата шестограм 24 ,идва доста нагоре над моста ,така че за по нормална употреба бива.Н о няма да е такава на финала,ще е цяла и по дебелостенна.
                        ПП.оказа се ,ччена у 60 междуколесната щанга е почти два пъти по тънкостенна тръбата от колкото на 160-260 , 3,5мм срещу 6мм,може би защото на ГР а е зад моста а на 160-260 отпред?
                        Така съм съгласен.
                        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X