Въпроса ми е за кормилния хебел на Патрол 160-260,така и така трябва да ремонтирам кормилните щанги на Патролчето много отдавна се замислям каква е ролята на този хебел и какво ще се случи ако го махна и си сложа една щанга от кормилната кутия директно на шенкела на главината,и на нея ухо за демфера

Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кормилен хебел
Свий
X
-
От: Кормилен хебел
Волана ще стане по твърд, ще блъска повече и евентуално ще върти на обратно (ама не помня на изуст как са щангите и за последното не съм сигурен)И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
-
От: Кормилен хебел
Няма да върти на обратно -само за това съм сигурен,а блъскането и твърдоста с друг демпфер дали няма да се излекува ???При 60-61 щангата е директно от кормилния шенкел на шенкела на главината,верно там моста други желаза го държат....Между другото тази (новата) щанга идва успоредна на моста и на другата кормилна щанга(тази между двете главини)."Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
-
От: Кормилен хебел
Ако ме питаш - батисай една стара щанга и виж как е на живо. Иначе теории можем да развиваме много.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Кормилен хебел
То е ясно че това е начина да разбера (проба-грешка),проблема е че трябва да батисам две ,и да не са толкова стари,шарнирите трябва да са здрави за да стане ясен филма.На ясно съм ,че в БГ едва ли някои го е правил ,но горе-долу исках да си изясня теорията."Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
-
От: Кормилен хебел
Ми аз на стария си Патрол съм го правил и не е имало проблеми. Забелязах че са качени ресорите върху моста и е преправен шенкела, така че действай смело. Тези промени се отразяват винаги на управлението, но при теб ще са едва доловими.0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"
Коментар
-
От: Кормилен хебел
Ок разбрах те! Между другото управлението съм го дойскусорил и не е никак зле,а си мисля,че като ги докарам двете щанги максимално успоредни трябва да е още по добре.Ще направя щангата и ще пиша."Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
-
От: Кормилен хебел
Готова е щангата ,и леко тествана.Като начало ,волана е много малко по тежък ,но сцеплението към пътя е доста по добро,волана реагира много по точно и адекватно към неравностите ,като демфера още не съм го зачил .До 100 км/ч шими няма.Имах съмнение,че може да опира отдясно в шасито ,но доколкото успях да го поразчекна нямаше никакви проблеми ."Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
-
От: Кормилен хебел
Тази е пробна ,исках да видя как ще работи,ще правя нов хебел (този на главната)сега съм с уазков ,но стърчи нагоре и навътре от центъра на шенкела,ще ми трябва е по дълга щангата с около 6-7 см който няма как да ги извадя от накрайниците.Ползвал съм междуколесна от у60 а за винта по средата шестограм 24 ,идва доста нагоре над моста ,така че за по нормална употреба бива.Н о няма да е такава на финала,ще е цяла и по дебелостенна.
ПП.оказа се ,ччена у 60 междуколесната щанга е почти два пъти по тънкостенна тръбата от колкото на 160-260 , 3,5мм срещу 6мм,може би защото на ГР а е зад моста а на 160-260 отпред?"Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
-
От: Кормилен хебел
Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнениеТази е пробна ,исках да видя как ще работи,ще правя нов хебел (този на главната)сега съм с уазков ,но стърчи нагоре и навътре от центъра на шенкела,ще ми трябва е по дълга щангата с около 6-7 см който няма как да ги извадя от накрайниците.Ползвал съм междуколесна от у60 а за винта по средата шестограм 24 ,идва доста нагоре над моста ,така че за по нормална употреба бива.Н о няма да е такава на финала,ще е цяла и по дебелостенна.
ПП.оказа се ,ччена у 60 междуколесната щанга е почти два пъти по тънкостенна тръбата от колкото на 160-260 , 3,5мм срещу 6мм,може би защото на ГР а е зад моста а на 160-260 отпред?0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар