Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разглобяване карета на Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Разглобяване карета на Терано 2

    Здравейте колеги, днес смених маншоните на каретата, по-точно: свалих полуоските, убих едното каре от бой, не можах да отделя външното каре от полуоската и ги занесох при Жан да ми сменят маншоните. Та въпроса ми е: Има ли някакъв пиниз ( чалъм) за отделянето на карето от полуоската? Някой друг сблъсквал ли се е с този проблем и как се е справял?

  • #2
    От: Разглобяване карета на Терано 2

    Не знам как е точно при Тераното,но обикновено тази връзка я държи скоба!

    Коментар


    • #3
      От: Разглобяване карета на Терано 2

      Външното е на скрита зегерка и се избива, на вътрешното му се отваря капака откъм "гърба" и зегерката се маха с клещи.

      2 пъти съм вършил тая операция абсолютно безгрижно. Полуоската се стяга на менгеме, някой държи външната част да не изпадне при ударите, или просто тодолу се подлага дътрвено сандъче, в което да падне, и през месингово или бронзово (по-добре) блокче се чука вътрешната част на външното каре с достатъчно голям чук (примерно килограм). Най-много на второто чукване излиза.

      Вкарването обратно е малко по-интересно, защото трябва да накараш зегерката да влезе на мястото си, но пак нищо твърде трудно.

      След махането, външното каре е и разглобяемо (външна част, вътрешна част, сепаратор и сачми), вътрешното не - може само да се изкара трипода от външната част през "гърба" и.

      Неприятна и мърлява работа е - има доста грес там и става пълно мазало.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        От: Разглобяване карета на Терано 2

        [QUOTE=sparkybg;2991770]

        Полуоската се стяга на менгеме, някой държи външната част да не изпадне при ударите, или просто тодолу се подлага дътрвено сандъче, в което да падне, и през месингово или бронзово (по-добре) блокче се чука вътрешната част на външното каре с достатъчно голям чук (примерно килограм).


        Общо взето и аз така се пробвах, полуоската стегната в менгеме, чук около 1гк., даже подбих тялото на карето. Отчитам като грешка липсата на месингова или др. подложка, даже пробвах и с два чука, единия с острата част в основата и бой с др. по него. Дано не ми се налага да ги свалям скоро, но ако се стигне до там ще пробвам и с подложка.
        Благодаря на sparku за предварителния съвет за смяна на всички маншони, че както каза, това е доста мърлява работа, бих добавил и тежка. Благодаря за съветите и споделения опит.

        Коментар


        • #5
          От: Разглобяване карета на Терано 2

          Е, чак пък тежка....

          ...и, ако си взел маншони от Japanparts или Jakoparts, да знаеш че след няколко месеца пак ще ги сменяш. Невероятен боклук!
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            От: Разглобяване карета на Терано 2

            Първоначално публикуван от r3fon Преглед на мнение
            свалих полуоските, убих едното каре от бой...Има ли някакъв пиниз ( чалъм) за отделянето на карето от полуоската?
            Следващия път , ако свалиш полуоската , разглоби вътрешното каре , демонтирай трипода ( Спарки го обясни ) и си сменявай маншоните на воля.
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #7
              От: Разглобяване карета на Терано 2

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Е, чак пък тежка....

              ...и, ако си взел маншони от Japanparts или Jakoparts, да знаеш че след няколко месеца пак ще ги сменяш. Невероятен боклук!

              От Patrol Fen, знаеш по съвети от кой!

              Коментар


              • #8
                От: Разглобяване карета на Терано 2

                Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                Следващия път , ако свалиш полуоската , разглоби вътрешното каре , демонтирай трипода ( Спарки го обясни ) и си сменявай маншоните на воля.
                И това е вариант. Но принципно не би трябвало да има грижи с изваждането на външното. Аз го хлопвам даже през маншона и пак пада. Това преди примерно 2 години, тоест на 16 годишен автомобил, дето там откак е излязал от завода не е пипано. А и много лесно и хубаво се мие когато е разглобено на кванти, което си е необходимост ако стария маншон е бил скъсан, а не само напукан.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Разглобяване карета на Терано 2

                  Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                  Следващия път , ако свалиш полуоската , разглоби вътрешното каре , демонтирай трипода ( Спарки го обясни ) и си сменявай маншоните на воля.
                  Това е най верния вариант ,на всяко 2-ро не искат да излизат външните карета.Убивал съм ги с бой не помага.Имам и скоба специялна за тая работа ,троши ги и не излизат
                  РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

                  0895шест29410 .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Разглобяване карета на Терано 2

                    Ми не знам - моите полуоски са разглобявани 2 пъти, разглобявал съм и още 2 комплекта, купени от морга. Нула проблем. Но всичките бяха с оригинални карета. Каква е хавата с неоригинални нямам идея - канал за зегерката дето не е в норма или прекалено стегнати шлици биха направили такова чудо. Или ръждясали, ама тогава карето така или иначе е за боклука.

                    ...или гъзоръки майстори, сменяли ги предния път. Ако например са разтягали зегерката за да е по-стегната - ето ти беля.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Разглобяване карета на Терано 2

                      Аз съм сменял каре по същата процудера както обясни спарки и оригинално съм свалял и неоригинално с бой. Даже на първата смяна бяхме забравили да сложим зегерката и карето на първия завой падна.
                      Пробвай да чукаш в двете посоки, ако има ръжда или някаква струшка да улаби.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Разглобяване карета на Терано 2

                        Ако маншоните са били скъсани и е карано доста така ( демек каретата са дали фира ), се разглабя лесно - ъглошайфа , чука , пръска се на 2 карето , слагаш новото и готово . А иначе мисля , че ако се придържа карето и леко се опъва в посока на излизане и се нанесат няколко леки удара ( без да се отпуска опъна ) на 3-4 места , които да свият зегерката , би трябвало да излезе после лесно . При много силни удари зегерката се деформира , криви / чупи и се закеркенечва вътре .

                        Коментар


                        • #13
                          От: Разглобяване карета на Терано 2

                          Здравейте,

                          Моите външни ги извадих без да демонтирам полуоските от скоростите, само на крик вдигнах и разкачих главината. Интересно - едната страна излезе с едно единствено почукване, от другата страна бих по него може би около 2 часа. Впоследствие самата зегерка на тази страна, която трудно излезе - като я огледах беше някак деформирана. Наложи се да купя нова ( с все още един маншон - не намерих отделно да се продава). Определено се изнервих, дори на моменти мислех да се откажа, но се получи.

                          Поздрави!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Разглобяване карета на Терано 2

                            Ти хубаво нищо не си махал, ама така разбиваш лагерчетата на трипода в другото каре - външните им пръстени и игличките. И ограничителите за излизането на трипода напред. Имал си да свалиш едни 6 болта 8-ца, които ако никога не са махани се отвиват абсолютно безгрижно, защото навсякъде е слаган уплътнител за резби и ръжда по резбите няма.

                            ...не че твърдя че нещо си повредил - вътрешното каре не е чак толкоз кекаво, но аз винаги когато е възможно избягвам максимално такива думкания по работни детайли, съдържащи някаква форма на лагери в себе си.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Разглобяване карета на Терано 2

                              Хем с малкото болче на карето слагам пристягам с ключа при натегнато положение с малкото чукче бам и изпада че джипа няма резба на карето яка иначе ги пера с гаиковерта

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0125.jpg
Прегледи:1
Размер:129.3 КБ
ID:5719527

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X