Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Днес направих оглед на Nissan...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Днес направих оглед на Nissan...

    Здравейте, колеги! Хрумна ми една интересна идея за подраздел на форума или за отделна тема във всеки подраздел на "Дискусии по марки".

    Идеята е следната: в тази тема да се пускат предимно мнения относно автомобили, на които потребители от форума са направили оглед и искат да напишат впечатленията си от този конкретен автомобил, което би било в полза за купувач от друг град. Тъй като линкове към сайтове за обави на автомобили са забранени, ще е добре да се пускат снимки и координати.

    Пример: ако някой колега от форума се намира в Пловдив, но иска да огледа някой автомобил от Бургас и няма възможност, то нека да напише един пост в темата с марката и модела на автомобила (може и снимки), който иска да бъде огледан, както и координати на собственика и ако се намери колега, който може да направи огледа в Бургас, може да направи това и после да напише мнението си за конкретния автомобил, който е видял. И така отново и отново.

    Днес с колегата от форума GEORGI Y60 ще отидем да огледаме един Nissan Patrol от Варна, черен мат с цена из сайтовете от 7777 лв. След това ще напиша какви са ни впечатленията за конкретния екземпляр.

    Темата я пускам с цел да е от полза на всеки, който иска да си купи автомобил от друг град, но няма възможност да отиде за един ден да си направи огледа. Или ако си е набелязал няколко автомобила, но в различни точки на България. Надявам се темата да бъде полезна на много хора и също така да се разрастне из другите подраздели на "Дискусии по марки", като във всеки подраздел бъде пусната отделна тема за конкретната марка.

    Благодаря!

  • #2
    От: Днес направих оглед на Nissan...

    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=4739
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      От: Днес направих оглед на Nissan...

      Извинявам се. Не съм я видял в търсачката. Темата може да се изтрие.

      Коментар


      • #4
        От: Днес направих оглед на Nissan...

        Тъй като темата явно няма да е в насоката, която е заложена в първия пост, то нека я направим в малко по-различна насока. Тъй като търся да закупя Nissan Patrol Y61 2.8 TD дълга база около 2000 година, направих оглед на един от Варна, един от Бургас и един от София. Варненския нямах възможност да го покарам, но преди да му направя огледа го бяха палили нарочно, не знам защо и на топъл двигател му се крият малко проблемите, а и беше почнал да гние вече, но това не е толкова интересно.

        В края на миналата седмица направих оглед на бургаския патрул. Първоначално на външен вид изглежда лъскав, но купето беше кърпено. Рамата лека полека беше почнала да ръждясва. Не видях нещо гнило, но видях, че някои детайли по рамата от ръждата се бяха откъснали. Двигателят първоначално лесно запали, но след няколко километра каране и след това гасене и повторно палене, по-трудно запали. Също така усетих, че няма никакво ускорение. Натискам му педала на газта и чак след една секунда реагира двигателя да започне да ускорява. Също така от щеката хвърляше масло, като същевременно излизаха изгорели газове, които изгорели газове излизаха и през капачката на двигателя. Компресора на климатика се включва, но не работи климатика. Явно или няма фреон или нещо друго. Не знам, дали климатиците са им слаби места на патрулите. Като цяло не ми хареса.

        Относно софийския патрул. От първи собственик е на 400 000 км. Имаше ръжди по купето, както и изгнило в задната част на рамата. Отново изгорели газове от щеката и капачката за маслото, климатика също не работеше. Обаче забелязах, че на предно дясно колело има масло между двата кълбовидни елемента, които се трият при завиване (за съжаление не знам как се нарича, затова го обяснявам така, прилича на кълбо, около което се върти колелото). Също така имаше и маслко по кулера. По-добре вървеше от бургаския патрул, но хода на педала на газта му беше доста малък. Също така ламаринката от горната страна на предните пружини беше така изгнила, че е на ръба да падне. И този не ми хареса.

        Та имам няколко въпроса:

        1. Чувал съм, че патрулите гният в задната част на рамата. При оглед гледам навсякъде да огледам, но без канал е трудна работа. Имат ли и други слаби места относно ръждата?
        2. При проблем с гарнитурата на главата или при спукана глава да очаквам ли да надува маркучите на охладителната система или да търси белези за тези проблеми по други начини?
        3. Слаби места ли са климатиците на патрулите?
        4. Също така имат ли ясно изразени проблеми с ГНП-то и с педала на газта?

        За момента за тези въпроси се сещам. Извинявам се за все още беглите ми познания относно патрулите, но все още навлизам в тази област. Благодаря!

        Коментар


        • #5
          От: Днес направих оглед на Nissan...

          Здравейте.
          Мога ли да разчитам на някой колега Терановодец да прегледа едно Терано днес в София.Тераното е дълга база 3,0 дизел с т.н проблемен мотор та ми е ще някой по-грамотен в тази насока да го погледне.Намира се на бул.Овча Купел №63 в автосалон.
          Благодаря предварително
          Пускам питането тук,разчитайки на колеги от нашия раздел,тъй като в цитираната по-горе тема никой не ме отразява,а уж е за да си помагаме.
          "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
          0878739299

          Коментар


          • #6
            От: Днес направих оглед на Nissan...

            Благодаря,свърших си работата,моля никой да не се ангажира
            "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
            0878739299

            Коментар


            • #7
              От: Днес направих оглед на Nissan...

              Ако въпросното терано е било с проблемен двигател досега щеше да е патасало.Имаше нещо че моделите zd30ddti с проблем със смазването били с по къса щека за проверка на маслото но не съм сигурен дали беше за този двигател. Мойто терано с този мотор е с доста дълга щека и досега не съм виждал такъв двигател с по къса от моята.
              Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

              Коментар


              • #8
                От: Днес направих оглед на Nissan...

                Първоначално публикуван от nissan_1978 Преглед на мнение
                .............Имаше нещо че моделите zd30ddti с проблем със смазването били с по къса щека за проверка .................
                Не с по къса а с по дълга и събираха по малко масло. 8,6л трябва да събира.

                Коментар


                • #9
                  От: Днес направих оглед на Nissan...

                  Да има нещо такова.А моя събира около 7.5 онзи ден го сменявах.Карам го от 2008.Сега е на 161 000 км. и нищо му няма а го взех на около 50-60 000 км. 2002 година е.Та чудя се дали не са имали някаква сервизна акция навремето както с Исузу Трупър 3.0 ДТИ.Че е очевидно че моето Терано е от тези години когато мотора е бил дефектен.
                  Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Днес направих оглед на Nissan...

                    Няколко пъти съм го писал , но хайде пак! Имаше си сервизна акция със смяна на щека ,клапан и един маркуч на картерната вентилация. И пооне до 2004г Терано с гръмнал мотор нямаше,явно на Тераното издържа , всички сменени ДВГ-та все на Патрол бяха.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Днес направих оглед на Nissan...

                      И аз така знам че проблема е по-присъщ за патрол.Благодаря за инфото.
                      Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X