Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Турбо, рециклирано или втора ръка?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Турбо, рециклирано или втора ръка?

    Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
    Може би тъп въпрос, защо да откачам вакуума на дроселовата клапа? Да не би тя да има участие, съответно да се затваря, само когато постъпват газове от ЕГР-а и в останалото време да е просто един преход от кулера към колектора без реално участие в горивния процес?
    Ми тая клапа е там заради EGR-а. Моя няма EGR, няма и клапа. Едно че на дизел клапа не му трябва (управлява се само чрез количеството гориво и момента на впръскване) и второ че ако при наличие на EGR не му сложиш клапа дето да направи вакуум във входящия колектор, няма да иска да смуче изгорели газове.

    На мястото на клапата имам прост фланец с кръгло вътртещно сечение. Можеш да си набавиш такъв от морга и изобщо да отстраниш клапата.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      От: Турбо, рециклирано или втора ръка?

      Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
      ...
      Иначе турбото избрах да го рециклирам в Турбос Хют, според сайта на Гарет са официален представител за България. Понеже жена ми го занесе в техния офис, каза че вече имало оставени двайсетина турбини...т.е. имат сериозен оборот.

      Оставено е вчера следобяд, днес сутринта ми се обадиха да ми кажат какви са пораженията и какво ще струва...масрафа беше около 540лв за една камара помляни чарколяци. Аз избрах направо цяла нова средна част за 620 + комплект гарнитури за 25 кинта. Утре уж ще е готова.
      При тях си има работа, защото поддържат и доста по-големи турбини от гарета на терано. Не случайно фургоните на работилницата са някъде измежду камарите камиони
      Като казваш "комплект гарнитури", инструктирай жената (ако тя ще го прибира), да се увери, че са ти дали гарнитурката на маслената магистрала. Тя май не им влиза в комплекта. На мен ми я подариха, но трябваше да се разкарам специално заради нея, а по стандартните магазини не можах да я намеря.

      Коментар


      • #48
        От: Турбо, рециклирано или втора ръка?

        При мен гарнитура има на тръбата за обратното масло, за там я има в комплекта. За входа на маслото при мен са само медни дифтунги, и тях ги има

        Днес взехме турбото, на външен вид е като ново. Песъкоструена е топлата част и всичко е боядисано, дори актуатора и лостчето му, маркучът и скобите са нови. Отделно в плик са ми върнали всички сменени части барабар с болтовете и шайбите. Аз лично съм с добри впечатления от фирмата, дано и кертриджа се окаже читав.

        Има брошура с 12 точки предписания при инсталацията. Една от тях гласи двигателя да се развърти на стартер без да запали. Някакъв съвет как най-лесно и елегантно да стане? Някой бушон може би, но кой?

        Коментар


        • #49
          От: Турбо, рециклирано или втора ръка?

          Не бущон, а букса. Буксата за горивото на помпата. Виж в сервизното коя беше, в раздела "engine mechanical", където е описана процедурата по мерене на компресия.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #50
            От: Турбо, рециклирано или втора ръка?

            Благодаря за насоката! Поне в моето ръководство се оказа един предпазител.

            Сглобих всичко, това което ми прави впечатление, че пак чувам турбото как свисти като дам газ. Не че това е показателно, но на другата ми турбодизелова кола не го чувам. При вас как е?

            Другото странно е, че в бързината съм забравил да закача дебитомера. В интерес на истината не съм забелязал да е изключително спъната колата....вярно, че не я бях карал от месец, но чак толкова да съм забравил как върви...вдигнах 120 км/ч дори. Това възможно ли е?

            Още по-странното е, че нищо не светеше по таблото като грешка, а светна чека чак като закачих дебитомера. Не изключвам това да е странна случайност и всъщност да се дължи на нещо друго.

            Коментар


            • #51
              От: Турбо, рециклирано или втора ръка?

              На терано като моето (10.1998, Bosch) няма абсолютно никакъв начин да не разбереш че си с откачен дебитомер. Първо. лампата светва веднага, и второ - върви все едно е с 20 коня двигател. Абсурдно е и да вдигнеш 120. Но от приказки на тоя или оня знам че различните модификации през годините се държат по различен начин.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #52
                От: Турбо, рециклирано или втора ръка?

                Странна работа....

                А твоето турбо чуваш ли го като настъпиш педала? Нещо почва да ме гони параноята, че съм забравил и друго освен дебитомера

                Коментар


                • #53
                  От: Турбо, рециклирано или втора ръка?

                  Когато кюнците ми бяха в ред - почти никак. Тоест - чуваше се на пълна газ едва доловимо на фона на останалите шумове в колата при въпросната пълна газ. Сега ми свистят кюнците почти като турбо и чакам да се позакрепи времето за да ги сменя - BOSAL-а, който сложих, излезе ужасно дрЪво! Първото парче (между двугателя и първото гърне) свисти, а последното парче (от последното гърне до отзад) - свиреше, та се принудих да си кърпя оригиналното задно парче, та да спре да свири.

                  Сега съм приготвил от отпред до отзад няк'ви полски - ще видим и те колко струват. Но задната част на bosal-а определено не е за дизел (прекалено тясна е тръбата, затова свири), а в предната верятно вътре има някоя "капа", ама и това ще го изследвам - вече имам камерка. От никъде не изпуска, диаметъра е същия като на оригинала, обаче свири все едно турбото е взело-дало, а то е перфектно.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Турбо, рециклирано или втора ръка?

                    Еми ще карам пък божа работа

                    Благодаря на всички за съветите и най-вече на Спарки за детайлните упътвания, дано в бъдеще на някого помогне темата!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Турбо, рециклирано или втора ръка?

                      Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
                      Странна работа....

                      А твоето турбо чуваш ли го като настъпиш педала? Нещо почва да ме гони параноята, че съм забравил и друго освен дебитомера
                      Турбото ако е наред не трябва да се чува. Почва да посвирва когато от луфт почне леко да опира в корпуса на охлюва. Моето турбо след рециклирането си беше абсолютно безшумно, 70000 км по-късно карано на налягане 1.6 бара с пикове до 2,5 бара(когато се спече геометрията от много градско каране) свири отново.
                      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                      Ford Fiesta 1.4 Tdci

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X