Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За патрол Y61 3.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За патрол Y61 3.0

    Толкова ли са чупливи тези патроли, гледам цените им ниски.
    Замислил съм да се метна на един такъв 3 дизел.

    Освен драми с помпата за високо налягане други скъпи ядове има ли инжектори и други.

    Мостовете и трансмисията здрави ли са като на Y60, ще го използвам за разходки и средно

    хард изпълнения, но искам стабилна машина.

    Колко върви читав лифт кит амортисьори и пружини, като цяло частите как са.

    За преди фейслифта става въпрос.
    Последно но не по приоритет как са с ръждата.

    Четох де що намерих ама е постна информацията народа ги кара по асфалт главно.
    Land Rover Discovery
    Където е текло пак ще тече ...

  • #2
    От: За патрол Y61 3.0

    Частите са скъпи, дори и втора употреба, съединителя с маховика например е - 4-5000лв , аз лично бих заложил на 2,8, но не съм фен на горивото за трактори!
    мисля, да зема а се замисля...

    Коментар


    • #3
      От: За патрол Y61 3.0

      Първоначално публикуван от vas33 Преглед на мнение
      Толкова ли са чупливи тези патроли, гледам цените им ниски.
      Замислил съм да се метна на един такъв 3 дизел.

      Освен драми с помпата за високо налягане други скъпи ядове има ли инжектори и други.

      Мостовете и трансмисията здрави ли са като на Y60, ще го използвам за разходки и средно

      хард изпълнения, но искам стабилна машина.

      Колко върви читав лифт кит амортисьори и пружини, като цяло частите как са.

      За преди фейслифта става въпрос.
      Последно но не по приоритет как са с ръждата.

      Четох де що намерих ама е постна информацията народа ги кара по асфалт главно.
      Митове и легенди много. Аз лично познавам хора, които карат Патрол с такъв мотор от поне 7-8 години и ядове не са имали. Аз лично имам 2бр., които съм ги купил със счупени мотори, като на единия в момента ще качвам оригиналния си мотор, а на другия 3.0D от БМВ. Отварял съм вече няколко такива мотори и счупени и здрави и впечатление ми направи, че по всички строшени мотори, беше пипано по тях от пишман майстори, но това е друга тема и не ми се навлиза в подробности. Този двигател е специфичен за ремонт и ако пипа някой по него без да знае особеностите му-фаталния край е сигурен. Не съм много по писането, за това ако искаш звънни да се чуем.
      0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

      Коментар


      • #4
        От: За патрол Y61 3.0

        Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
        Частите са скъпи, дори и втора употреба, съединителя с маховика например е - 4-5000лв , аз лично бих заложил на 2,8, но не съм фен на горивото за трактори!
        Митове и легенди!Аз лично смених демпферен махофик със съеденителят за 2,800лв.Къде ги намирате тия цени?

        Коментар


        • #5
          От: За патрол Y61 3.0

          Първоначално публикуван от PGV Преглед на мнение
          Митове и легенди!Аз лично смених демпферен махофик със съеденителят за 2,800лв.
          Продават се 3 разновидности по издръжливост. Отделно стои въпросът за качеството при различните производители......... Завод за оригинални части на Нисан най близко има в ОАЕ. Частите за Патрол са скъпи( както и самите коли като нови), затова има толкова много "бракувани нов внос" и на ниски цени. В България почва ТНТМ-то по заменки и мислене за изход от ситуацията.
          Последно редактирано от Жоро Байкушев; 06-03-16, 11:23.
          В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
          В. Иванов

          Коментар


          • #6
            От: За патрол Y61 3.0

            Карам този от аватара от година и половина и 25к км, мн съм доволен от динамика и разход, този двигател си иска повечко внимание и модифициране на някои неща: махане катализатор, запушване ЕГР, отреголиране надува на турбината чрез механичен клапан, отделяне на картерните газове от всмукателния въздух. Това са задължителните неща за да се удължи живота на двигателя. Препоръчва се и смяна на генерацията с диаметър 3" и монтиране на по голям интеркулер. Двигателя не става за тежък ОФФ и състезания, но ако се изчистят тия болежки с нищо не е по лош от останалите дизелаци. Лично мое скромно мнение без да ангажирам някого, има доста хора с по-голям опит нека те споделят.
            NISSAN PATROL Y61 ZD30
            HUYNDAI GALLOPER 2 2.5td

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X