Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PATROL 3.3td Проблем с подгряването на свещите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • PATROL 3.3td Проблем с подгряването на свещите

    Та патрола като дам на контакт и замеря свещите с мултицета първоначално и пуска 24 волта и после вотажа пада на 12 волта и свещите немогат да подгреят и той да запали!!!

    След откриване на Релето за свещите остановихме че токът от релето влиза в една алуминиева плочка която е залята в долния край с смола и от там отива към свещите, Премахнах тази алуминиева пджаджа и токът от релето директно на свещите и те си подгряха, изключиха се и нисана запали перфектно!

    Та въпросът ми е За какво е монтирана тази алуминиева джаджа, каква работа трябва да върши и трябва ли да я слагам при положение че сега без нея нисана си пали и всичко е ток...

    На нея пише NGK sparkplug

  • #2
    От: PATROL 3.3td Проблем с Подгреването на Свещите

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160130_212103.jpg
Прегледи:1
Размер:80.0 КБ
ID:5700207Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160130_212117.jpg
Прегледи:1
Размер:102.0 КБ
ID:5700208Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160130_212127.jpg
Прегледи:1
Размер:74.8 КБ
ID:5700209Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160130_212156.jpg
Прегледи:1
Размер:93.3 КБ
ID:5700210

    Коментар


    • #3
      От: PATROL 3.3td Проблем с Подгреването на Свещите

      А сети ли се да погледнеш свещите за колко волта са!?

      Коментар


      • #4
        От: PATROL 3.3td Проблем с Подгреването на Свещите

        Първоначално публикуван от donovia Преглед на мнение
        Та патрола като дам на контакт и замеря свещите с мултицета първоначално и пуска 24 волта и после вотажа пада на 12 волта и свещите немогат да подгреят и той да запали!!!

        След откриване на Релето за свещите остановихме че токът от релето влиза в една алуминиева плочка която е залята в долния край с смола и от там отива към свещите, Премахнах тази алуминиева пджаджа и токът от релето директно на свещите и те си подгряха, изключиха се и нисана запали перфектно!

        Та въпросът ми е За какво е монтирана тази алуминиева джаджа, каква работа трябва да върши и трябва ли да я слагам при положение че сега без нея нисана си пали и всичко е ток...

        На нея пише NGK sparkplug
        На ТЛК60 серия, които са на 24V, алгоритъмът е подобен. В началото се подава 24V, с продължителност в зависимост от моментната стойност на датчика за температура на двигателя. (обикновено около 3 секунди при студен мотор и около 10 градуса околна температура)
        След това свщите се захранват през резистор още известно време, пак в зависимост от температурата. Резисторът се намира във всмукателния колектор. Важна подробност е, че свещите са за 14V. Ако независимо че не си изчакал да угасне лампата, запалиш двигателя, или изключиш и бързо включиш контакта, преди двигателят да е спрял да се върти, релето ще превключи на 12V. Сигнал за това взема от алтернатора.
        При Нисана е подобна ситуацията, с друго реле но с аналогично действие.
        И аз като Андро, казвам да провериш какво пише на свещите, без да пипаш релето
        Последно редактирано от Scrapheap; 30-01-16, 21:19.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          От: PATROL 3.3td Проблем с Подгреването на Свещите

          Ще погледна утре ко пише на свещите но все си мисля че трябва да са си на 24 волта!

          Коментар


          • #6
            От: PATROL 3.3td Проблем с Подгреването на Свещите

            Първоначално публикуван от donovia Преглед на мнение
            Ще погледна утре ко пише на свещите но все си мисля че трябва да са си на 24 волта!
            Ако са 24V естествено, че няма да пали!
            12, или там 11 и нещо трябва да са!

            Коментар


            • #7
              От: PATROL 3.3td Проблем с Подгреването на Свещите

              Вместо да си мислиш, прочети спецификациите на колата. Обикновено при тази система са на 14V. Работят закратко на пренапрежение, с цел бърз и мощен подгрев, след което напрежението намалява и подгревът е спомагателен при незагрял вече запалил двигател. Без него пуши на сурова нафта.
              А докато ги смениш, може да палиш по следния начин:
              Даваш контакт, лампата гасне, изчакваш докато чуеш изключването на релето. Изключваш контакта, включваш го пак и въртиш.
              Последно редактирано от Scrapheap; 30-01-16, 21:53.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #8
                От: PATROL 3.3td Проблем с Подгреването на Свещите

                Имах един такъв преди време и я помня тая дилема със свещите, щото по магзините веднага вадеха на 24 и ако не се светнеш се чудиш какво става после. Правилните на 12 ли бяха, на 14 ли, не помня вече.

                Коментар


                • #9
                  От: PATROL 3.3td Проблем с Подгреването на Свещите

                  http://htftp.offroad-bulgaria.com/tu...e%20Manual.pdf

                  стр 569 от пдф-а
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #10
                    От: PATROL 3.3td Проблем с Подгреването на Свещите

                    При нас в Самоков има същите проблеми.Уж Патролите3.3 са много здрави а напоследък само филми,то се пукат глави(уж чугуненитебили здрави)и сега 3 бр чакат отнякъде да изкочи глава,може и ние да сме виновни щото няма вече Патрол да нее надутна около 1 бар.Но пък така вървят вече добре.А за палене сега когато температурите бяха около -20 никой не пали.Не е от нафтата макари трудно вий Тойотите палеха.Нещо май старите машини са си стари.

                    Коментар


                    • #11
                      От: PATROL 3.3td Проблем с Подгреването на Свещите

                      Те Тойотите не са по- млади, но някои и те така палят с 11в. свещи дорде не им сложиш 6в. .
                      А тези простотии се правят от името на всички ни.
                      Даника
                      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                      Коментар


                      • #12
                        От: PATROL 3.3td Проблем с Подгреването на Свещите

                        Днес Проверих И на свещите пише 23 волта!Пробвах да видя как грее на 12 волта и нищо след като си я подвързах на 24 Свеща се изчерва!!!
                        Може ли някой преди мен да е сменил всичките свещи и да неее обърнал внимание и да е сложил на 23 волта, щом казвате че оригинално е на 14в.
                        За сега уреда намаляващ волтаже е премахнат и колата пали без проблем!!!


                        Към колегата върдаров след надуването на 1 бар правите ли някъкви подобрения за по добро охлаждане на главата пример - монтаж на интеркулер допълнителен радиатор за охлажда маслото на двигателя а и някъде бях чел за дупчене на главата на последния цилиндър и се слага помпичка за да може да го охлажда по добре, или пък термостат на по ниска темперетура.

                        Коментар


                        • #13
                          От: PATROL 3.3td Проблем с Подгреването на Свещите

                          Първоначално публикуван от donovia Преглед на мнение
                          Днес Проверих И на свещите пише 23 волта!.
                          Погледна ли схемата как е оригинално направено дето качих?
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #14
                            От: PATROL 3.3td Проблем с подгряването на свещите

                            Ми колега Гледах Схемата около 20 пъти и Прехвърлих всички листове на Схемата.Но там пише общо как стават нещата и на Схевата изобщо не е изобразено да има такава част!!!
                            Може би схамата като е за 160 и 61 за това да нее дадено по точно!
                            Рових в Аутодата и там дават каквъв модел свещи трябва да е и всичките са на 24 волта така че най вероятно са си на 24 волта а пък това какво е един госпот зане!

                            Коментар


                            • #15
                              От: PATROL 3.3td Проблем с подгряването на свещите

                              След като сменя захранващото напрежение, свещите със сигурност не са за 24 волта. Това,че си анулирал 12тте волта на релето ще усетиш при първия студ. Не се прави на по-хитър от японските инженери. Те определено знаят какво и защо го правят. Аутодата , не смятай за надежден източник.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X