От: Nissan terrano плафон
Ми аз тръгвам да го вадя от горния край. нищо не подпъхвам - само с ръце, леко и с разклащане. ПОнеже съм вадил и слагал де що има пластмаси по купето, мога да кажа че въпросното е сравнително безпроблемно - няма предпоставки за чупене, освен ако самат апластмаса не е изгоряла, ама не вярвам - поне въпросната е достатъчно качествена. Виж кората под волана си е правена като да се чупят лесно щипките и - хем под наклон (което и собствено ги троши), хем дълги, хем между 2 пластмаси (което е предпоставка за по-трудно вадене поради разни деформации и прочие). Тая съм я вадил поне 3 пъти, съвсем безгрижно.
Кабелите няма какво да ги търсиш - там са си. Проследи ги до модула, в който влизат - ако няма видими прекъсвания, причината е или в модула, или бушон.
Това, дето задната ти лампа свети при всички други врати без багажната си е направо комедиен случай.
Все едно предната да работи само при отваряне на багажника.
И понеже при мен е обратното - задната свети само при отваряне на багажника (тогава свети и предната), а предната и при отваряне на багажника, и при отваряне на вратите, това пък е предпоставка за някакви рационализации някъде по тоците, ако иде реч за къса база и за Терано междинка (с 4-те отделни фара), а не Маверик. Не си уточнил какво точно е тераното и коя година - в различните изпълнения също има малка вероятност за разлики.
В сервизното ръководство за терано след 2000г има и схеми от къде минават кабелите физически, както и принципни схеми до къде отиват. Поне от колонката нагоре инсталацията е същата със сигурност, понеже като си монтирах фабрична аларма гледах какво ходи по буксите. Другото не съм го гледал къде отива.
Ми аз тръгвам да го вадя от горния край. нищо не подпъхвам - само с ръце, леко и с разклащане. ПОнеже съм вадил и слагал де що има пластмаси по купето, мога да кажа че въпросното е сравнително безпроблемно - няма предпоставки за чупене, освен ако самат апластмаса не е изгоряла, ама не вярвам - поне въпросната е достатъчно качествена. Виж кората под волана си е правена като да се чупят лесно щипките и - хем под наклон (което и собствено ги троши), хем дълги, хем между 2 пластмаси (което е предпоставка за по-трудно вадене поради разни деформации и прочие). Тая съм я вадил поне 3 пъти, съвсем безгрижно.
Кабелите няма какво да ги търсиш - там са си. Проследи ги до модула, в който влизат - ако няма видими прекъсвания, причината е или в модула, или бушон.
Това, дето задната ти лампа свети при всички други врати без багажната си е направо комедиен случай.


В сервизното ръководство за терано след 2000г има и схеми от къде минават кабелите физически, както и принципни схеми до къде отиват. Поне от колонката нагоре инсталацията е същата със сигурност, понеже като си монтирах фабрична аларма гледах какво ходи по буксите. Другото не съм го гледал къде отива.
Коментар