Обява

Свий
Няма добавени обяви.

гуми за терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • гуми за терано

    здравейтеколеги,може ли някой да ми каже да ли мога да събера 33 силвърстон екстрем на терано 2 с 3 см. бодилифт и около 3 см. лифт и орязани калници?

  • #2
    От: гуми за терано

    Най-вероятно ще ги събереш, ама след това какво ще стане е малко неясна работа. Бодилифта може и да спаси работата... Ама нека някой с 2ка да си каже мнението
    П.П. Това терано с какъв е мотор ?

    Коментар


    • #3
      От: гуми за терано

      Озвен калниците трябва да орежеш и подкалниците. Отделно дето по предницата трябват сериозни интервенции за да понесе 33-ки.

      Тераното е джопка за по-умерени простотии. Ако ти трябва за нещо повече ще трябва да смениш джипката, или да се подплатиш със сериозно количество кинти и свободно време за харченето им в проби и грешки. Като за начало освен гореизброеното ще трябва да вземеш преден диф, полуоски с карета и главини от трилитрово терано 1 след 1990-та. Дифа е 200мм (срещу 180 оригинално), полуоските са по-дебели, каретата по-здрави. После ще питаш и за други работи (кормилно управление), носачи... ама като го докараш до там ще го мислим. Ако не отидеш на кардиналната проманя да слагаш цял мост отпред де. Ама и в двата случай едни 2 бимберици не ти мърдат само за предницата.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        От: гуми за терано

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Озвен калниците трябва да орежеш и подкалниците. Отделно дето по предницата трябват сериозни интервенции за да понесе 33-ки.

        Тераното е джопка за по-умерени простотии. Ако ти трябва за нещо повече ще трябва да смениш джипката, или да се подплатиш със сериозно количество кинти и свободно време за харченето им в проби и грешки. Като за начало освен гореизброеното ще трябва да вземеш преден диф, полуоски с карета и главини от трилитрово терано 1 след 1990-та. Дифа е 200мм (срещу 180 оригинално), полуоските са по-дебели, каретата по-здрави. После ще питаш и за други работи (кормилно управление), носачи... ама като го докараш до там ще го мислим. Ако не отидеш на кардиналната проманя да слагаш цял мост отпред де. Ама и в двата случай едни 2 бимберици не ти мърдат само за предницата.
        като сложиш и за отзад още една хилядарка и още пари за колелетата и то май станаха много пари. Иначе само за начесване на крастата става и само с флекса, ама като покараш малко и почват да се обаждат карантиите по предницата...
        П.П. Без пари не става, ама ако слушаш Спарки може да икономисаш доста левчета за в бъдеще

        Коментар


        • #5
          От: гуми за терано

          Пълен лифт на нормално окачване (амове, носачи, торсиони, пружини, биалети, с прилежащите им тампони/шарнири) идва нещо към 2800. И това само за части, дето просто трябва да монтираш, без никакви преработки. Без торсиони - нещо като 2100, като около 800 от тях са за отзад (пружини+амове). Монтажа на това е примерно 1 ден.

          Ако ще се преработва кардинално предницата, монтажа ще е доста повече от един ден, дори да го прави някой, дето го е правил вече. Ако пък си го правиш сам и нямаш опит (съдейки по въпроса, случая е такъв), ще има досадни проби/грешки, и освен ако нямаш на разположение приятел с опит, срока на докарване на това окачаване до нещо читаво, може да се измерва и в години, ако не си в състояние редовно да отделяш доволно дълги периоди от време на возилото си.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            От: гуми за терано

            Ванка, проходимостта идва наистина от по-големия клиренс, а той пък от поставянето на по-високи гуми, но...това е само по принцип.
            Повечето проходимост идва от по-големите ходове и от 100% блокажи на предин и заден мост.Нямаш ли големи ходове увисваш на много места въпреки по-големия си с няколко см. клиренс/разликата от моя клиернс с 31" гуми и твоя евентуално с 33" е макс 2,5см.-та ако мислиш , че при половин метър коловоз тия 2,5см. ще играят някаква съществена роля.../Отделно пък като увиснеш и няма твърди блокажи отпред и отзад, съвсем няма какво да те измъкне.
            Виж по клипчетата как хАмериканците например газят с джипките си през камъни високи по 1,5м. , че и по-големи...Да не би клиренса им обаче да е по 1,5м.?
            Не...просто имат окачване позволяващо огромни ходове, бавни предавателни числа и твърди блокажи от всякъде.Това е печелившата стратегия...Лошото обаче е, че нашите машини не са този тип тунинг!
            Та според мен...не се вкарвай в излишни скъпоструващи филми с неизвестен край...
            П.П.Няма да забравя преди години как един от нашите другари в Ст. Загора на Витарата беше сложил 32" гуми, но джипката остана направо без ходове и на елементарно пресечено теренче, където аз минавах с Патрола на заден мост, той на 4х4 буксува и клатушка джипката наляво-надясно докато успее да премине/имам и клипче от този момент, ама да не задълбаваме/.Та...не мисли за по-големи гуми от 31", а за по-големи ходове.Ако това успееш да измислиш относно предния мост на Тераното...печелиш!
            Поздрави!
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X