Купих тази антика за предвижване на работници в гората,ако някой има подобна машина и може да каже мнение ще се радвам.Слаба ли е на окачване и в кал може ли да се движи,как е мотора 2.5 ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мнение за nissan navara 2001
Свий
X
-
От: Мнение за nissan navara 2001
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеТоя, като гледам май е със стария изпитан дърт дизел.
Добра машина, стига да не са го тормозили някои талибани.
Дано не са си правели експерименти с него
Коментар
-
От: Мнение за nissan navara 2001
Така по снимки мога да кажа: Колкото пари си дал, толкова и кола си си взел. Определено тази машина е била на война и е изхвърлена на моргата. Така или иначе вече си купил. Карай докато се разпадне и хвърляй. Мен ме притеснява дупката от ръжда на задния калник. И по този повод се питам какво ли е състоянието на шасито?Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
От: Мнение за nissan navara 2001
Парт тайм е. Включва се само когато ти трябва. Няма междинен диф, тоест на 4x4 (независимо бързи или бавни) все едно си с блокаж на централниа диф. Това ако е 4х4 де, щото може и само със задно да е, ама като гледам си е 4х4 - това на предните колела изглежда да са автоматични хъбове.
Блокажи на дифовете няма. Задния евентуално е LSD (има и със, има и без).
Двигателя е железен (в пряк и преносен смисъл), но малко слабоват - 101 коня. Не знам дали е с компютър или без, но като гледам е без дебитомер, та най-вероятно е без. Специално с двигателя ще видите зор докато се строши, ако вече не е изтормозен де.
На предно окачване е нещо като терано, задното вероятно е на ресори. КОрмилното управление е малко слабо, но си показва рогата повече при лифт - например тераното ми е с оригиналните си накрайници и паразитен хебел на 145000км. Горни шарнири сменям на около 20000км, ама не толкова защото са за смяна, а защото съм кокона.
Виж предните лагери за луфт. Ако имат, маха се хъба и се регулират. МОже и да са за смяна, а може и не - ако след реглаж пак направят луфт за 2-3000км, за смяна са. Регулират се да имат натяг (тоест нулев луфт и лека стегнатост) - можеш да ползваш сервизното ръководство за терано в тая му част.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Мнение за nissan navara 2001
Благодаря колега за изчерпателния отговор,аз 2000-3000 км. ще мина за 3 години
Предназначението му ще бъде двама трима работника да отидат 2-3 км по черен път и да се приберат обратно два пъти в седмицата. Като дойде при мен,ще питам,ако има нещо не ясно.
Аз имам диско 2004 ,но един приятел много ми хвали тойота хайлюкс 2001-2003г. мисля зимата да взема един такъв пикап за проба.Имаш ли виждане за тях?
Коментар
-
От: Мнение за nissan navara 2001
Нямам виждане за хайлукс. Нито съм притежавал, нито карал такова, нито съм се заглеждал особено. То и въпросната navara я познавам просто заради сходствата с Terrano. Пикапите са ми извън полезрението, та затова.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Мнение за nissan navara 2001
Пак си номер едно в мненията много точно го каза джипката я има един приятел и аз съм я карал 2.5 тди мотора малко му е слабичък но върши работа. Окачване трансмисия подобна на тераното с някакви промени, от зад е на ресори и много твърда возия (ако имаш камъчета в бъбреците е идеален). проходимоста е добра ако вземем испредвид, че е пикам пробвал съм го и на кал и на черен път за сега няма отказване, но всичко в разумните граници.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеПарт тайм е. Включва се само когато ти трябва. Няма междинен диф, тоест на 4x4 (независимо бързи или бавни) все едно си с блокаж на централниа диф. Това ако е 4х4 де, щото може и само със задно да е, ама като гледам си е 4х4 - това на предните колела изглежда да са автоматични хъбове.
Блокажи на дифовете няма. Задния евентуално е LSD (има и със, има и без).
Двигателя е железен (в пряк и преносен смисъл), но малко слабоват - 101 коня. Не знам дали е с компютър или без, но като гледам е без дебитомер, та най-вероятно е без. Специално с двигателя ще видите зор докато се строши, ако вече не е изтормозен де.
На предно окачване е нещо като терано, задното вероятно е на ресори. КОрмилното управление е малко слабо, но си показва рогата повече при лифт - например тераното ми е с оригиналните си накрайници и паразитен хебел на 145000км. Горни шарнири сменям на около 20000км, ама не толкова защото са за смяна, а защото съм кокона.
Виж предните лагери за луфт. Ако имат, маха се хъба и се регулират. МОже и да са за смяна, а може и не - ако след реглаж пак направят луфт за 2-3000км, за смяна са. Регулират се да имат натяг (тоест нулев луфт и лека стегнатост) - можеш да ползваш сервизното ръководство за терано в тая му част.
спарки само да те питам колега защо си отрицателно настрен към LSD диференциала според мен е по добро от блокажа?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Тази е 2004,ако не я продам,ще си возя кучетата с нея,че има хубава кучешка колиба
Коментар