Някой знае ли какво е това и за какво служи
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за уред в Нисан Терано2 2.7 2002г.
Свий
X
-
От: нисан терано2 2.7 2002г.
В моето (набор 2001 г.) си го има точно в оригиналната комплектация.
Освен да събира прахоляк, респ. да пречи на почистването на таблото и да прави впечатление на "любопитните" погледи през прозорците (дано да е ясно на повечето, че това не е GPS), за друго не ми служи.
Ако имах от някъде оригинална капачка, с която да затворя отвора под него, непременно щях да го сваля.Последно редактирано от nickbochev; 11-10-15, 23:06.proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори
Коментар
-
От: Въпрос за уред в Нисан Терано2 2.7 2002г.
Първоначално публикуван от vladdark Преглед на мнениеНякой мяркал ли е къде се продава подобно?
Коментар
-
От: Въпрос за уред в Нисан Терано2 2.7 2002г.
Първоначално публикуван от nissan_1978 Преглед на мнениебез тая кутия за жалост.
В днешно време един чип 5x5mm, дава много по-коректна и използваема информация от това. Те затова и дроновете дръпнаха толкова много. Чудя се как някой китаец не се е сетил да направи нещо по въпроса - половината телефони го могат,има и софтуери за целта.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
От: Въпрос за уред в Нисан Терано2 2.7 2002г.
Този уред е само за украса. При каране по хард терен, където има сериозни странични наклони предразполагащи към пълнене на гащи(а както се знае обръщането е 5 градуса след насирането)-никой даже и не поглежда такъв уред. Същото е и при спускане или изкачване на сериозни наклони, макар и фронтално. Всичкото внимание е насочено към терена и джипа, и изобщо не се сещаш за наличието на уреди, даже за такива като лампа за налягането на маслото, та камо ли за тази бъзикня.
Няма лошо да си я монтирате, но като видя джип с такова-веднага ми става ясно кое какво е...
Да се допълня-една гайка 12 мм вързана с педя канап за огледалото дава същата информация, като е супер бързодействаща(няма никакво закъснение в показанията на дисплея), и много по-сигурна, че винаги ще работи, а не само докато градусите вградени във фабричната версия не свършат. Гайката показва и когато се обърнеш по таван. Не, че някой ще я гледа тогава де, ама тя си работи.
Ама не е фьешан ръиш ли...Последно редактирано от Кольо; 20-07-16, 20:43.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Въпрос за уред в Нисан Терано2 2.7 2002г.
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеДа се допълня-една гайка 12 мм вързана с педя канап за огледалото дава
За такива работи истинското нещо се казва жироскоп. В днешно време има и електронни такива, че и работят на всичкото отгоре, без да струват торба пари и да искат майка си и баща си като захранване и други подобни. Е, искат кадърен програмист да ги чете и обработва данните, ама това е преборваемо.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
От: Въпрос за уред в Нисан Терано2 2.7 2002г.
Ако човек иска да получи данни на какъв наклон е-ще го успокои с ръка, и ще го разчете какво показва.
Но както казах-когато си на такъв наклон-изобщо не ти пука какво показва уредът, какъвто и да е той, та даже да е разработван в свръх секретна лаборатория на НАСА, и да показва с точност до 50-я знак след запетаята.
Просто този уред се отсвирва, и всичкото внимание се насочва към терена и джипа.
Та наличието на такова нещо в джипа показва, че собственика е повече гъзар, отколкото карач. Това, ако си го е сложил допълнително де. Ако(както адаша) си го има оригинално, и не е намерил начин да го изхвърли е друга работа.
Не, че адаша се завира на такива места де.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Въпрос за уред в Нисан Терано2 2.7 2002г.
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеАко човек иска да получи данни на какъв наклон е-ще го успокои с ръка, и ще го разчете какво показва.
Даден уред е направен да показва нещо при дадени условия, иначе е безсмислен. При нашите условия гайката е безсмислена, щото нищо няма да покаже. Първо не може да покаже и двата наклона директно, после ще се успокои след 10 минути - хич не ми обяснявай как ще я успокоиш на ръка в 2 равнини докато караш, макар и бавно. Средностатистически заводски инклинометър, потопен в сфера с лигроин, работи на същия принцип, само дето не се клати, а вместо това усреднява. В ситуации с бавно каране показва и нещо смислено, че дори и двата наклона поотделно, ако скалата му е направено като хората. Чип за 30 кинта показва вярно даже и когато ти падат пломбите по дупките, почти като истински жироскоп.
Кой и кога ще го гледа си е негова работа. И аз като теб нужда от такова нямам. На ферозата го имам заводско и никога не съм го гледал. Но не забравяй че не всеки кара в гората дори като мен (дето съм си полянкаджия), камо ли като теб на състезание. Наскоро баща ми ми разправя за един български арменец фотограф, дето срещнал из горите - 80ка(май) добре оборудвана, обиколила половината свят. Човека си я кара внимателно и кротко, та чак скомината да те хване. И има време да гледа кво ли не. Дали е гъзар, щом с това и по тоя начин си изкарва хляба?Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
От: Въпрос за уред в Нисан Терано2 2.7 2002г.
Разбира се, че нее гъзар, но пък сигурен, че не разчита на този уред когато се е движил по странични наклони, или се спуска по някой баир.
Авиохоризонта е много смислено нещо, дори повече-без него е невъзможно да се лети в някои случаи. Та си е много смислено нещо, и върши добра работа.
За разлика от тази джиджавка. Ако я има фабрично-да си стои-да запълва дупката. Но да я купиш нарочно и да си я сложиш на таблото-това вече е гъзарията.
Също като лъскавите накрайници за ауспух, сложени на обикновено(айде, непрогнило) гърне.
Спирам, че пак ще ме нарочат, че си налагам мнението. Всеки да си кичи джипа с каквото иска-джипа си е негов, излагането също.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Въпрос за уред в Нисан Терано2 2.7 2002г.
Оф-топик:
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение...
Не, че адаша се завира на такива места де.
Заради атмосферните условия в региона, основно се боря с преспи и снежни коловози, отколкото с кални такива.
Ето, някъде тук е пътят:
Когато се стигне до къщата, се налага, да се "направят няколко тегела", за да може да се слезе и да се ходи, без да се гази сняг до колене.
Та, за там - просто не виждам полза от уреда.proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар