Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тераното "умря"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тераното "умря"

    Здравейте колеги. Имам бензиново терано и вчера минах 200 км. като работеше перфектно, а днеска сутринта се качвам, мъча се да запаля и нищо! Като врътна ключа се чува само щракането на реле и стартера на върти. Акумулатора ми е нов и има ток. Някой има ли идея какъв може да е проблема и какво трябва да гледам?
    Nissan Terrano 2 2.4i

  • #2
    От: Тераното "умря"

    Чукни го тоя стартер с нещо.То какво да гледаш той ,като не върти.

    Коментар


    • #3
      От: Тераното "умря"

      Като начало -провери си клемореда на контактния ключ.
      Напред и нагоре
      Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
      0886769809-Юлиян
      kiko00@abv.bg

      Коментар


      • #4
        От: Тераното "умря"

        Контакти , на релето на бендикса

        Коментар


        • #5
          От: Тераното "умря"

          Като начало провери идва ли ток на електромагнита при опит за стартиране , за да знаеш дали да блъскаш по стартера , или да гледаш клеморед , кабели и т.н.
          пп И ако идва ток го свали този стартер за кадърен ремонт!
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • #6
            От: Тераното "умря"

            Ако имаш видимост и достъп до двата дебели болта на шалтера, ги дай на късо с една отвертка и ще разбереш дали самият двигател е читав. ако завърти ще трябва да гледаш контактите и шайбата в шалтера. Разбира се трябва да си изключил от скорост, на ръчна и да не си застанал пред колата.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • #7
              От: Тераното "умря"

              Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
              Ако имаш видимост и достъп до двата дебели болта на шалтера, ги дай на късо с една отвертка и ще разбереш дали самият двигател е читав. ако завърти ще трябва да гледаш контактите и шайбата в шалтера. Разбира се трябва да си изключил от скорост, на ръчна и да не си застанал пред колата.
              И отвертката да е дебела и да не я държи за метала
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #8
                От: Тераното "умря"

                На така зададения въпрос единствения верен отговор не търси клеморед, нито шалтер, търси майстор!
                "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                Коментар


                • #9
                  От: Тераното "умря"

                  Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                  На така зададения въпрос единствения верен отговор не търси клеморед, нито шалтер, търси майстор!
                  Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Тераното "умря"

                    Вие пък в ебати и филма го вкарахте човека , клемореди ,контакти ключове, шалтери, на късо да дава с дебела отверка, да го чукал стартера, релето на бендикса да видел, само дето не му казахте една свирка да нарави на аспуха на тераното , бати и хората.
                    99,9% от случаите щом цъка релето при контакт и казва че му е здрав акумолатора а не върти стартера са заминали четките на стартер.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Тераното "умря"

                      Първоначално публикуван от FABARM Преглед на мнение
                      Вие пък в ебати ..
                      ... му е здрав акумолатора а не върти стартера са заминали четките на стартер.
                      Ми не е точно така!Имаш електромотор и търсиш защо не работи.Делиш в средата повредата:дали се управлява и дали е повреден самият електромотор.
                      И ако повредата е в стартера причината да не работи се търси след демонтирането му
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Тераното "умря"

                        Това, че цъка реле, не значи непременно, че цъка релето което включва стартера. По тия коли е пълно с релета, включват на контакт, вклюват на стартер, изключват и се е "цъкане".
                        Както каза Жеко, мери се на включващия кабел какво се случва и от там или е клеморед, или стартер.
                        Лошото е, че тая работа много пъти е дяволска и тамън се нагласиш да мериш, и то па всичко работи ....

                        Коментар


                        • #13
                          От: Тераното "умря"

                          Колеги проблема е намерен. Първо бъхтих водната помпа, по - погрешка със стартера. След това като се усетих къде е стартера се отказах да го бия, щото е на много трудно място и едвам го докосвам дори с пръст. Накрая се оказа, че кабела от стартера, който е хванат за клеймата се е скъсал и от там е целия проблем. Много ми е странно как се е скъсал този дебел кабел, това значи, че като съм паркирал вчера се е държал на една - две жички и се е скъсал някак си от само себе си. Кабела за минуса е в същото състояние и се държи на 10 жички. Опитах се да разтворя клеймата за да я пъхна кабела, но не успях. Мисля утре да провея за нови клейми дали няма да станат.
                          Благодаря на всички за съветите, ще ги имам в предвид при бъдещи проблеми.
                          Прилагам и снимка на проблема:
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0609[1].jpg
Прегледи:1
Размер:124.5 КБ
ID:5675829
                          Nissan Terrano 2 2.4i

                          Коментар


                          • #14
                            От: Тераното "умря"

                            Загледай и тампоните на двигателя! Да не се клати повече от необходимото.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Тераното "умря"

                              ....Първо бъхтих водната помпа, по - погрешка със стартера....
                              Поне си признаваш.

                              От първия магазин за авто -ментета си вземи клеми с болтова сглобка.Само да не забравиш да им тръкнеш боята .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X