Здравейте колеги. Имам бензиново терано и вчера минах 200 км. като работеше перфектно, а днеска сутринта се качвам, мъча се да запаля и нищо! Като врътна ключа се чува само щракането на реле и стартера на върти. Акумулатора ми е нов и има ток. Някой има ли идея какъв може да е проблема и какво трябва да гледам?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Тераното "умря"
Свий
X
-
От: Тераното "умря"
Като начало провери идва ли ток на електромагнита при опит за стартиране , за да знаеш дали да блъскаш по стартера, или да гледаш клеморед , кабели и т.н.
пп И ако идва ток го свали този стартер за кадърен ремонт!Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Тераното "умря"
Ако имаш видимост и достъп до двата дебели болта на шалтера, ги дай на късо с една отвертка и ще разбереш дали самият двигател е читав. ако завърти ще трябва да гледаш контактите и шайбата в шалтера. Разбира се трябва да си изключил от скорост, на ръчна и да не си застанал пред колата.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: Тераното "умря"
Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнениеАко имаш видимост и достъп до двата дебели болта на шалтера, ги дай на късо с една отвертка и ще разбереш дали самият двигател е читав. ако завърти ще трябва да гледаш контактите и шайбата в шалтера. Разбира се трябва да си изключил от скорост, на ръчна и да не си застанал пред колата.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Тераното "умря"
Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнениеНа така зададения въпрос единствения верен отговор не търси клеморед, нито шалтер, търси майстор!Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Тераното "умря"
Вие пък в ебати и филма го вкарахте човека , клемореди ,контакти ключове, шалтери, на късо да дава с дебела отверка, да го чукал стартера, релето на бендикса да видел, само дето не му казахте една свирка да нарави на аспуха на тераното , бати и хората.
99,9% от случаите щом цъка релето при контакт и казва че му е здрав акумолатора а не върти стартера са заминали четките на стартер.
Коментар
-
От: Тераното "умря"
Първоначално публикуван от FABARM Преглед на мнениеВие пък в ебати ..
... му е здрав акумолатора а не върти стартера са заминали четките на стартер.
И ако повредата е в стартера причината да не работи се търси след демонтирането муЧовешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Тераното "умря"
Това, че цъка реле, не значи непременно, че цъка релето което включва стартера. По тия коли е пълно с релета, включват на контакт, вклюват на стартер, изключват и се е "цъкане".
Както каза Жеко, мери се на включващия кабел какво се случва и от там или е клеморед, или стартер.
Лошото е, че тая работа много пъти е дяволска и тамън се нагласиш да мериш, и то па всичко работи ....
Коментар
-
От: Тераното "умря"
Колеги проблема е намерен. Първо бъхтих водната помпа, по - погрешка със стартера
. След това като се усетих къде е стартера се отказах да го бия, щото е на много трудно място и едвам го докосвам дори с пръст. Накрая се оказа, че кабела от стартера, който е хванат за клеймата се е скъсал и от там е целия проблем. Много ми е странно как се е скъсал този дебел кабел, това значи, че като съм паркирал вчера се е държал на една - две жички и се е скъсал някак си от само себе си. Кабела за минуса е в същото състояние и се държи на 10 жички. Опитах се да разтворя клеймата за да я пъхна кабела, но не успях. Мисля утре да провея за нови клейми дали няма да станат.
Благодаря на всички за съветите, ще ги имам в предвид при бъдещи проблеми.
Прилагам и снимка на проблема:
Nissan Terrano 2 2.4i
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар