Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Ние слагаме кутия от два П профила върху Z-то
    Ама ти се извратил с тези Геги ;-)
    Рамата на Патрола е мека, както знаем всички тук и аз съм предубеден относно интервенциите по нея.
    Дано Сашо си е направил добре сметката, включително и финансова. За това, колко време колата ще е на трупчета е ясно. Както сме говорили с него много пъти преди тази тема, аз лично бих си закупил втори автомобил, който да ми покрие нуждата от търсеното пространство на легена.

    Коментар


    • #17
      От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
      Ама ти се извратил с тези Геги ;-)
      Рамата на Патрола е мека, както знаем всички тук и аз съм предубеден относно интервенциите по нея.
      Дано Сашо си е направил добре сметката, включително и финансова. За това, колко време колата ще е на трупчета е ясно. Както сме говорили с него много пъти преди тази тема, аз лично бих си закупил втори автомобил, който да ми покрие нуждата от търсеното пространство на легена.
      Ъъъ, виноват


      За втората кола си прав, ама пък няма да има уникален Патрул така
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

        Вчера се разминах по околомръсното с нещо подобно - може и да не беше удължавано и беше 61-ца. Нямах време да го позагледам. Дали пък някой вече не го е правил тук и може да помогне.
        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

        Коментар


        • #19
          От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект


          Тая Тойота май си е със стандартно междуосие!?
          Та като се замисля, май не е добра идея да се реже рамата и да се удължава междуосието. Защото колкото и качествено да се заварява, усилва и т.н., тази рама е смятана за това междуосие и това натоварване на автомобила. А тя като цяло няма как да се усили.
          По добре да се запази междуосието и да се удължава само назад, колкото да се събере легена.

          Коментар


          • #20
            От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            Рамата се реже не на трапец, а на зиг-заг. Поне на 20 см. в дължина. Отгоре и отдолу също ще трябва да се дублира с шина. В момента скъсявам една рама, а и преди съм го играл. За легена гледай да намериш нещо готово. Най малко за да изглежда заводски.
            По този повод трябва да ти дам една книжка да видиш. Има няколко правила които трябва да се спазят.
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #21
              От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

              Дай и на нас книжка де
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #22
                От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Дай и на нас книжка де
                Да ви дам. Едното е "Наредба за изменение в конструкцията на регистрирани МПС " а другото е " Предписание от производителя" -за изменение на конструкциите. Първото е нашето законодателство а за второто трябва да си намериш за съответната марка. В случая съм дал пример с МАН . Там се дава как се удължават/скъсяват шасита, как се пробиват , как се режат и укрепват , как се заваряват и какви материали се използват. Ще ви е интересно да ги прочетете.
                Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                Дий Снайдер

                Коментар


                • #23
                  От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

                  [QUOTE=targa;2792312.... За легена гледай да намериш нещо готово. Най малко за да изглежда заводски.[/QUOTE]

                  Точно така го мисля. Най-близо до това което искам е легена на VW Т5 doka, не знам колко е вероятно да намеря и купя такъв наготово...



                  Едно от нещата които ме мотивират за този проект е да мога да правя така:



                  И да поставям къмпингарското кубче (следващ проект) на мястото на работно-товарното....


                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Не ме разбра - питам дали искаш твоето да е на пружини или ресори .
                  Не смятам да пипам пружинното окачване засега - много се кефя на ресорите, но не мискя, че ще си струва тази интервенция. По скоро може да взема малко по твърди пружини (сега съм с 4" прогрсив) или да добавя polyair възглавници

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение

                  Тая Тойота май си е със стандартно междуосие!?
                  Та като се замисля, май не е добра идея да се реже рамата и да се удължава междуосието. ...
                  По добре да се запази междуосието и да се удължава само назад, колкото да се събере легена.
                  Не е - може да е заводска (имат такива по-дълги бази и тойота и мерцедес) или да е от криейтив правена, но не е стандартна дълга база. Когато се запази двийната кабина при дълга база моста остава точно между купето и легена - тук както виждаш е под легена, където и му е мястото...

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  Ама ти се извратил с тези Геги ;-)
                  Рамата на Патрола е мека, както знаем всички тук и аз съм предубеден относно интервенциите по нея.
                  Дано Сашо си е направил добре сметката, включително и финансова. За това, колко време колата ще е на трупчета е ясно. ....
                  Затова е темата, опитвам се да си направя сметката. Иначе знаеш от кога го мисля това... и не съм се отказал.... Времето за лежане на трупчета е втория ограничаващ фактор след финансовия - колата ми е жизнено необходима през зимата в движение...
                  Technical Rescue Direct - life lies in courage
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                  Коментар


                  • #24
                    От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

                    В подкрепа на горното
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:maxresdefault.jpg
Прегледи:1
Размер:107.8 КБ
ID:5670644
                    Калин Владов,09РСПБЗН

                    Коментар


                    • #25
                      От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

                      Добре бе, щ`о никой не обсъжда идеята ми за пасивен мост зад задния. Просто е, поема натоварването, не влияе на конструкцията. Споделяйте, не се стеснявайте и да ме оплюете, така се стига до работещи решения.
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #26
                        От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

                        Не искам да го правя триосен. Първо това означава удължаване над 1м., което не искам. Второ третия мост тежи и вдига сериозно разхода, още повече ако не е пасивен. Ако пък е пасивен ще развали проходимостта. Трето триосен патрол няма и ще стане мазало с узаконяването.
                        Technical Rescue Direct - life lies in courage
                        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                        Коментар


                        • #27
                          От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

                          Някакво развитие ???
                          "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                          Кольо.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

                            Търси се изпълнител на проекта.
                            Technical Rescue Direct - life lies in courage
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X