Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Патрол Y61 2005 свети лампата за маслото на двигателя?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нисан Патрол Y61 2005 свети лампата за маслото на двигателя?

    Патрол 3,0 Y61 2005 Здравейте вчера ми светна лампата за маслото и не угасва /масло има, днес смених и датчика, но пак свети/ маслото го смених преди две седмици с castrol edge 5w40 turbo d
    понеже не бях сигурен предишния собственик кага го е сменял и какво е вътре.
    Някой да се е сблъсквал с подобен проблем, че явно се задава здраво разглобяване?

  • #2
    От: Нисан Патрол Y61 2005 свети лампата за маслото на двигателя?

    Първоначално публикуван от runerr Преглед на мнение
    Патрол 3,0 Y61 2005 Здравейте вчера ми светна лампата за маслото и не угасва /масло има, днес смених и датчика, но пак свети/ маслото го смених преди две седмици с castrol edge 5w40 turbo d
    понеже не бях сигурен предишния собственик кага го е сменял и какво е вътре.
    Някой да се е сблъсквал с подобен проблем, че явно се задава здраво разглобяване?
    Трябвало е като си свалил датчика да навиеш манометър и сега въпросителните да са по малко.
    Смени първо филтъра!
    Последно редактирано от Аndro 160; 06-07-15, 22:01.

    Коментар


    • #3
      От: Нисан Патрол Y61 2005 свети лампата за маслото на двигателя?

      Щом е светнала и не гасне дори и след подаване на газ, значи не вярвам да е филтър.
      0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

      Коментар


      • #4
        От: Нисан Патрол Y61 2005 свети лампата за маслото на двигателя?

        Датчиците за маслото мисля че са два на този мотор, поне при мен са два. Мотора ми е пак 3.0 но е на Терано. Имах същият проблем с лампата и смених и след смяната на двата датчика се оправи. Единият се намира около масления филтър, а другият от другата страна на мотора.

        Коментар


        • #5
          От: Нисан Патрол Y61 2005 свети лампата за маслото на двигателя?

          Преди малко решех да пробвам нещо друго, махнах буксата лампата остана да свети, запалих мотора също свети. Сложих буксата свети, запалих угасна така няколко пъти все угасва, но не съм сигурен в момента, колко мога да се доверя на датчика и дали проблема е електрически, за по сигурно ще търся манометър за да съм сигерен, че качва масло. Някай има ли на идея какво налягане трябвва да прави на датчика който е до масления филтър ако са два както казва колегата stoycho_y.

          Коментар


          • #6
            От: Нисан Патрол Y61 2005 свети лампата за маслото на двигателя?

            В справочника пише - 1,5 бар-а/ 750 об/м.
            То и аз не вярвам да е филтър, ама правилата казват да не се пренебрегват простите неща, даже напротив - от простите, към сложните.

            Коментар


            • #7
              От: Нисан Патрол Y61 2005 свети лампата за маслото на двигателя?

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              В справочника пише - 1,5 бар-а/ 750 об/м.
              То и аз не вярвам да е филтър, ама правилата казват да не се пренебрегват простите неща, даже напротив - от простите, към сложните.
              Ще добавя, от евтинките към по-скъпичките.
              "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

              Коментар


              • #8
                От: Нисан Патрол Y61 2005 свети лампата за маслото на двигателя?

                Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                Ще добавя, от евтинките към по-скъпичките.
                Аз пък в подобни случаи винаги се сещам за една народна поговорка : "Удавник и за сламка се лови".
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #9
                  От: Нисан Патрол Y61 2005 свети лампата за маслото на двигателя?

                  Аз пък се сещам за друго.Фърляме боб и гледаме в кристалното кълбо
                  Сега сериозно.Понеже проблемът е с две възможни причини -ми делиме го на две и правим диагностика.Първо механично.Най-често с манометър.В зависимост от резултата :липса на налягане-продължаваме с помпи, филтри и други механични причини, или имаме налягане-датчик , кабели , уред.
                  И те така.Успех!
                  Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нисан Патрол Y61 2005 свети лампата за маслото на двигателя?

                    Както ти е писал колегата датчиците са два смени и двата.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нисан Патрол Y61 2005 свети лампата за маслото на двигателя?

                      Някой може ли да ме насочи кой датчик на какво налягане трябва да работи? Че пише единствено nissan japan.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нисан Патрол Y61 2005 свети лампата за маслото на двигателя?

                        Първоначално публикуван от runerr Преглед на мнение
                        Някой може ли да ме насочи кой датчик на какво налягане трябва да работи? Че пише единствено nissan japan.
                        Свали си сервизното ръководство, без четене няма да стане. Сложни двигатели са:

                        ENGINE LUBRICATION & COOLING SYSTEMS - LC
                        ZD30DDTi Engine Oil Filter & Cooler
                        The Oil Filter is located on the LH side of the engine
                        towards the front. It is the same design as the previous
                        ZD engine.
                        ZD30DDTi Engine Oil Pump
                        The Oil Pump is driven by the front of the crankshaft. The
                        design of the pump is unchanged from the previous
                        engine.
                        Oil Pressure is monitored via the ECM with the utilisation
                        of an Oil Pressure Sensor which is located at the RH
                        rear of the engine.
                        In addition to the Oil Pressure Sensor there is an Oil
                        Pressure Switch located at the LH front of the engine,
                        above the oil filter. This switch will ground & illuminate
                        the ‘red oil can’ warning light when there is close to 0 Oil
                        Pressure.
                        The above mentioned Oil Pressure SENSOR is
                        connected directly to the ECM. If the ECM measures
                        specific pressures at certain engine speeds &
                        temperatures, the ECM will signal the Instrument Cluster
                        to illuminate the RED OIL CAN warning light on the
                        Instrument Cluster.
                        Refer to section EL of this Training Manual for more
                        detail.

                        На кратко има сензор ( от дясно на мотора) и ключ до филтъра ( ляво). Сензорът е свързан към компа а ключът директно пали и гаси индикаторната лампа за маслото на таблото. Двете джаджи играят заедно през компа.

                        Съвет: Провери по ВИН в някой от оторизираните сервизи на Нисан дали имаш кампания за маслен датчик ( може да се окаже и някоя и друга кампания че е валидна за твоята машина..сменят и чаркалъци по педала на газта, примерно), проучи какво е положението. Аз на моя Патрол имах инцидентно светване лампата на маслото още от Германия и от там ми казаха че е трябвало да се смени десният сензор. Подмяната с нов модел ми го направиха тук в БГ и нямам грижа половин година вече.
                        В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                        В. Иванов

                        Коментар


                        • #13
                          От: Нисан Патрол Y61 2005 свети лампата за маслото на двигателя?

                          Втория датчик е до стартера. При мен след смяната на него (24 лв. и 2 мин.) всичко се оправи. Тук във форума разбрах, че има и втори и той е проблемен.
                          TERRANO2 R20; ZD30; WAGON; `04
                          www.kamino92.com

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X