От: Терано 1 лифт...!?
За Калмини - предните амове са тънки и кекави, носача е изрязан точно колкото да се поберат техните едва-едва, по-къс е от оригинала и разваля геометрията (иска още подложки за регулация и разни други неща), тампоните са му нестандартни, пластмасови, след първия месец започват да скърцат, след третия придобиват аксиален луфт, и трябва да си купуваш пак от тях.
Горното на снимката съм го правил аз, и е върху трилитрово теряно 2 на едно от франесата, на които съм продал. 2 от франсетата, на които продавам си взеха от мойте и изхвърлиха калминито. Изрязани са достатъчно за да поберат 2 инча амортисьор, изпозлват се стандартни оригинални тампони, видно от снимката има и скобички за ABS кабела, дължината е като на оригиналните (което не отменя реглажа на предница след монтажа им, но корекцията е минимална, ако оригиналните ви носачи са били в добро състояние), някои геометрични параметри (наклони предимно) са променени след няколко проби и грешки, буфера за стоп-тампона е увеличен като площ.
Ако искаш наистина да го направиш читаво - вземи си комплект амове и пружини на TrailMaster за 2 инча лифт, смени торсионите (моите са IronMan, но предполагам и тия на Calmini са малко или много същите), смени и носачите. Сметката отива някъде към 2.5 бона за всичко.
Ако искаш малко по-евтино и що-годе читаво - задни пружини като на Любо, натягане на торсионите + всичко останало от горния списък (амове и носачи).
Всичкото това го казвам не за да си рекламирам творенията (и без друго напоследък трудно намирам време да ги правя), а за да споделя опит, натрупан по трудния и скъп начин. Носачите не са задължителни, но дават още ход надолу, което ти осигурява по-естествено поведеине при лифтната предница. Подложките са пълен ташак и стават за пред кафето - казвам го със 100 процентова убеденост.
И не на послено място - всички тампони по предницата се взимат оригинални. Останалото е окаян боклук. За шарнирите важи същото, може би с изключение на Lemforder, но още не мога да кажа със сигурност.
За Калмини - предните амове са тънки и кекави, носача е изрязан точно колкото да се поберат техните едва-едва, по-къс е от оригинала и разваля геометрията (иска още подложки за регулация и разни други неща), тампоните са му нестандартни, пластмасови, след първия месец започват да скърцат, след третия придобиват аксиален луфт, и трябва да си купуваш пак от тях.
Горното на снимката съм го правил аз, и е върху трилитрово теряно 2 на едно от франесата, на които съм продал. 2 от франсетата, на които продавам си взеха от мойте и изхвърлиха калминито. Изрязани са достатъчно за да поберат 2 инча амортисьор, изпозлват се стандартни оригинални тампони, видно от снимката има и скобички за ABS кабела, дължината е като на оригиналните (което не отменя реглажа на предница след монтажа им, но корекцията е минимална, ако оригиналните ви носачи са били в добро състояние), някои геометрични параметри (наклони предимно) са променени след няколко проби и грешки, буфера за стоп-тампона е увеличен като площ.
Ако искаш наистина да го направиш читаво - вземи си комплект амове и пружини на TrailMaster за 2 инча лифт, смени торсионите (моите са IronMan, но предполагам и тия на Calmini са малко или много същите), смени и носачите. Сметката отива някъде към 2.5 бона за всичко.
Ако искаш малко по-евтино и що-годе читаво - задни пружини като на Любо, натягане на торсионите + всичко останало от горния списък (амове и носачи).
Всичкото това го казвам не за да си рекламирам творенията (и без друго напоследък трудно намирам време да ги правя), а за да споделя опит, натрупан по трудния и скъп начин. Носачите не са задължителни, но дават още ход надолу, което ти осигурява по-естествено поведеине при лифтната предница. Подложките са пълен ташак и стават за пред кафето - казвам го със 100 процентова убеденост.
И не на послено място - всички тампони по предницата се взимат оригинални. Останалото е окаян боклук. За шарнирите важи същото, може би с изключение на Lemforder, но още не мога да кажа със сигурност.
Коментар