Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nisan Patrol Y61 2.8TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Nisan Patrol Y61 2.8TDI

    Дифовете са-4.26 ,4.88 и 5.43 ,като на най бавните цената надхвърля кита за раздатката.
    Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
    Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
    0885 660 613

    Коментар


    • #17
      От: Nisan Patrol Y61 2.8TDI

      Гледах проекта на Голди и ми хареса, но се чудя как върви с тези гуми без смяната на дифовете и т.н. Искам такъв проект горе долу Патрол за походи.Хем да има визия за по града хем и в гората да не е вързан с 37ците,но май май повече от 35 не трябват.С 37ците се вкарвам в сериозен филм.

      Коментар


      • #18
        От: Nisan Patrol Y61 2.8TDI

        Първоначално публикуван от offroad__kn Преглед на мнение
        Хем да има визия за по града
        То беше ясно че това е целта.
        35 пак ти е много.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          От: Nisan Patrol Y61 2.8TDI

          Аз в момента съм в подобен филм, стяга се от скоро същия Патрол 2.8Y61.
          То за 35- ци трябва да се помисли за повече мощност , а пък 37-ци става не филм, а сериал. То е най- добре, ако знаеш какво искаш и за какво ще го ползваш точно.

          Коментар


          • #20
            От: Nisan Patrol Y61 2.8TDI

            И аз проучвам подобен проект,колега.Първо трябва да приемеш факта,че за да въртиш 37ци си трябват около 10-15к лв,за да станат горе-долу хората нещата.Аз ще се напъвам за 38.5 гуми.

            1.Двигателят е най-слабото звено.Има няколко варианта - подмяна на двигателя или засилване на този до около 230-250к.с. с по-голяма компресорна перка на турбината и промени по помпата,кулер,метанол,генерация и настройка.Повозих се на патрул 3.0д със 35 гуми,автоматик и не ми се стори фатално тромав,но не става за каране,а само за предвижване.А може би ми е промит мозъка,защото последните ми 3 джипки са все V8 бензин на стандартни гуми.

            Аз лично ще сложа 3.0д би-турбо от бмв след като убия фабричния.Имам доста въпросителни по трансплантацията,но ги изчиствам едно по едно.Двигателя,който имам е с около 430 к.с. и 870 н.м. https://www.youtube.com/watch?v=U79z5lNIfp4

            2.Окачването е много скъпо,с 2 инча лифт събира 35ци.За 37" трябват 4 инча и премахване на калобрани.Хубав кит със носачи, щанги и т.н. е около 4000-5000лв.
            Може да минеш и с 2,5 инча лифт,който е на границата за лифт със само пружини и амортесьори, 1 инч боди лифт(наясно съм с минусите,нека не започваме спор) и спейсъри за носачите за изместване на моста напред..Този вариант е приблизително 2000лв.

            3.Рязане на калници,бъмпстопове,широки и изнесени джанти,кормилен демфер,евентуално спускане на раздатката,ако се появят вибрации.

            4.Ако джипа ще е ежедневка и за пред кафето,може да минеш и със 50-60лв за подложки и удължаване на амортесьорите.

            Коментар


            • #21
              От: Nisan Patrol Y61 2.8TDI

              А за У60 4.2 бензин къса база автоматик до колкото знам 180 коня същата работа ли е

              Коментар


              • #22
                От: Nisan Patrol Y61 2.8TDI

                Първоначално публикуван от offroad__kn Преглед на мнение
                А за У60 4.2 бензин къса база автоматик до колкото знам 180 коня същата работа ли е
                Същата е.
                0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X