Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съединител Терано2 3.0Д 2002 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съединител Терано2 3.0Д 2002 г.

    Привет на всички колеги!
    Интересувам се от алтернатива за демпферен маховик на Терано 2002 г 3.0Д, има ли читави варианти или само оригинал?
    От няколко дни имам този автомобил и не сам много в час, а и вече ме уплашиха с едни цифри за този модел. Ще сам много благодарен за изчерпателна информация. Благодаря предварително.

  • #2
    От: Съединител Терано2 3.0Д 2002 г.

    Ако не забравя утре ще проверя и ще пиша, но...май ми се струва, че евтиния вариант е...нотариус на 3,0д и закупуване на правилния 2,7тди.
    Принципно за тези неща около обслужването и ремонтите на даден автомобил се гледат преди закупуването...после вече е късно...
    Поздрави!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #3
      От: Съединител Терано2 3.0Д 2002 г.

      Късно е за нотариус, мисля да го карам понеже не сменям колите като жените.

      Коментар


      • #4
        От: Съединител Терано2 3.0Д 2002 г.

        Първоначално публикуван от Papata71 Преглед на мнение
        Късно е за нотариус, мисля да го карам понеже не сменям колите като жените.
        Послушай човека и се спасявай докато не си набутал едно 2.7 ( парично) в сегашното

        Коментар


        • #5
          От: Съединител Терано2 3.0Д 2002 г.

          Много добри съвети давате, не е етично да пр@@б@ някой друг.
          "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

          Коментар


          • #6
            От: Съединител Терано2 3.0Д 2002 г.

            Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
            Много добри съвети давате, не е етично да пр@@б@ някой друг.
            Не става въпрос за прее...@@@...не на някой.Просто този мотор е бомба със закъснител и въпреки това и въпреки, че много хора го знаят това и са предупредени от приятели и познати...пак го купуват!
            Просто даваме съвет на колегата, че дори и да отстрани проблема със съединителя, вероятно ще последва друго скъпо ремонтче и така...Подчертаваме му, че мотора е проблемен, че не е трябвало да купува Тераното с този мотор и е най-добре да помисли /това не отменя ремонта на съединителя/ дори и при изправно отвсякъде състояние, да се отърве от таралежа в гащите, който си е сложил.
            Та така...
            Поздрави!
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • #7
              От: Съединител Терано2 3.0Д 2002 г.

              Добре, да кажем, че мотора е ОК и всичко друго е в нормално работно състояние, какво да очаквам като цена за този въпросен демпферен маховик?
              Какви други проблеми възникват, кой има този модел и с какво се е сблъсквал като проблем? За мен няма лоша кола, има калпави шофьори и хора които неглижират обслужването на автомобилите си.

              Коментар


              • #8
                От: Съединител Терано2 3.0Д 2002 г.

                Първоначално публикуван от Papata71 Преглед на мнение
                Добре, да кажем, че мотора е ОК и всичко друго е в нормално работно състояние, какво да очаквам като цена за този въпросен демпферен маховик?
                Какви други проблеми възникват, кой има този модел и с какво се е сблъсквал като проблем? За мен няма лоша кола, има калпави шофьори и хора които неглижират обслужването на автомобилите си.
                Ами колега, просто мотора е много капризен и иска специални грижи и последователност от действия, за да не стане в един момент тотална щета.
                Отделно от проблемния мотор и ГНП-то е най-калпавото произвеждано някога ог Бош...VP44, на което ремонтите му са като да ремонтираш ДВГ на едно средно статистическо возило!
                Та...не е като да нямаш за какво да мислиш като собственик на возило с този мотор.И не...не е съвсем да няма лоша кола...има доста проблемни мотори и ГНП-та и кекави окачвания и т.н.
                При теб за съжаление са комбинирани два проблемни възела...ДВГ и ГНП.../това извън , че може да се окаже маховика ти да е само оригинален като на Патрол Y61 с този мотор и да струва едни 2500лв. -това предстои да го проверим!/,ако си мислиш , че е малко, значи нямаш проблем!
                Виж прочети...има написано толкова много за рисковете и проблемите по 3,0тд мотор.
                Ще си позволя, за да не ровиш прекалено много да цитирам един колега, който е капацитет по Терано 2...за това как се проверява състоянието на мотора и как се вземат някои продохранителни мерки, за да се отдалечи момента на проблема...и то при късмет разбира се де...

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Толкова е зле, сравнен с 2.7. Иначе нищо особено за двигател от тия години - почти всичките си имат някакви болежки.

                Аз съм споменавал, ама:
                - Сваля се колектор и се изчиства, запушва се ЕГР, за да не се запушва колектора от сажди повече.
                - Свалят се дюзи и се гледат на стенд.
                - Мери се компресия, ако има нужната техника се разглеждат цилиндрите отвътре, буталата най-вече.
                - Мери се налягане на масло, както е описано в сервизното.
                - Прави се компютърна диагностика на горивната помпа. При някакви съмнения се прави профилактика - разбирай, на кванти и по всичките процедури на производителя. Помпата е добе известната с кекавостта си VP44.

                Ако всичко до тук е наред, имал си късмет.

                След покупката - промива се и се сменя антифриз с качествен такъв, G12+ например. При най-малко съмнение се сменя термостат и виско(не помня с виско ли беше или с ел.перка), с оригинални. Желателно е първата смяна на масло след покупка да е с пълна синтетика, и примерно след 3000-4000км да се смени отново, за да може да измие/отпуши това-онова, ако предишния собственик е бил мърляч.

                Това до тук ще ти осигури някакво добро начално състояние на мотора след покупката.

                После, в процеса на експлоатация:
                - Сменя се масло на 7500км, с качествено такова, пълна синтетика.
                - Сменя се всичко останало, касаещо мотора, по график, както е в сервизното ръководство.
                - Не се прекалява с юркането, особено за дълго време (магистрала). Нормално натоварен смятам 120-130 е здравословна скорост.
                - При най-малки зачатъци на загряване над нормалното газта се връща.
                - При най-малки съмнения в работата на мотора - процедурата, описана по-горе.
                - Кара се с качествена нафта. Слагат се добавки. Ако няма катализатор (не помня дали имаше) и неща от сорта, може двутактово масло в нафтата.

                На фона на това всичкото, 2.7 иска само някакво масло, някаква нафта, и каране в смислени за него обороти, общо взето до към 3200-3500. Не че не може повече - просто е безсмислено.
                П.П. За пустия му маховик направо все забравям да проверя, а и на работа е една лудница тия дни...
                Ще гледам да не забравям утре...
                Последно редактирано от lubashki777; 17-03-15, 19:00.
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #9
                  От: Съединител Терано2 3.0Д 2002 г.

                  Така, аз днес вече не успях да забравя да проверя за маховика, но...поне по каталог на 3,0тд мотор монтиран на Терано 2 не дават демпферен маховик, а най-обикновен твърд.От тук следва:
                  1.Проблема няма да е в маховика, защото твърдите не се прецакват!?
                  2. Каталога ме лъже и за да го проверим това нещо ще трябва да ми дадеш рамата на джипа , за да проверя в оригиналната програма как стоят нещата.
                  Та така...не знам откъде ти е диагнозата, ама май ще се окаже грешна/дано да е така, че иначе много ще боли/
                  Другото което е...проверих и съединителя.При нас го има на Valeo, който може и да е оригиналния производител монтиран още в завода при производството...ценово е 631,00лв., което не е нещо чак толкова фрапиращо като цена за това возило.може да се намери предполагам и по-евтин варинт, но не знам докъде ще се прави компромис с качеството...
                  П.П.За съединителя също е добре да се сравни по рамата, за да не стане грешка!
                  П.П.П.Дори и да е с твърд маховик, това НЕ ОТМЕНЯ горе написаното, че това е доста рисков мотор и ГНП и т.н. и е по-неудачния и проблемен вариант за Терано 2!
                  Ако искаш колега давай рамата да сме сигурни в тази проверка!
                  Поздрави!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съединител Терано2 3.0Д 2002 г.

                    И тука го дават че е с "прав" маховик, не че това не отменя отърваването, както Любо намекна за 3-ти път

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съединител Терано2 3.0Д 2002 г.

                      Ето номера на рамата: VSKKWNR20U0511195 Надявам се да се окажете прави. И да остане само дребни неща за оправяне. Много съм благодарен за проявената отзивчивост. Благодаря още веднъж.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съединител Терано2 3.0Д 2002 г.

                        Утре ще гледам да го проверя и дано...пак не забравя ...
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съединител Терано2 3.0Д 2002 г.

                          Ок супер, ще чакам инфо, че много противоречиви мнения получих по този въпрос. Успокояващото за мен е, че ГНП-то е в добро състояние и ДВГ-ят също. Обади ми се дясно каре, но за 60лв ще се оправи. До утре и много благодарности за усилията. Дано инфото е обнадеждаващо.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съединител Терано2 3.0Д 2002 г.

                            Така...маховика на Терано 2 с този мотор и по рамата си излиза, че е...плътно дЖилезо...
                            С две думи дишай свободно, току що спести едни примерно около 2000 -2500лв./трябва да почерпиш /
                            П.П. По отношение на ГНП-то, то докато не ти направи проблем, няма кой да ти каже, че е в лошо състояние...
                            За ДВГ-то , за да разбереш дали е в сносно състояние, извън поведението на мотора, /защото и той се сговнясва отвендънж/, трябва да се следва списъка с действия цитиран от мен по-горе с мнението на колегата Спарки...Другото е самозалъгване...
                            Една от задължителните процедури и да ти е в добро състояние ДВГ-то е да изолираш ЕГР-клапана, след това да разглобиш и да почистиш всмукателния колектор, както и каране само с пълна синтетика 5W40 и смяна през 7500км. пробег!
                            От мен успех...и дано таралежа в гащите ти да не е от най-бодливите!
                            Поздрави!
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съединител Терано2 3.0Д 2002 г.

                              Много благодаря за инфото и си отдъхнах, а и за другите неща които казваш си много прав, но да ти кажа честно аз винаги така правя и не си падам по компромисите и не гледам да мина тънко що се отнася за такива неща. Винаги обслужвам напълно автомобилите си и то качествено.
                              Хайде да почерпя, кога и къде? Аз съм от Варна, казваш само и съм ОК. Каква марка масла препоръчваш аз за този автомобил не съм наясно но след около 2000км ще го сменя профилактично за да се промие малко ДВГ-то, ЕГР-а се оказа изолиран. Изобщо мога да кажа, че таралежа е обръснат частично. Мисля да сменя и задните амортисьори понеже леко люлеят и са пълнени. предполагам, че все още MONROE държат качество, или греша? Другите въпроси като се видим на БИРА.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X