Здравейте колеги! От няколко дена съм собственик на Nissan Patrol Y61 2.8тди. Реших да си пусна тема за въпросния дзвер. Скоро почвам да го привежда за горска пригодност. Няма да се ползва за основна кола и употребата му е ясна. В темата ще пускам въпроси и решения свързани с него. Нямах много време да го снимам, но имам няколко за начало на темата.



Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Nissan Patrol Y61 TD6 " Сърбеж"
Свий
X
-
От: Nissan Patrol Y61 TD6 " Сърбеж"
Честито! Колега как е от към динамика ? Че , и ние умуваме дали да е 2,8 или 3,0 литровия мотор ,ще се орязва за горска експлоатация .Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: Nissan Patrol Y61 TD6 " Сърбеж"
Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнениеЧестито! Колега как е от към динамика ? Че , и ние умуваме дали да е 2,8 или 3,0 литровия мотор ,ще се орязва за горска експлоатация .VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
От: Nissan Patrol Y61 TD6 " Сърбеж"
Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнениеНе се чуди - 2.8 TDI , слагаш му един Power Box и газ в гората .
Четох че, този пауър бокс май бил т....шак работа ,и то на няколко места ,че за това се двуумя ,инък мнението не съм ти го пренебрегнал за 2,8 .Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: Nissan Patrol Y61 TD6 " Сърбеж"
Благодаря ви колеги!
Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнениеЧестито! И от къде ще го почваш и какво ще му се случи..?
Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнениеЧестито! Колега как е от към динамика ? Че , и ние умуваме дали да е 2,8 или 3,0 литровия мотор ,ще се орязва за горска експлоатация .
Коментар
-
От: Nissan Patrol Y61 TD6 " Сърбеж"
Вървежа горе долу ще го докараш с Power box-а - монтирал съм няколко такива и вървежа и динамиката чувствително се повишават . За да вкараш 35-ци ще се наложи да поорежеш калниците и подкалниците , лифт не повече от 2.5 инча за да няма негативни последствия за управлението и трансмисията . Механична ГНП не ти трябва , твоята си върши работата стига да е здрава . Като цяло машината е добра , дори ще е малко жестоко да вкараш такава лъскавелка в гората ...VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
От: Nissan Patrol Y61 TD6 " Сърбеж"
Теди - ха, честито и тука - със здраве да си го караш по Николаевските баири и много фазани.....пък и на прасета да ме стигнеш.
Първо кажи на хората за какво ще се ползва джипа - лов, че гледам повече състезатели ти пишат тук, а те имат други измерения и представи за тунинг.
Какво ще се прави по него....утре Влади Раденков ще ти каже - аз от сега видях кое ще махне първо / приготви се - няма да те пита/ - страничните алуминиеви степенки
Коментар
-
От: Nissan Patrol Y61 TD6 " Сърбеж"
Мерси, мерсиДа ще се ползва за лов разбирасе ( по принцип е широко понятие, но няма да се ограничавам с нищо).
Правилно, степенките, а и булбара ще се пенсионират в бъдеще.
В момент джипа е с подложки на пружините и ново виско с две перки, на вдония радиатор за по- добро охлаждане. Темперетурата след 300км. ход, стой малко преди средата и така.Последно редактирано от snowblind; 22-02-15, 21:20.
Коментар
-
От: Nissan Patrol Y61 TD6 " Сърбеж"
Тия перки не са адекватни.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар