Здравейте на всички.След 6 опела и 1 форд и години четене на форума,трябваше да дойда на другия край на света за да си купя колата,за която мечтая от 1997 година насам.Нисанът е на 208000 км.Купих го от един симпатяга сърбин.Купил си го е чисто нов 95 година и си го е карал до преди 2 месеца.Взел си Х5 и продаваше Нисана.Не беше доволен от БМВто,но както и да е.Машината е 3 литрива,6 цилиндрова с автоматична скоростна кутия.Всички системи работят безупречно за сега.Аз съм безкрайно доволен и се надявам да си го карам дълго и продължително.Радвам се,че се причислих към този прекрасен подфорум/в частност подфорума на Нисан/.Пожелавам на всички безаварийни километри през новата година.


Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нисан Патфайндър 3.0
Свий
X
-
От: Нисан Патфайндър 3.0
Благодаря много на всички за пожеланията.Надявам се някога в този живот да мога да пообиколя тази държавица.Почнаха да изкачат някои дребни проблеми.Ще ги решавам в движение.Някой беше споменал,че тук гледали по-добре колите си.За сега поддръжката е в полза на България.Явно сервизните услуги тук са скъпи и всеки кара докато може.Не бях виждал коли с толкова изтрити гуми от края на 90-те в България.Как спират с този почти непрекъснат дъжд нямам идея.
Коментар
-
От: Нисан Патфайндър 3.0
Да.Дойде време за първите смени.Стартерът започна да отказва малко след като купих нисана.Почти половин година го карах така,защото ми трябваше ориентация в обстановката.Тук имаш два варианта;сваляш стартера и го носиш на ремонт,както е и в България.Струва 60-70 канадски долара/около 80 лв/.И вторият вариант-купуваш нов за 190 долара с 2 години гаранция.Ако върнеш стария ти връщат 56 долара.За това си купих нов както и нов маслен филтър,защото при последното палене с отвертката предизвиках такава искра,че се проби масления филтър/естествено бях на бензиностанция,така че сеира беше пълен-добре,че никой не обръща внимание/.Смених всичко собственоръчно и ровейки отдолу видях,че единия шарнир е тръгнал да си ходи,така че това е следващата стъпка.Шарнирите вече са купени остава да намеря време.Марката на стартера е Watson/произведен в Мексико/Старият стартер беше същата марка и си личеше,че веднъж е правен/.смятах,че ако е оригиналния стартер на нисана щях да си го запазя,но този няма смисъл.По-добре нов.
Още веднъж да кажа-прекрасна машина.Всеки път като тръгна да се качвам се усмихвам-обичам старите машини ,които служат вярно и без много въпроси.
Поздрави от безкрайно далечен Ванкувър.
Коментар
-
От: Нисан Патфайндър 3.0
Честита придобивка.
Огледай хубаво за ръжди навсякъде и вземи мерки ако има. Ако километрите му са реални, общо взето това ще ти е дерта.
Само за информация - дифовете ти са 4.625, и ако някога нещо се наложи - само от същото с автоматик. Но е малко вероятно - предния е 200, задния 233мм, имам комплект точно от такова, на незнайни километри, и състоянието им е неразличимо от нови.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Нисан Патфайндър 3.0
Здравей те колеги от скоро съм член на форума така че ако нещо бъркам моля да ме извините.Скоро се сдобих с нисан кинг изглежда също като Патфайндър или Терано 1, лошото само е че е 103коня и трудно си носи купето, та сега му търся мотор 3.0 бензин ако може да помогнете благодаря
Коментар
-
От: Нисан Патфайндър 3.0
Да най-накрая да направя нещо за тази прекрасна кола.За 1 година от както го имам успях да намеря магазин за авточасти,където работи наш сънародник и така се започна.Чисто нов стартер,нови свещи и клеми.Вчера за пръв път след 12 години ходене в сервиза на кума в София,посетих друг сервиз-този път във Ванкувър.Смя.Такава сна на масло на преде и заден диференциал/което естествено беше сменяно мнооого отдавна/,смяна масло на автоматичната скоростна кутия+гарнитура и филтър,смяна на масло на двигател,трите ремъка и една обтяжна ролка и 2 шарнира.Винаги съм го харесвал този Нисан и след като си платих в сервиза май ще си остане вечно мой.
Коментар
-
От: Нисан Патфайндър 3.0
Колко отдавна съм започнал тази тема.Важното е,че машината е все същата.За почти 4 години не ме е оставила на пътя.Грижим се един за друг.От скоро изникна проблем,който ме изненада.В движение колата започна да гасне.Не е много приятно изживяване,предвид на това,че нисана е автоматик.След като спра и превключа на паркинг или неутрална патфайндъра държи много ниски обороти и в един момент гасне.Ако подам газ форсира без продлем,но махнали крака от газта пак се опитва да гасне.След това в продължение на месец нямам този проблем.Ще съм ви благодарен за съвети и мнения.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар