Здравейте, притежавам Nissan Terrano 2 2.7 TDi 1998г. Купих го август месец от Англия и не съм имал сериозни проблеми до сега, изключително корава машина е. От както застудя имам проблеми с паленето от време на време или по-скоро с акумулатора - за смяна е явно. 90 ампера е, незнайна марка. Ще кажете "ами сменяй го, какво още чакаш", но ме мъчи един друг въпрос и ще Ви обясна какво се случва точно по-доло:
Примерно предният ден всичко е било ОК с паления и вървене. Слизам сутринта на другия ден, завъртам ключа да подгрее свещите, след като изгасне лампата завъртам ключа в режим запалване, стартера едва едва превърта поради липса на ток и до там. Това очевидно е проблем с акумулатора да. НО ето тук идва другият ми проблем, който е в следствие на този. Независимо дали ще заредя акумулатора или ще ми "дадат" ток с кабели, той вече не иска да запали, нищо че вече стартера върти като "откачен". От там минавам на опцията "дърпане". Дори с дърпане на 2ра скорост пали трудно, но поне пали. Защо така? Чувал съм, че дизелите не се "задавят". Да ама на мене ми прилича точно на това. Но пък как успявам да го задавя с 1-2 превъртания едва едва от немощен акумулатор? Бащата все ме пита да не е от изгоряли подгряващи свещи. Дори и да имам, когато колата си е работила както трябва, ако на другият ден акумулатора си има ток, тя си пали още с 1вият подгрев и първите завъртания на стартера - от раз. Проблема с паленето се появява само след 1-2 немощни завъртания, които след това се превръщат в много ядове за мен. Зор им е на леките коли да ме дърпат докато го отпуша та да запали, а и не ми е никак приятно да търся все кой да ме дърпа.
Да, ще реша проблема закупувайки нов акумулатор, както и мисля да направя, но за мен това е прескачане на другия проблем. Щом се случва значи нещо не е наред. А ако е наистина обикновенно задавяне, значи нямам проблем. Но задавяне от едва 1-2 завъртания - не ми се вярва, още повече когато ми твърдят че дизела не се "дави".
Примерно предният ден всичко е било ОК с паления и вървене. Слизам сутринта на другия ден, завъртам ключа да подгрее свещите, след като изгасне лампата завъртам ключа в режим запалване, стартера едва едва превърта поради липса на ток и до там. Това очевидно е проблем с акумулатора да. НО ето тук идва другият ми проблем, който е в следствие на този. Независимо дали ще заредя акумулатора или ще ми "дадат" ток с кабели, той вече не иска да запали, нищо че вече стартера върти като "откачен". От там минавам на опцията "дърпане". Дори с дърпане на 2ра скорост пали трудно, но поне пали. Защо така? Чувал съм, че дизелите не се "задавят". Да ама на мене ми прилича точно на това. Но пък как успявам да го задавя с 1-2 превъртания едва едва от немощен акумулатор? Бащата все ме пита да не е от изгоряли подгряващи свещи. Дори и да имам, когато колата си е работила както трябва, ако на другият ден акумулатора си има ток, тя си пали още с 1вият подгрев и първите завъртания на стартера - от раз. Проблема с паленето се появява само след 1-2 немощни завъртания, които след това се превръщат в много ядове за мен. Зор им е на леките коли да ме дърпат докато го отпуша та да запали, а и не ми е никак приятно да търся все кой да ме дърпа.
Да, ще реша проблема закупувайки нов акумулатор, както и мисля да направя, но за мен това е прескачане на другия проблем. Щом се случва значи нещо не е наред. А ако е наистина обикновенно задавяне, значи нямам проблем. Но задавяне от едва 1-2 завъртания - не ми се вярва, още повече когато ми твърдят че дизела не се "дави".
Коментар