Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със запалването на Nissan Terrano 2.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем със запалването на Nissan Terrano 2.

    Здравейте, притежавам Nissan Terrano 2 2.7 TDi 1998г. Купих го август месец от Англия и не съм имал сериозни проблеми до сега, изключително корава машина е. От както застудя имам проблеми с паленето от време на време или по-скоро с акумулатора - за смяна е явно. 90 ампера е, незнайна марка. Ще кажете "ами сменяй го, какво още чакаш", но ме мъчи един друг въпрос и ще Ви обясна какво се случва точно по-доло:
    Примерно предният ден всичко е било ОК с паления и вървене. Слизам сутринта на другия ден, завъртам ключа да подгрее свещите, след като изгасне лампата завъртам ключа в режим запалване, стартера едва едва превърта поради липса на ток и до там. Това очевидно е проблем с акумулатора да. НО ето тук идва другият ми проблем, който е в следствие на този. Независимо дали ще заредя акумулатора или ще ми "дадат" ток с кабели, той вече не иска да запали, нищо че вече стартера върти като "откачен". От там минавам на опцията "дърпане". Дори с дърпане на 2ра скорост пали трудно, но поне пали. Защо така? Чувал съм, че дизелите не се "задавят". Да ама на мене ми прилича точно на това. Но пък как успявам да го задавя с 1-2 превъртания едва едва от немощен акумулатор? Бащата все ме пита да не е от изгоряли подгряващи свещи. Дори и да имам, когато колата си е работила както трябва, ако на другият ден акумулатора си има ток, тя си пали още с 1вият подгрев и първите завъртания на стартера - от раз. Проблема с паленето се появява само след 1-2 немощни завъртания, които след това се превръщат в много ядове за мен. Зор им е на леките коли да ме дърпат докато го отпуша та да запали, а и не ми е никак приятно да търся все кой да ме дърпа.

    Да, ще реша проблема закупувайки нов акумулатор, както и мисля да направя, но за мен това е прескачане на другия проблем. Щом се случва значи нещо не е наред. А ако е наистина обикновенно задавяне, значи нямам проблем. Но задавяне от едва 1-2 завъртания - не ми се вярва, още повече когато ми твърдят че дизела не се "дави".

  • #2
    От: Проблем със запалването на Nissan Terrano 2.

    Първоначално публикуван от ComeMyLady Преглед на мнение
    ... но за мен това е прескачане на другия проблем...
    Aми щом така мислите, дерзайте - оправете си "другия" проблем и после си купете акумулатор! Ще напишете нова теория как се ремонтират автомобили!
    Нещо се "случвало"! Ами случва се, тия автомобили имат електроника, имобилайзер и т.н.
    За съжаление какво точно се случва аз не мога да кажа, ама изчакайте малко, ей сега някой ще ви обясни какво точно се случва с всичките тия системи като няма акумулатор!
    Последно редактирано от Аndro 160; 11-02-15, 15:59.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем със запалването на Nissan Terrano 2.

      Колегата е прав,трябва акумулатор и после четене на грешки.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем със запалването на Nissan Terrano 2.

        Аз първо бих проверил как зарежда алтернатора. После за консумация при паркиран автомобил и включена аларма. След това бих проверил свещите дали наистина греят или само си мислят. И после акумулатора.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем със запалването на Nissan Terrano 2.

          1-во забелязах че поста ми е преместен в друг раздел, за което се извинявам и благодаря, че все пак е одобрен.

          @Andro 160 приятел, опитай се малко по-така с тона. Не всички се раждаме майстори и имаме генно натрупан опит предаден от родителите си, щот такова нещо не е възможно. Някой със слаби нерви и липса на уважение към по-старшите би изпсувал, аз няма да го направя. Това че не разбирам чак толкова, не значи че не трябва да се уважаваме. А сега да се върнем на темата.


          Искате да кажете, че е напълно нормално след провален нищожен опит за палене (при който няма дори 3 пълни завъртания), после паленето по какъвто и да било начин да е АД като начините включват: друг работещ акумулатор, кабели, дърпане? Защо ад ли? Примера от преди 30 минути - 2 километра дърпане на 2ра скорост, 1во пробвайки няколко пъти без газ, после със. Да накрая запали, ама защо с толкова мъка? Имаше и акумулатор през това време! Реших да пробвам и алтернатора дали зарежда достатъчно, като при работещ двигател свалих акумулатора и пуснах всички възможни светлини и парно, а резултата е, че колата продължи да работи. Да това не е най-правилният подход за проверка на алтернатор, но сега късно вечерта, нямам друг избор.

          Никой не отговори на въпроса ми - възможно ли е да се задави?

          И да, диагностика също е опция. Но 1во предпочетох да попитам Вас, не ме карайте да съжелявам за което. Ако ще ми помагате с линчуване.. абе предпочиатм да си го спестя.

          Благодаря.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем със запалването на Nissan Terrano 2.

            -,Аз бих се доверил на някой грамотен , за да не си губя времето и парите за други ремонти....

            Коментар


            • #7
              От: Проблем със запалването на Nissan Terrano 2.

              Смени си акумулатора и отново ,ще се радваш на Тиранозавъра.
              Напред и нагоре
              Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
              0886769809-Юлиян
              kiko00@abv.bg

              Коментар


              • #8
                От: Проблем със запалването на Nissan Terrano 2.

                А какво ли става с електрониката предназначена да работи на 12волта,след като завърти стартера и тока падне на 8-9волта?

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем със запалването на Nissan Terrano 2.

                  Ей, много ни бива да си образуваме нерви сами! Дали от сиромашия или от нещо друго, не знам!?И да има нещо нередно по колата акумулаторът, очевидно е тръгнал да се предава и така или иначе, трябва да се смени! Ами купи си друг, покарай и ако проблемите продължат пиши пак, тогава ще го мислим!
                  Последно редактирано от emil5koff; 11-02-15, 21:00.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем със запалването на Nissan Terrano 2.

                    Аз лично не съм имал допир до Терано, за да изкажа компетентно мнение, но лично според мен, при по-горе изложените факти, дори да ти е паднал акумулатора, колкото и ток да няма, особено ако си я карал преди 20-30 минути или час-два, най-малкото при дърпане на втора след втория метър би трябвало да запали. Случвало ми се е динамото да не ми зарежда, заради разхлабен ремък, но и при бутане, и при подаване на ток - запалва. Това "невъзможно" палене след дърпане в продължение на 2 километра ме навежда на мисълта, че може би има проблем при покачването на нафтата към нафтовата помпа. Иначе дано проблемът да се реши със закупуването на нов акумулатор. Поздрави!

                    П.П. Сега като се замисля се сещам за един друг проблем на едно приятелче, само че става въпрос за Опел Омега 2001 г. 2.0 ТД. При него беше изгоряла електрониката на нафтовата помпа (защото явно при тях е често срещан проблем и майсторите знаят за него) и след въпросния ремонт, отново си пали нормално.
                    Последно редактирано от c0dy^; 12-02-15, 01:49.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем със запалването на Nissan Terrano 2.

                      Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
                      Аз лично не съм имал допир до Терано, за да изкажа компетентно мнение, но лично според мен, при по-горе изложените факти, дори да ти е паднал акумулатора, колкото и ток да няма, особено ако си я карал преди 20-30 минути или час-два, най-малкото при дърпане на втора след втория метър би трябвало да запали...
                      Това Терано е с електронно управление на горивната система. Тоест, има датчици, ГНП с електромагнитни изпълнителни устройства и компютър, който получава информация от тия датчици и управлява електромагнитните изпънителни устройства.
                      Едно от тия устройства в ГНП е т.н. "електромагнитно изпълнително устройство за управление на нагнетяването на гориво", което буквално управлява горивната порция от 0 до максималната, чрез ШИМ сигнал задействан от компютъра. Когато токът към това електромагнитно изпълнително устройство бъде прекъснат горивната порция става 0.
                      Следователно, със скапан акумулатор няма ток към това електромагнитно изпънително устройство и няма как да запали на дърпане след "втория метър" защото алтернатора не може да смогне на скапания акумулатор за 2 метра и следва точно това теглене няколко км. докато дойде някакъв ток и това устройство заработи.
                      Отделно по горе намекнах, че има имобилайзер и там какво се случва с ту има, ту няма не е ясно.

                      А относно "генно натрупания опит от родителите" ....
                      За съжаление знания и опит по генен път не знам да се предават. Знам, че по генен път се наследява влечението към четене на много книги и много труд.

                      Приятел, монтирай читав акумулатор, виж какво е положението и после ако имаш проблеми пиши. Мисля, че пак ще ти се даде правилен съвет.
                      Последно редактирано от Аndro 160; 12-02-15, 05:53.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем със запалването на Nissan Terrano 2.

                        И аз имах същото приключение - не бях палил Тераното близо месец и когато реших, така и не успя да завърти. Дадоха ми ток - нищо. Закачихме още една кола с кабели и след 10 мин.стартера въртеше като самолет, но нямаше и дори "кюфкане". След още 10 мин. и съвет, включих алармата, изключих я и запали веднага. Акумулатора не беше проблем, просто имаше голяма отечка, която беше отстранена.
                        OPEL FRONTERA B 2.2DTI -> NISSAN TERRANO II 2,7TDI

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X