Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Идея за монтаж на втори амортесьори на Патрол GR

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Идея за монтаж на втори амортесьори на Патрол GR

    Здравейте.От едно известно време мисля да си сложа втори амортисьори,за да стане люлянето по дупките по-малко.Значи амортисьорите на колата си ги бива/тоест не са изтървали /,но при по-голяма скорост когато влезна в дупка трудно удържат джипа и се получава едно люлеене.По принцип знам,че решението е в смяна на окачването и амортисьорите с подходящия лифт,но точно в момента е ъпсурд да си го позволя финансово.Пускам темата защото ми изпаднаха почети нови амортисьори на Монро на смешни пари и ги вземах.Колко ги бива и колко не ...това е отделен въпрос,затова искам да не ги слагам само тях а да ги комбинирам със старите.Така че приемам всякакви съвети и снимки разбира се,за подобен монтаж.На някой може да му изглежда много лесно,но според мен монтажа трябва да е правилно технически издржан.Тоест едните и другите амортесьори да работят в синхрон,а не да си пречат.Предварително ви благодаря.
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

  • #2
    До: Идея за монтаж на втори амортесьори на Патрол GR

    Давай Любо - Успех!..

    Коментар


    • #3
      До: Идея за монтаж на втори амортесьори на Патрол GR

      Айде бре...де сте.Янко ,Пламене вие със сигурност има какво да кажете.Варна ако е града на Патролите ние дето не сме от там,сия да умираме ли.
      Пуснете малко гювеч де.Кинекс ами ти бе приятелю къде се спотайваш ?Нали си на ти с всички окачвания.Помогнете бе хора.
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #4
        До: Идея за монтаж на втори амортесьори на Патрол GR

        Отзад се слагат успоредно един на друг с "кантар" на горния захват , но е трудно да ти го обясня , трябват снимкииии ... , а апарат нямам ... Отпред съм виждал много схеми , но много зависи от концепцията и евентуалното бъдеще развитие на проекта .

        Коментар


        • #5
          До: Идея за монтаж на втори амортесьори на Патрол GR

          Аз мога да нарисувам след минутка...


          Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
          Отзад се слагат успоредно един на друг с "кантар" на горния захват , но е трудно да ти го обясня , трябват снимкииии ... , а апарат нямам ... Отпред съм виждал много схеми , но много зависи от концепцията и евентуалното бъдеще развитие на проекта .
          Прикачени файлове
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #6
            До: Идея за монтаж на втори амортесьори на Патрол GR

            За тия елементарни изисквания които имаме към окачването няма нужда от два амортисьора. Аз за тва и се скатавам.
            Като изхвърлиш всички меки връзки по окачването и сложиш тежки мостове и големи гуми, тогава ще умуваме. До тогава един амортисьор ще се справя перфектно. Въпроса по скоро е кой е тоя амортисьор. Щото в момента карам с едни дето работят като за по три.

            Два амортисьора се слагат когато един не може да свърши цялата работа. И задължително са с различно деиствие.

            Коментар


            • #7
              До: Идея за монтаж на втори амортесьори на Патрол GR

              коко11 слагал по два ама на стария си Патрол, сигурно още не е видял темата......
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #8
                До: Идея за монтаж на втори амортесьори на Патрол GR

                Суеееер.Имаме раздвижване.Сега и някоя снимка ако пусне някой .....ще си дойдем на думата
                Че идва времето за монтаааж.
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #9
                  До: Идея за монтаж на втори амортесьори на Патрол GR

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  ...Като изхвърлиш всички меки връзки по окачването и сложиш тежки мостове и големи гуми, тогава ще умуваме...
                  По-тежки, в смисъл и яки (джипови) мостове от Патрулските... здраве му кажи...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Идея за монтаж на втори амортесьори на Патрол GR

                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    По-тежки, в смисъл и яки (джипови) мостове от Патрулските... здраве му кажи...
                    Ми нормални мостове са си. Дана44 са същите.
                    Като ги гледам на какво приличат на 200 000 и като якост са същите джиджавки.
                    Като казах големи имах в предвид ГОЛЕМИ. Не стандартни.
                    Ти за един ли си или за два амортисьора на колело.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Идея за монтаж на втори амортесьори на Патрол GR

                      аз съм слагал на патрола.по два отпред и по два отзад.
                      експериментирах.първо както са нормално хванати.сложих 4 газови.после както са нормалните добавих по още един.
                      с голяма скорост стои като спортна кола на пътя.но по камънак и лош терен друса ужасно.скъсах стержените на двата задни.
                      после сложих по още един маслен по добре стана но като загрее маслото се едно ги няма.
                      след това както е оригиналния захват на задните сложих два със захват като уаз.
                      после захват като на паджеро.
                      и накрая преди да го разглобя бях пак с оригиналните.
                      с две думи както е от завода по добре няма.или само с хубави скъпи амове.
                      но по балкана не возят добре газовите .друсат много.но на пътя возят добре.
                      и обратнота меките амове по балкана са добре а на пътя зле.
                      няма хем така и така.
                      между другото карах без стабилизираща щанга.
                      сега на паджерото съм с газови.стои на пътя доста добре.
                      но по камънака е ужасно.се едно се возиш в уаз.макар че седалката обира друсането .но пък всичко друго вибрира.
                      след тоя мой монолог си направи сам изводи

                      Коментар


                      • #12
                        До: Идея за монтаж на втори амортесьори на Патрол GR

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Ми нормални мостове са си. Дана44 са същите.
                        Като ги гледам на какво приличат на 200 000 и като якост са същите джиджавки.
                        Като казах големи имах в предвид ГОЛЕМИ. Не стандартни.
                        Ти за един ли си или за два амортисьора на колело.
                        Патрулските мостове са изключително надежден и безпроблемен агрегат. При правилно и навременно обслужване и експлоатация са напрактика неубиваеми. Всъщност като всички добри изделия. По-големи са от Дана 44. Всъщност са малко по-големи и от Дана 50.

                        По темата:
                        Не смятам, че с два амортисьора ще се постигне добър ефект в този случай. Сигурно ли е, че всичко останало по окачването (напр. тампони) е здраво и изправно. Колко са уморени наличните пружини?

                        Коментар


                        • #13
                          До: Идея за монтаж на втори амортесьори на Патрол GR

                          Първоначално публикуван от kinex
                          Ти за един ли си или за два амортисьора на колело.
                          Много зависи за какво става дума. Цели и бюджет. Особено НЕ съм за 2-ка амортисьори, когато говорим за тунинг от 5лв.

                          Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                          ... но по балкана не возят добре газовите .друсат много.но на пътя возят добре. и обратнота меките амове по балкана са добре а на пътя зле.
                          няма хем така и така...
                          Позволи ми да не се съглася с теб. Въобще концепциите 1 или 2 амортисьора на колела се тестват и заключават най-вече в ситуации с истинско окачване, предвидено и разработено за съответните цели в завода. С такова реално може да се експериментира, докато не се достигне до вярната за потребителя концепция (силно индивидуална).

                          Тунинга на принципа - ей тук намерих някви амортисьори в гаража, май от Волга, малко чук, флекс, жица и накрая генерални изводи не е сериозно.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Идея за монтаж на втори амортесьори на Патрол GR

                            еми момчета аз нямам едни 5 хиляди за експерименти.
                            казвам кво аз съм правил и какво е моето заключение.
                            между другото съм слагал само нови амове.
                            не руски.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Идея за монтаж на втори амортесьори на Патрол GR

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              Много зависи за какво става дума. Цели и бюджет. Особено НЕ съм за 2-ка амортисьори, когато говорим за тунинг от 5лв.

                              Тунинга на принципа - ей тук намерих някви амортисьори в гаража, май от Волга, малко чук, флекс, жица и накрая генерални изводи не е сериозно.
                              Дали амортисьорите са от 50 или от 500лв действието им е еднакво.
                              Предполага се че тия от 500лв са по-дълговечни но много често е точно обратното. Все пак говорим за конфекция. Бели, жълти, червени и всякакви цветнотйики.
                              Вчера пратих на Димата едни 15 годишни на 220 000км дето се разпадаха от ръждата обаче работят като чили сега излизат от завода.
                              А колко от тия шарените не могат да изкарат и година.
                              За това се процедира проба/грешка. Щото никой производител на амортисьори не дава спецификации, така че да знаеш предварително какво ще се случи като го сложиш на джипа.
                              Пишат общи работи като ГАЗОВИ - МАСЛЕНИ - меки - твърди - много твърди. Най много да се изпуснат с някоя графика на силата на съпротивление.
                              А като не знаеш пък какво търсиш става още по-сложно.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X