След едномесечно търсене в България и малко, по-малко в Германия попаднах на ето този Патрол У61, 158 к.с., 2002 година. Местният сервиз на Нисан ми даде изключително ценна информация (разбира се стана дума и за „проблемния“ двигател) – как Нисан Япония работи с оторизираните от тях сервизи и какви кампании провеждат. Става въпрос за услуга на фирмата независимо дали автомобилът е в гаранция или извън гаранция. За моя Патрол не са подменени с нов модел датчика на маслото в двигателя и пасажерската въздушна възглавница. Между другото в австралийския форум има отделна тема за сервизните кампании на Нисан.

В Германия се смени маслото на двигателя и филтрите за по-спокойно пътуване на собствен ход до България, но малко след това се появи първият проблем – просвирване на пистовия ремък. Все пак е работил малко над 190 000 км, съоветно смяна на нова ролка на алтернатора, нов ремък, нов обтегач, акумулатор( не знаех на колко години е) и нов външен лагер в алтернатора, така и така алтернатора беше свален.
Преди да премина към по-сериозно ползване на джипката в програмата ми беше смяна на маслата в скорости, дифове, гресиране и обстоен преглед на ходовата част. И пак излезна нередност – в долната си част предният ляв амортисьор се беше скъсал( бях усетил лека нестабилност в завой, но го отдавах на поизносени кални гуми).

Е, няма да сменям само един или два амортисьора и да оставя железа , втулки и други джаджи работили близо 200 000 км ....,преминахме към пълна ревизия на преден и заден мост,списък с необходимите части за подмяна, пълен комплект за лифт 2“ + 100 кг и подходящи нови 33-ки.

Никога не сервизирани сфери – добре, че не ги оставих за „по-късно“ и ги хванах точно на време.





Полуските бяха добре, самите сфери се възстановиха, но всичко друго в тях и зад тях налагаше смяна с ново и само оригинално.Без компромиси.



В Германия се смени маслото на двигателя и филтрите за по-спокойно пътуване на собствен ход до България, но малко след това се появи първият проблем – просвирване на пистовия ремък. Все пак е работил малко над 190 000 км, съоветно смяна на нова ролка на алтернатора, нов ремък, нов обтегач, акумулатор( не знаех на колко години е) и нов външен лагер в алтернатора, така и така алтернатора беше свален.
Преди да премина към по-сериозно ползване на джипката в програмата ми беше смяна на маслата в скорости, дифове, гресиране и обстоен преглед на ходовата част. И пак излезна нередност – в долната си част предният ляв амортисьор се беше скъсал( бях усетил лека нестабилност в завой, но го отдавах на поизносени кални гуми).
Е, няма да сменям само един или два амортисьора и да оставя железа , втулки и други джаджи работили близо 200 000 км ....,преминахме към пълна ревизия на преден и заден мост,списък с необходимите части за подмяна, пълен комплект за лифт 2“ + 100 кг и подходящи нови 33-ки.
Никога не сервизирани сфери – добре, че не ги оставих за „по-късно“ и ги хванах точно на време.
Полуските бяха добре, самите сфери се възстановиха, но всичко друго в тях и зад тях налагаше смяна с ново и само оригинално.Без компромиси.
Коментар