Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Терано 1 3.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за Терано 1 3.0 V6

    Пичове, случайно някой да знае какво точно трябва да има по буксите на компа на Терано 1 (WD21), бензиновия шестак с МОНОИНЖЕКЦИЯ?
    Ако не бъркам, двигателя се води VG30i и е произвеждан в този си вид съвсем за кратко. Номера на компа би трябвало да е MECS-G410. Прилича много на компа на 2.4 4цилиндровия, но има 2-3 сигнала в повече и нещо не мога да отгатна единия от пиновете за какво е. А компа е твърде тъп, за да даде някаква смислена грешка
    На следващата модификация, която е практически същия мотор, но с пълна инжекция (май беше VG30E), има схеми на повечето модели (и там са поне 10 различни), но не ми вършат работа...
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

  • #2
    От: Въпрос за Терано 1 3.0 V6

    Никой ли няма такова животинче? 3.0 V6 автомат? Работещ? Дърт?
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за Терано 1 3.0 V6

      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
      Никой ли няма такова животинче? 3.0 V6 автомат? Работещ? Дърт?
      То и да има...нали се сещаш колко пък от колегите ще знаят за въпросните пинове.Обикновено при проблем се отива в сервиз и там се решава от други хора/къде успешно и по-често на принципа проба-грешка /
      Поздрави и Весели празници!
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за Терано 1 3.0 V6

        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
        То и да има...нали се сещаш колко пък от колегите ще знаят за въпросните пинове.Обикновено при проблем се отива в сервиз и там се решава от други хора/къде успешно и по-често на принципа проба-грешка /
        Поздрави и Весели празници!
        Ми ... проблема е, че аз съм сервиза в случая

        Иначе тук има хора, които са достатъчно любопитни и знаещи, но модела се оказа много рядък по нашите земи, а и наистина - празници са

        Поздрави на всички!
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за Терано 1 3.0 V6

          Това да не е онова терано където беше 4 цилиндрово и сега мъчат да запалят шестака ?
          ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за Терано 1 3.0 V6

            Първоначално публикуван от koko_s Преглед на мнение
            Това да не е онова терано където беше 4 цилиндрово и сега мъчат да запалят шестака ?
            Аха, таман то е. Взели компа и мотора и нито една жица от инсталацията ...

            Както и да е, оправих се, запалихме го днес.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за Терано 1 3.0 V6

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
              Аха, таман то е. Взели компа и мотора и нито една жица от инсталацията ...

              Както и да е, оправих се, запалихме го днес.
              За да си полезен и да има смисъл темата напиши как си решил проблема. Може на някой някога да му потрябва.
              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за Терано 1 3.0 V6

                Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                За да си полезен и да има смисъл темата напиши как си решил проблема. Може на някой някога да му потрябва.
                Какво има на конкретния пин (номер 110 според нисанските разбирания), така и не разбрах, оказа се, че работи съвсем добре и без него. Има известна вероятност да понахарчва повечко бензин, но тъй като колата се експлоатира основно на метан и то с обикновена уредба - не мисля, че ще е проблем. Иначе на бензин се реже като пистов мотор.
                Проблема с не-паленето идва основно от различния начин на обработка на плюса от положение "контакт". На оригиналния комп пристига покрай бензиновата помпа, докато на този иска и допълнително още един, на краче, което на куплунга на оригиналната инсталация е празно. Плюс "дребната" липса на автоматик и нещата се наместват. Излъгах го с едно реле с два превключващи контакта и допълнителна жица от контактния ключ. Нататък ми е малко мътно за обяснение, защото го "наосвах" в движение на място и определено не помня номерата на краката. Единия беше трети отдолу на късата букса, другите всичките са по трицифрените номера, но даже не съм ги и гледал точно кои се падат. Не, че нещо, ама в тоя студ на открито, някак си не ми беше точно до това

                Сега разбираш защо не писах повече. Гореща препоръка към всички ентусиасти: като вземате двигател от неизвестно какво, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО вземайте и инсталацията! Адски добър начин да се избегнат подобни теми, можете да ми вярвате...
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за Терано 1 3.0 V6

                  Я да питам и аз за такова терано 3000 v6 пълна инжекция кой от трите кабела на ламбда сондата пренася сигнала до компютъра ,,бял черен и червен,,като слагах газовата не разбрах на кой кабел да вържа емулатора на сондата а пък и тя май не работеше защото на ни един кабел не даваше сигнали като за ламбда сонда от 0 до 1 волт.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за Терано 1 3.0 V6

                    Я пробвай тук ->

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за Терано 1 3.0 V6

                      Здравейте колеги,да питам за тероно 1 3000 v6 автомат???Започвам с предистория,запуши ми се филтъра на автоматичната скоростна кутия,колата се форсира но не отлепя да тръгне,изчистих филтъра смених маслото и всичко се оправи.ОБАЧЕ сега не ми включва lock up-a.Някой знае ли на какъв принцип работи въпросният lock up някъде четох че е електромагнитен клапан,ако е така като сваля картера на кутията ще го видя ли този клапан?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за Терано 1 3.0 V6

                        Колеги проблема беше в зацапаният дебитомер!!!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X