Обява

Свий
Няма добавени обяви.

нисан терано 1 wd21 2.7td

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • нисан терано 1 wd21 2.7td

    Здравейте колеги. Вече и аз съм собственик на терано 1. Имам един малък проблем, моля за помощ. Пуши ужасно, като загрее малко намалява. На тихи обороти почти не се забелязва но ако го форсирам над 2000обр. става ужас. Топъл студен пали без проблем, мощността е доста задоволителна, разхода на дизел е около 10/100, но за тези 100 км. ми харчи масло 2 литра! Турбото пръскаше масло от към смукателния колектор, смених го с друг. Пак е омаслено по маркучите на смукателя но не пръска. Въпроса ми е, къде да търся проблема? Може ли поради износени сегменти да ми харчи толкова много масло?
    Или сегменти, гумички на клапаните и турбото са прецакани. Наливам до максимума маслото, карам около 50 км. след няколко часа престой дърпам щеката и вече е под минимума, и пак доливам. Течове имам малко тук там но не чак да капе на земята. Моля за съвет къде да търся проблема. Направо за основен ремонт съм сигурно но по едни причини не ми се прави сега. Поне да изкарам зимата. това 1л. масло за 50км. е малко учудващо. Но е истина, карам го от 3 месеца така.
    Благодаря ви предварително.

  • #2
    От: нисан терано 1 wd21 2.7td

    Литър на 50 км е чудовищно, пиши от къде си и ще те упътят при някой да го погледне.

    Коментар


    • #3
      От: нисан терано 1 wd21 2.7td

      Трябва да се види,мирише на турбо!
      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

      Коментар


      • #4
        От: нисан терано 1 wd21 2.7td

        Като за начало премери компресия. Да има малко масло след турбото е нормално. Да харчи литър за 7-10000км пак е нормално. Да го харчи за 50 е ненормално. Или двигателя е тотален гроб, или турбото, или и двете.

        Не съм сигурен дали си струва да правиш основен ремонт. В смисъл, по моргите двигатели колкото искаш. Механично е същия като на терано 2. И ако не е турбото а двигателя, сигурно е прехвърлил половин милион километра или собственика е бил абсолютен мърляч, сменяйки маслото с най-евтиното веднъж на 50000км. Ако стигнеш до отваряне ма двигател сам ще видиш - за да докараш тоя мотор до това състояние се иска истински талант и много постоянство. Или просто много каране. Ама много много. Някакви си 200-300000 за тоя мотор са нищо, при нормална експлоатация.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X